Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fotografia komercyjna w praktyce - Tuck Kirk

03-06-2012, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2289203181
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-05-2012 13:20:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 


Fotografia komercyjna w praktyce
(oryginalnie: Commercial Photography Handbook: Business Techniques for Professional Digital Photographers)
Tuck Kirk

 Wydawnictwo: GALAKTYKA
 ISBN:[zasłonięte]978-8379-158-7
 Format: 21.0x28.0cm
 Ilość stron: 128
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2011 r.

Opis:
 Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową
Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.


okładka