Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOTOGRAFIA PRODUKTOWA SCHUY NOWA

25-06-2015, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.90 zł     
Użytkownik PROPOLONIA
numer aukcji: 5394778966
Miejscowość Ksawerów
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-06-2015 19:20:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

EBERHARD SCHUY

 FOTOGRAFIA PRODUKTOWA

 OD PRZEDMIOTU DO MARTWEJ NATURY

 WYDANIE ROZSZERZONE I ZAKTUALIZOWANE

 

 Wydawnictwo : GALAKTYKA

 Oprawa : miękka

Liczba stron : 320 

Stan : nowa

Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym zawodzie! Odpowiedz na kilka prostych pytań, aby otrzymać dostęp do filmów dołączonych do książki. Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc. Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia. Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych! Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii. Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.