Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOTOFORMA@FOTOGRAFIA KOMERCYJNA W PRAKTYCE

27-01-2012, 2:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik fotoforma-pl
numer aukcji: 2077103026
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-01-2012 02:19:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez tytułu

Numer konta :

Pekao B.P. w Warszawie

73 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0420002 [zasłonięte] 018989

Preferujemy odbiór osobisty , w naszym salonie na stacji Metro Centrum.

w godzinach:

pon. - pt. 9 - 19
sob. 9 - 15

Dostawa towarów zamówionych w naszym sklepie odbywa sięza pośrednictwem firmy kurierskiej:

UPS - Pobranie 25zł

UPS - Przedpłata 40zł

Czas doręczenia : Doręczenie odbywa się zazwyczaj na drugi dzień po nadaniu.

FOTOFOFORMA
00-110 Warszawa
Plac Defilad 1
Stacja Metro Centrum lok.2009b

pon. - pt. 9 - 19
sob. 9 - 15

tel. (22)[zasłonięte]620 90
kom. 505 [zasłonięte] 430

GG: [zasłonięte]43875

e-mail: fotoforma_[zasłonięte]@fotoforma.pl

e-mail: [zasłonięte]@fotoforma.pl

WITAMY NA NASZEJ AUKCJI



Fotografia komercyjna w praktyce

AUTOR: Kirk Tuck

TYTUŁ ORYGINAŁU: Commercial Photography Handbook. Business Techniques for Professional Digital Photogaphers

TŁUMACZENIE: Justyna Hreczycho

WYDANIE: I

ROK WYDANIA: 2011

ILOŚĆ STRON: 128

OPRAWA: miękka

FORMAT: 21 x 28 cm

Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową

Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:

Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.

Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.

Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.

Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej – począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.

Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa – określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.

Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.

Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.

Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.

Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej – od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.

Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

ZDOBĄDŹ UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE POZWOLĄ CI Z POWODZENIEM PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ W DOWOLNEJ DZIEDZINIE FOTOGRAFII KOMERCYJNEJ



NOWY GWARANCJA PRODUCENTA
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

Podane ceny są cenami brutto. Wszystkie produkty oferowane w sklepie FOTOFORMA są FABRYCZNIE NOWE, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski. Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.