Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOTOGRAFIA RĘCZNE KOLOROWANIE MATERIAŁY TECHNIKI

27-02-2012, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 49.99 zł      Aktualna cena: 49.99 zł     
Użytkownik inkastelacja
numer aukcji: 2084503514
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 29   
Koniec: 06-02-2012 20:00:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



PEŁNY TYTUŁ KSIĄŻKI -
HANDTINTING PHOTOGRAPHS



PONIŻEJ ZNAJDZIESZ MINIATURY ZDJĘĆ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DOLNEJ CZĘŚCI AUKCJI (CZASAMI TRZEBA WYKAZAĆ SIĘ CIERPLIWOŚCIĄ W OCZEKIWANIU NA ICH DOGRANIE)


AUTOR -
JUDY MARTIN, ANNIE COLBECK

WYDAWNICTWO, WYDANIE, NAKŁAD -
WYDAWNICTWO - NORTH LIGHT BOOKS, CINCINNATI OHIO 1989
WYDANIE - 1???
NAKŁAD - ??? EGZ.

STAN KSIĄŻKI -
BARDZO DOBRY MINUS JAK NA WIEK (ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM MATERIAŁEM ZDJĘCIOWYM) (wszystkie zdjęcia na aukcji przedstawiają sprzedawany przedmiot).

RODZAJ OPRAWY -
ORYGINALNA, TWARDA, PŁÓCIENNA + OBWOLUTA

ILOŚĆ STRON, WYMIARY, WAGA -
ILOŚĆ STRON - 160
WYMIARY - 28 x 21 x 1,8 CM (WYSOKOŚĆ x SZEROKOŚĆ x GRUBOŚĆ W CENTYMETRACH)
WAGA - 0,846 KG (WAGA BEZ OPAKOWANIA)

ILUSTRACJE, MAPY ITP. -
ZAWIERA LICZNE ILUSTRACJE


KOSZT WYSYŁKI -
8 ZŁ - KOSZT UNIWERSALNY, NIEZALEŻNY OD ILOŚCI I WAGI, DOTYCZY PRZESYŁKI PRIORYTETOWEJ NA TERENIE POLSKI.

ZGADZAM SIĘ WYSŁAĆ PRZEDMIOT ZA GRANICĘ. KOSZT WYSYŁKI W TAKIM PRZYPADKU, USTALA SIĘ INDYWIDUALNIE WEDŁUG CENNIKA POCZTY POLSKIEJ I JEST ZALEŻNY OD WAGI PRZEDMIOTU. (PREFEROWANYM JĘZYKIEM KONTAKTU POZA OCZYWIŚCIE POLSKIM JEST ANGIELSKI, MOŻNA OCZYWIŚCIE PRÓBOWAĆ KONTAKTU W SWOIM JĘZYKU NATYWNYM.)

I AGREE to SEND ITEMS ABROAD. The COST of DISPATCHING In SUCH CASE, IS ESTABLISH ACCORDING TO PRICE-LIST of POLISH POST OFFICE SEVERALLY And it IS DEPENDENT FROM WEIGHT of OBJECT. ( The PREFERRED LANGUAGE of CONTACT WITHOUT MENTIONING POLISH IS ENGLISH, BUT YOU CAN OBVIOUSLY TRY TO CONTACT ME IN YOUR NATIVE LANGUAGE.)


DODATKOWE INFORMACJE - W PRZYPADKU UŻYWANIA PRZEGLĄDARKI FIREFOX MOŻE WYSTĄPIĆ BŁĄD W POSTACI BRAKU CZĘŚCI TEKSTU LUB ZDJĘĆ, NIESTETY NARAZIE JEDYNYM ROZWIĄZANIEM JAKIE MOGĘ ZAPROPONOWAĆ TO UŻYCIE INTERNET EXPLORERA LUB WYSZUKIWARKI "OPERA", Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA NIEDOGODNOŚCI.
PRZY OKAZJI PRZYPOMINAM O KOMBINACJI KLAWISZY CTRL+F (PRZYTRZYMAJ CTRL I JEDNOCZEŚNIE NACIŚNIJ F), PO NACIŚNIĘCIU KTÓREJ Z ŁATWOŚCIĄ ZNAJDZIESZ INTERESUJĄCE CIĘ SŁOWO O ILE TAKOWE WYSTĘPUJE W TEKŚCIE WYŚWIETLANEJ WŁAŚNIE STRONY.



SPIS TREŚCI LUB/I OPIS -

KSIĄŻKA W JĘZYKU ANGIELSKIM, PONIŻEJ ZAMIESZCZAM PROSTE TŁUMACZENIE (PROSZĘ UWZGLĘDNIĆ BŁĘDY TŁUMACZENIA I BRAK GRAMATYKI, A TAKŻE MOMENTAMI KOMICZNE, PRZYPADKOWE JEGO FORMY, NAJCZĘŚCIEJ POD TEKSTEM TŁUMACZONYM MOŻNA ZNALEŹĆ ORYGINALNY, JEŚLI OCZYWIŚCIE WYSTARCZY MIEJSCA). TŁUMACZENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE W CELACH POGLĄDOWYCH.






Barwienia HAND
FOTOGRAFIE

Handtinting zostało przyjęte techniki sztuki od czasów wiktoriańskich, kiedy subtelne i urocze efekty zostały utworzone na portrety i kartki pocztowe. Dzisiaj został odnaleziony przez fotografów z całego świata, ekscytującym sposobem zwiększenia ich pracy. Handtinting Fotografie prowadzi czytelnika przez historię sztuki z początku drukuje wiktoriańskiej do jaskrawych, żywiołowy fotografie z lat trzydziestych, od zdjęć mody z lat siedemdziesiątych do handtinted pop filmy z lat osiemdziesiątych.
Praktyczny krok po kroku rozdziały ujawniają niezliczone sposoby, w których nowoczesne handtinters tworzyć dramatycznych efektów za pomocą akwareli, fotograficzne barwniki, blendable ołówki i farb olejnych, maskowania i airbrushing, wymieszania, wybielanie z powrotem. Ponadto, bezcenne "przed i po" zdjęcia pokazują, jak i dlaczego artysta wybrał handtint obrazu i porównania ujawniają dramatyczne zmiany akcentów. To jest po inspirujące galerii piękne dzieło ze świata muzyki mody, reklamy i pop, jak również dobrych przykładów krajobrazów i natury nadal.
Od profesjonalnych dostęp do obiektów ciemni do amatora z niewiele więcej niż czarno-biały druk i pędzel, ta książka zainspiruje i stymulować każdego, kto interesuje się w projektowaniu fotografii, ilustracji i grafiki.
Annie Colbeck jest tancerką jazz z Los Angeles, którego karierę jako fotograf rozpoczął się, gdy zaczęła tworzących portfolia dla aktorów i współpracowników w Kalifornii. Obecnie mieszka w Wielkiej Brytanii, gdzie jej zdjęcia pojawiają się w czasopismach muzycznych, takich jak dźwięki. Zaczęła handtinting zdjęć portretowych sześć lat temu i zostało zlecone przez Virgin handcolour okładce Key fax 2.
Judy Martin jest niezależnym pisarzem, których tytuły to The Complete Guide to Airbrushing, Kompletny przewodnik do kaligrafii i Dictionary of Art.





H A N D T I N T I N G
FOTOGRAFIE
Historia i rozwój Subtelna sztuka fotografii handtinting
Pokazuje, jak tworzyć handtinted efektów przy użyciu
wiele różnych i ciekawych mediów, takich jak
akwarele, fotograficzne barwniki, blendable ołówki
i farb olejnych, maskowania i airbrushing
Materiałów i technik
Dramatyczne "przed i po" przykłady
Inspirującą galerię handtinted zdjęcia
obejmuje pracę
James Walker - Hulme Carl - Bob Carlos Clarke
Mark Hamilton - Roderick Field - Clint Eley
Andrew Sanderson - Annie Colbeck
H A N D T I N T I N G
FOTOGRAFIE
materiałów, technik i efektów specjalnych
JUDY MARTIN M ANNIE COLBECK
Cincinnati, Ohio
Dyrektor artystyczny: Loraine Fergusson
Ogólne edytora: Lynne Gregory
Dyrektor produkcji: Kim Richardson
Obraz badania: Linda Dumny i Lynne Gregory
Indexer: Susan Ramsay czarno-białe fotografie w materiały i techniki:
Kim Sayer
Powielanie przez Eclipse Litho Ograniczona Druk i oprawa w Hiszpanii przez GRÁFICAS Reunidas SA
Fotografią: Desmond Burdon Tytuł zdjęcia strony: Alan Randall






SPIS TREŚCI

Historia i rozwój
6. Przygotowanie
30 materiały i techniki
42 Galeria
60 Pejzaż
64 Cityscapes
76 Wnętrza
92
Martwa natura
102
Ludzie
114
Media 134 Indeks 159






Wskaźnik

AKA85, 100, 101 reklamy 21-4,26-29,
44-152, 154-156 airbrushing 46 ambrotypes 12 Arago, Francois 8 Archer Frederick Scott 12 sztuki, handtinting jako 21-6,
60-63 artysty średnie Malarstwo 57
Beard, Richard 9, 10 Beato, Felice 13 Berolad28-9, 154-6 Bishop, Pete 154-6 wybielanie 34-5 ciała, 130-2 Brimson, Rob 152 szczotki 48
Ciężar, Desmond 60-61 spalania w 34
Plakat CND 25
calotype 11
Carter, Richard 151
widoki miast 76-91
Clarke, Bob Carlos 137-8, 151
Claudet, Antoine 9
Clegg, Johnny 28, 153-4
Colbeck, Annie 67, 69-70
Collen, Henry 11
Constable, John 66
kredki 51-3
Daguerre Louis-Jacques-
Mande8, będziesz dagerotyp 8-11,12 Mroczne Siostry 137-8 ciemni techniki 34-41 Dean, Michael 75 Deavin, Paul 118 szczegółowo 82-5
Dior ad 27, 28, 111-12 Disideri, Andre-Adolphe 12 uniku 34 barwnika kąpieli 49 barwniki: żywność 49-51
fotograficznych 53-5
Eley, Clint 62
Reklamy 27,8, 143-5
widoki miast 85
wnętrza 100-1
Level 42 136-7
Ujścia rzeki Orwell 68-70
ludzi 121-3
martwa natura 102-4 Elgar, Edward 134-5, 136 Epson Komputery reklamy 150-2
fotografia mody 27,8,
111-12, 132-3 flamastrów 51
Field, Roderick 114-15, 125-7 filmie 33, 158 154 Garaż Film filtry 33
Flamingo Club 86-9 barwniki spożywcze 49-51 Żywności Ministerstwa ad 22-3 ogłoszenia Ford 26, 28, 146-7 Frith, Francis & Co 18-19
Podrobów 28, 153-4 szkła, fotografii w dniu 12 Goddard, John Frederick 9 gwasz 55-6 Grabowski, Marek 148
Hamilton, Mark 42-3
samochodów 141-7
widoki miast 86-90
osób, 119-21, 127 hantinting 42-59
aplikacji 46-9
widoki miast 76-91
historii i
rozwoju 29/06
wnętrza 92-101
krajobrazy 64-75
Materiały 49-59
media 134-33
ludzi 114-33
przygotowanie do 30-41
martwa natura 102-13 Harella ad 23-4 Harper Bazaar 24-5 Chazaela, Tim 110-11, 140 Henrion, FHK 21-6 historii i rozwoju
z handtinting 29/06
technik 12/08
fotografii podróży 13-17
pocztówki 18-20
1930 20-1
forma sztuki 21-6
Holmes, Burton 6-7, 13, 14-16 Horner Collins i Kirvan 154 Housk61, 128-9 Hulme, Carl 98-101
atramentów 50, 51 wnętrza 92-101 żelaza niebieski tonowanie 38-40
Jan Gracz specjalne reklamy 143-4
Kit i Widow 30-1 Kuchnia-Smith, Mark 154
krajobrazy 63-75 Lanzon, Sue 62
widoki miast 79-81, 90-1
wnętrza 92-7
krajobrazy 70-3 Level 42 136-7 Loftus, Brian 154 Loizou, Gruzji 104-6
maskowania 46-7
materiałów, handtinting 49-59
kredki 50-3
pisaki 51
barwniki spożywcze 49-51
gwasz 55-6
atramenty 50-1
oleje 56-9
fotograficznych barwników 53-5 Mayall and Co 12 Mazda reklamy 144-5 mediów, 134-56
reklama 144-7
budowania wizerunku 147-52
ruchomego obrazu 152-6
muzyka 136-9
Produkt 139-44
publikacji 135-6 Miller. Jack 26-8, 146-7 Mucha 131 muzyki 136-9
Newton i Godin 150-1 Niepce, Nicephone 8 Noel, kapitan 16-17
Odgers, Jayme 129-30 Oglivy i Mather olejów 146 56-9
palety 49, 50, 54, 57 papier 32, 34158, ludzie 114-33
ciała 130-2
mody 132-3
portrety 123-7 Platt, Tim 149 portretów 123-7 Post Office Oszczędności ad 21,
22-3
pocztówki 18-20, 157 przygotowania do handtinting
30-41
tworzenia wydruku 33-4
technik ciemni 34-41
przygotowanie druku 41
wybierając druku 32, 63
tonowanie 35-40 publikacji 135-6 Pumfrey, Justin 30-1, 36
Randall, Alan 3, 62, 104-6 Randall, Housk zobaczyć Housk Ray, Rene 20
Reilly, Gerry 63, 74, 123-4 sieciowania 41 retuszu barwników 53-5
Samuel, Deborah 129-30 Sanderson, Andrew 94-6,
Ad 106-8, 132 'Scribbles "35-6
selen tonowanie 35-6
sepia tonowanie 36-8
Soester, Juliette 61-2, 66-8,
134-6
podzielone tonowanie 40 szablonów 19 martwa natura 102-13 Stuart i Knight 152 Sumpter, Mike 153-4
TDK ad 149-51 Talbot, W.H. Fox 11 Teddys Ltd 147-50 Token, Nihon 75 tonowanie 35-40 fotografii podróży 13-17
Valentine Sons 12, 18 Veninger, Adriene 61
wnętrza 97-8
osób, 124-5, 131-2
martwa natura 112-13 Victoria, Queen 12
Walker, James
widoki miast 84, 86
Dedham Vale 64-6
ludzi 116-18
martwa natura 109-11 Ward, Roger 152 Welch, Joseph and Sons 18 Whalley, Joanne 138-40 Wirgham. Charles 13
Z. Helen 62-3 reklamy 140-1, 150-2 pejzaże 76-9, 82-4 mody 132-3 wnętrza 96-7 rekord rękaw 138-40

New! Click the words above to view alternate translations. Dismiss







HANDTINTING
PHOTOGRAPHS

Handtinting has been an accepted art technique since Victorian times when subtle and charming effects were created on portraits and postcards. Today it has been rediscovered by photographers all over the world as an exciting way of enhancing their work. Handtinting Photographs takes the reader through the history of the art from the early Victorian prints to the garish, exuberant photographs of the thirties; from the fashion shots of the seventies to the handtinted pop videos of the eighties.
Practical step-by-step chapters reveal the myriad of ways in which modern handtinters create their dramatic effects using watercolours, photographic dyes, blendable pencils and oil colours, masking and airbrushing, blending and bleaching back. In addition, invaluable 'before-and-after' photographs show how and why the artist chose to handtint the picture and comparisons reveal the dramatic change of emphasis. This is followed by an inspirational gallery of beautiful work from the world of fashion, advertising and pop music as well as fine examples of landscapes and still lifes.
From the professional with access to darkroom facilities to the amateur with little more than a black-and-white print and a paintbrush, this book will inspire and stimulate anyone who is interested in photography, illustration and graphic design.
Annie Colbeck is a jazz dancer from Los Angeles whose career as a photographer began when she started making up portfolios for actors and colleagues in California. She now lives in the UK where her photographs appear in music magazines such as Sounds. She began handtinting portrait shots six years ago and was commissioned by Virgin to handcolour the cover of Key fax 2.
Judy Martin is a freelance writer whose titles include The Complete Guide to Airbrushing, The Complete Guide to Calligraphy and The Dictionary of Art.





H A N D T I N T I N G
PHOTOGRAPHS
History and development of the subtle art of handtinting photographs
Demonstrates how to create handtinted effects using
many different and exciting mediums such as
watercolours, photographic dyes, blendable pencils
and oil colours, masking and airbrushing
Materials and techniques
Dramatic 'before-and-after' examples
Inspirational gallery of handtinted photographs
includes the work of
James Walker - Carl Hulme - Bob Carlos Clarke
Mark Hamilton - Roderick Field - Clint Eley
Andrew Sanderson - Annie Colbeck
H A N D T I N T I N G
PHOTOGRAPHS
materials, techniques and special effects
JUDY MARTIN M ANNIE COLBECK
Cincinnati,Ohio
Art director: Loraine Fergusson
General editor: Lynne Gregory
Production director: Kim Richardson
Picture research: Linda Proud and Lynne Gregory
Indexer: Susan Ramsay Black-and-white photographs in Materials and Techniques:
Kim Sayer
Reproduction by Eclipse Litho Limited Printed and bound in Spain by Graficas Reunidas SA
Cover photograph: Desmond Burdon Title page photograph: Alan Randall






CONTENTS

History and Development
6 Preparation
30 Materials and Techniques
42 Gallery
60 Landscapes
64 Cityscapes
76 Interiors
92
Still Life
102
People
114
The Media 134 Index 159






Index

AKA85, 100, 101 advertising 21-4,26-29,
44-152, 154-156 airbrushing 46 ambrotypes 12 Arago, Francois 8 Archer, Frederick Scott 12 art form, handtinting as 21-6,
60-63 Artist's Painting Medium 57
Beard, Richard 9, 10 Beato, Felice 13 Berolad28-9, 154-6 Bishop, Pete 154-6 bleaching 34-5 body, the 130-2 Brimson, Rob 152 brushes 48
Burden, Desmond 60-61 burning in 34
CND poster 25
calotype 11
Carter, Richard 151
cityscapes 76-91
Clarke, Bob Carlos 137-8, 151
Claudet, Antoine 9
Clegg, Johnny 28, 153-4
Colbeck, Annie 67, 69-70
Collen, Henry 11
Constable, John 66
crayons 51-3
Daguerre, Louis-Jacques-
Mande8,ll daguerreotype 8-11,12 Dark Sisters 137-8 darkroom techniques 34-41 Dean, Michael 75 Deavin, Paul 118 detail 82-5
Dior ad 27, 28, 111-12 Disideri, Andre-Adolphe 12 dodging 34 dye-baths 49 dyes: food 49-51
photographic 53-5
Eley, Clint 62
ads 27-8, 143-5
cityscapes 85
interiors 100-1
Level 42 136-7
Orwell Estuary 68-70
people 121-3
still life 102-4 Elgar, Edward 134-5, 136 Epson Computers ads 150-2
fashion photography 27-8,
111-12, 132-3 felt-tip pens 51
Field, Roderick 114-15, 125-7 film 33, 158 Film Garage 154 filters 33
Flamingo Club 86-9 food dyes 49-51 Food Ministry ad 22-3 Ford ads 26, 28, 146-7 Frith, Francis & Co 18-19
Giblets 28, 153-4 glass, photography on 12 Goddard, John Frederick 9 gouache 55-6 Grabowski, Marek 148
Hamilton, Mark 42-3
cars 141-7
cityscapes 86-90
people 119-21, 127 hantinting 42-59
application 46-9
cityscapes 76-91
history and
development 6-29
interiors 92-101
landscapes 64-75
materials 49-59
the media 134-33
people 114-33
preparation for 30-41
still life 102-13 Harella ad 23-4 Harper's Bazaar 24-5 Hazael, Tim 110-11, 140 Henrion, F.H.K. 21-6 history and development
of handtinting 6-29
techniques 8-12
travel photography 13-17
postcards 18-20
1930s 20-1
art form 21-6
Holmes, Burton 6-7, 13, 14-16 Horner Collins and Kirvan 154 Housk61, 128-9 Hulme, Carl 98-101
inks 50, 51 interiors 92-101 iron-blue toning 38-40
John Player Special ad 143-4
Kit and the Widow 30-1 Kitchen-Smith, Mark 154
landscapes 63-75 Lanzon, Sue 62
cityscapes 79-81, 90-1
interiors 92-7
landscapes 70-3 Level 42 136-7 Loftus, Brian 154 Loizou, Georgia 104-6
masking 46-7
materials, handtinting 49-59
crayons 50-3
felt-tip pens 51
food dyes 49-51
gouache 55-6
inks 50-1
oils 56-9
photographic dyes 53-5 Mayall and Co 12 Mazda ads 144-5 media, the 134-56
advertising 144-7
image-building 147-52
moving image 152-6
music 136-9
product 139-44
publishing 135-6 Miller. Jack 26-8, 146-7 Mucha 131 music 136-9
Newton and Godin 150-1 Niepce, Nicephone 8 Noel, Captain 16-17
Odgers, Jayme 129-30 Oglivy and Mather 146 oils 56-9
palettes 49, 50, 54, 57 paper 32, 34,158, people 114-33
the body 130-2
fashion 132-3
portraits 123-7 Platt, Tim 149 portraits 123-7 Post Office Savings ad 21,
22-3
postcards 18-20, 157 preparation for handtinting
30-41
creating print 33-4
darkroom techniques 34-41
preparing print 41
selecting print 32, 63
toning 35-40 publishing 135-6 Pumfrey, Justin 30-1, 36
Randall, Alan 3, 62, 104-6 Randall, Housk see Housk Ray, Rene 20
Reilly, Gerry 63, 74, 123-4 reticulation 41 retouching dyes 53-5
Samuel, Deborah 129-30 Sanderson, Andrew 94-6,
106-8, 132 'Scribbles' ad 35-6
selenium toning 35-6
sepia toning 36-8
Soester, Juliette 61-2, 66-8,
134-6
split toning 40 stencils 19 still life 102-13 Stuart and Knight 152 Sumpter, Mike 153-4
TDK ad 149-51 Talbot, W.H. Fox 11 Teddys Ltd 147-50 Token, Nihon 75 toning 35-40 travel photography 13-17
Valentine and Sons Ltd 12, 18 Veninger, Adriene 61
interiors 97-8
people 124-5, 131-2
still life 112-13 Victoria, Queen 12
Walker, James
cityscapes 84, 86
Dedham Vale 64-6
people 116-18
still life 109-11 Ward, Roger 152 Welch, Joseph and Sons 18 Whalley, Joanne 138-40 Wirgham. Charles 13
Z. Helen 62-3 ads 140-1, 150-2 cityscapes 76-9, 82-4 fashion 132-3 interiors 96-7 record sleeve 138-40


Możesz dodać mnie do swojej listy ulubionych sprzedawców. Możesz to zrobić klikając na ikonkę umieszczoną poniżej. Nie zapomnij włączyć opcji subskrypcji, a na bieżąco będziesz informowany o wystawianych przeze mnie nowych przedmiotach.


ZOBACZ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG CZASU ZAKOŃCZENIA

ZOBACZ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG ILOŚCI OFERT


NIE ODWOŁUJĘ OFERT, PROSZĘ POWAŻNIE PODCHODZIĆ DO LICYTACJI