Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin na stronie "o mnie" |
|
Fotografia komercyjna w praktyce AUTOR: Kirk Tuck TYTUŁ ORYGINAŁU: Commercial Photography Handbook. Business Techniques for Professional Digital Photogaphers TŁUMACZENIE: Justyna Hreczycho WYDANIE: I ROK WYDANIA: 2011 ILOŚĆ STRON: 128 OPRAWA: miękka FORMAT: 21 x 28 cm
Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową
Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
- Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
- Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
- Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
- Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
- Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
- Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
- Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
- Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
- Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
- Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
- Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.
ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ
|
|
GWARANCJA - Wystawiamy pisemną gwarancję (długość gwarancji podawana jest w treści aukcji).
FAKTURY VAT - Jeśli chcesz otrzymać fakturę, niezwłocznie po zakupie prześlij dane do faktury (z NIPem), w przeciwnym razie wystawimy paragon.
WYSYŁKA - Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz raz (jeśli przedmioty mają różne koszty przesyłek, płacisz wyższy koszt). Prawie wszystkie przedmioty potwierdzone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia (od poniedziałku do piątku). Po nadaniu paczki kurierskiej powiadamiamy mailem o numerze przesyłki.
ZWROTY - Produkt możesz zwrócić w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy paczek dostarczanych za pobraniem.
OCHRONA ŚRODOWISKA - Nasza firma jest wpisana do Rejestru Ochrony Środowiska. Zużyte produkty podlegające ustawie ZSEE są utylizowane przez wyspecjalizowane firmy, z którymi współpracujemy.
|
|
|