Szukasz inspiracji na prezent? A może Twoje dziecko trudno utrzymać przy stole podczas posiłków?
Polecamy Fotokubek z uchem w kształcie zwierzaka!
Ucho kotek (tygrysek) dalmatyńczyk delfin małpka owieczka
Zapraszamy na naszą aukcję!
FOTOKUBEK z trwałym nadrukiem ze zdjęciem Twoim, Twojego dziecka, ulubioną postacią z bajki, ciekawą grafiką może pomóc Ci zainteresować pociechę tym, co na stole.
Na takim kubku możesz umieścić co tylko zapragniesz: dowolne zdjęcie, grafikę, napis, logo, itp.
Jak to zrobić? To proste:
1. Wylicytuj kubek na naszej aukcji.
2. Wyślij mailem na adres: [zasłonięte]@fototransfer.pl zdjęcie i wpisz nr szablonu, w którym mamy umieścić Twoje zdjęcie lub wyślij swój gotowy projekt lub dowolną grafikę. PAMIĘTAJ, aby w mailu podać swój nick!
3. Mailem zwrotnym wyślemy do Ciebie gotowy projekt do akceptacji.
4. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe.
5. Pracę nad FOTOKUBKIEM rozpoczniemy dopiero po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym.
6. My wykonujemy FOTOKUBEK, co zajmie nam do 2 dni roboczych i wysyłamy kubek kurierem.
7. Przesyłka z FOTOKUBKIEM powinna dotrzeć już na drugi dzień po wysłaniu!
Bardzo prosimy o sprawdzenie dostępności wybranego kubka!!!
PAMIĘTAJ! Im większa rozdzielczość zdjęcia, tym lepszy nadruk na kubku. Maksymalna wielkość grafiki: 20,5 x 9cm Minimalna rozdzielczość: 150 DPI
Uwaga!
W ramach realizacji zamówień nieodpłatnie:
1. z wykorzystaniem gotowego szablonu - wstawiamy zdjęcie, zmieniamy tekst
2. umieszczamy na przedmiocie gotowy projekt przysłany przez Klienta
3. umieszczamy na przedmiocie samo zdjęcie.
Wszystkie pozostałe usługi (wykonanie projektu graficznego na specjalne życzenie, przerabianie szablonów na więcej zdjęć, przerabianie na inny format, zmiana kolorystyki itp.), wiążą się z dodatkową opłatą, różną w zależności od trudności zlecenia (zwykle od 5 do 20 zł).
Ważne! Przy odbiorze paczki prosimy przy kurierze sprawdzić przesyłkę (kurier ma obowiązek poczekać!!!), prosimy ją otworzyć i sprawdzić czy kubek nie jest uszkodzony! W przypadku stwierdzenia wady, należy spisać protokół reklamacyjny, kurier powinien mieć przy sobie taki formularz, a jeżeli nie ma proszę zrobić taką adnotację na liście przewozowym. Prosimy też poinformować nas o zaistniałej sytuacji mailem lub telefonicznie.
Szablony