Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOTO SERWIS - LEICA PENTAX LINHOF GRAFLEX SINAR

23-01-2012, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik foto-naprawa
numer aukcji: 2053141529
Miejscowość Bydgoszcz, obsługa Kraj-Zagranica
Wyświetleń: 46   
Koniec: 26-01-2012, 13:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ZAJMUJEMY SIĘ PROFESJONALNĄ NAPRAWĄ I KONSERWACJĄ ANALOGOWEGO SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
USŁUGA DIAGNOSTYKI USZKODZENIA APARATU

NASTĘPUJĄCYCH MAREK i MODELI:


LEICA , AGFA , KODAK , FUJI , NIKON , CONTAX  PENTAX

ROLLEIFLEX , ROLLEICORD , ROLLEIFLEX SL 66 YASHICA MAT , PENTACON SIX , PRAKTISIX
EXAKTA 66
HASSELBLAD , BRONICA , FUJICA , PENTAX

MAMIYA RB , MAMIYA RZ , MAMIYA C220 / C330
MAMIYA 645


ZEISS IKON , VOIGTLANDER ,LINHOF , SINAR  RODENSTOCK , PLAUBEL ,  GLOBICA , SCHNEIDER


POZOSTAŁE ŚREDNIO- I WIELKOFORMATOWE

UWAGA: SERWIS NIE PROWADZI NAPRAWY APARATÓW CYFROWYCH!

Kwota w "Kup Teraz" jest ceną za diagnostykę uszkodzenia 1 pozycji. Jeśli do uszkodzonego aparatu jest dołączony uszkodzony obiektyw, pryzmat, kaseta lub inne wyposażenie, koszt usługi wyceny proporcjonalnie wzrasta o załączone akcesoria.

W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na naprawę, opłata za usługę diagnostyki nie będzie pobierana.

Koszt naprawy zostanie wyliczony na podstawie roboczogodzin niezbędnych do usunięcia uszkodzenia. W przypadku zlecenia sprzętu do okresowego przeglądu i konserwacji, koszt usługi będzie ustalany również po przeprowadzeniu diagnostyki.

Do każdej usługi RACHUNEK

Po naprawie12 miesięczna GWARANCJA

W jaki sposób skorzystać z usługi ???
OTO W SKRÓCIE :

1) Licytacja
2)
Dostarczenie lub wysyłka do serwisu
3) Potwierdzenie otrzymania przesyłki z podaniem terminu wyceny
4)
Wykonanie diagnostyki uszkodzenia
5)
Przesłanie Informacji do Klienta
6)
Wykonanie zatwierdzonych przez Klienta prac naprawczych

7) Uzgodnienia sposobu płatności i odbioru sprzętu lub wysyłka zwrotna
8)
Wystawienie Komentarza

Zakres czynności proponowany do USŁUGI NAPRAWY:na przykładzie YASHICA MAT 124G

czyszczenie / konserwacja:
komory filmu , obudowy , osłon



układu pomiaru ostrości , lustra , matówki , kalibracja światłomierza , kalibracja ostrości



mechanizmów obiektywu , soczewek, czyszczenie lub naprawa przesłony , naprawa samowyzwalacza naprawa lub regulacja czasów migawki
naprawa lub regulacja synchronizacji błysku lampy


wymiana uszczelek pokrywy filmu pozostałe uszczelnienia




PONADTO:
/dotyczy pozostałych aparatów i obiektywów/

wymiana uszczelki nad lustrem


wymiana smarów w gwintach pierścienia ostrości
czyszczenie optyki , kalibracja ostrości
prostowanie wgnieceń gwintów pod filtr
naprawa przysłony


naprawa lub regulacja szerokości podziału klatek , naprawa transportowania filmu , uszczelnienie kasety
naprawa licznika

INNE CZYNNOŚCI:
naprawa, czyszczenie, kalibracja pryzmatu TTL
naprawa, kalibracja dalmierza

czyszczenie matówki, celownika, wizjera
czyszczenie matryc, wyświetlaczy LCD

 
GALERIA ZDJĘĆ

Po wzięciu udziału w aukcji prosimy dostarczyć lub przesłać uszkodzony sprzęt na adres serwisu. Osoba zlecająca usługę zostanie poinformowana e-mailowo lub telefonicznie o fakcie otrzymania przesyłki przez serwis oraz o planowanym terminie wykonania diagnozy uszkodzenia, a następnie naprawy.

Terminy ustalane indywidualnie i będą dostosowane do oczekiwań zlecającego usługę.

W ustalonym terminie zostanie przeprowadzona diagnostyka w celu wykrycia występujących usterek. Następnie serwisant powiadomi e-mailowo lub telefonicznie o powodach uszkodzenia sprzętu z wyszczególnieniem zakresu prac naprawczych oraz kosztach usługi i terminie wykonania naprawy.

Naprawa będzie wykonywana po zaakceptowaniu kosztu przez Klienta 

Przed licytacją usługi najlepiej skontaktować się w celu potwierdzenia możliwości serwisowania Państwa sprzętu!



Wykonawcą usługi jest NAGOV SERVICE
KONTAKT:

[zasłonięte]@interia.eu

tel. 888 [zasłonięte] 784 , (52)[zasłonięte]345 71

Zachęcamy do przeczytaniaKOMENTARZE
Szczegóły na stronie
O MNIE







KONTAKT:


Pon.- Pt. 10:00-18:00

kom. 888-[zasłonięte]-784

tel./ fax. 52[zasłonięte]345-71

[zasłonięte]@interia.eu


KONTO:


MultiBank:
971[zasłonięte]201700[zasłonięte]30212[zasłonięte]135

======= Galeria Zdjęć ======


Rolleiflex

Yashica MAT 124G

Nikon F3

Pentacon Six

Hasselblad

============================

SZCZEGÓŁY:

Licytacja:
Po zapoznaniu się z warunkami oraz zakresem usług w opisie aukcji prosimy o wybór i zalicytowanie odpowiedniej aukcji.
Wzięcie udziału w aukcji oznacza przystąpienie do zlecenia serwisowi usługi diagnostyki lub naprawy.


Adres do wysyłki:

NAGOV SERVICE

ul. Halicka 28
85-137 Bydgoszcz

Dane niezbędne do realizacji usługi serwisowej również zawarte są na stronie "O Mnie" oraz zostaną przesłane w automatycznym e-mailu z Allegro po zalicytowaniu aukcji.
Odpowiedzi na e-maile realizowane są najdalej dnia następnego, korespondencja jest prowadzona w trakcie wykonywania usługi, nierzadko z załączeniem zdjęć ilustrujących przebieg prac.


Dostarczenie sprzętu:
Sposób dostarczenia sprzętu pozostawiamy w gestii zlecającego usługę:
osobiście lub wysyłkowo /Poczta Polska, Firma kurierska/.
WAŻNE! Do wysyłki prosimy o załączenie adresu zwrotnego i danych kontaktowych /e-mail, telefon/ oraz
opisu usterki.
Informacje te również można przesłać na e-maila lub podać telefonicznie.


Informacje od Klienta:
Mile widziana wszelka informacja ze strony zlecającego usługę na temat ewentualnej przyczyny powstania usterki, zachowania sprzętu, załączenie filmów na których występują usterki i t. d.


Gwarancja:
Na każdy sprzęt naprawiony, konserwowany lub regulowany w naszym serwisie udzielana  GWARANCJA NA OKRES 1 ROKU lub dłuższa
Gwarancja nie obejmuje usługi diagnostyki uszkodzenia.
W  czasie trwania gwarancji serwis zobowiązuje się do bezpłatnych napraw.
Klient ponosi koszty związane z transportem przesyłki w dwie strony.


Płatność:

Płatność nastąpi po wykonaniu usługi, forma do uzgodnienia:
przyodbiorze sprzętu z serwisu- "gotówka"
wpłata na konto przed wysłaniem-"przedpłata"
przy odbiorze przesyłki od kuriera-
"za pobraniem"
Na każdą usługę wystawiany RACHUNEK


Wysyłka po naprawie:
Sprzęt po wykonaniu diagnostyki lub naprawy wysyłany na koszt Klienta.
Wysyłki realizowane za pośrednictwem kuriera UPS
Standardowa forma wysyłki to paczka wartościowa z opcją "ostrożnie".
Szczegóły w zakładce "Informacja dodatkowa".
Wysyłany sprzęt zawsze starannie pakowany i należycie zabezpieczany!


Komentarz:
Po odebraniu sprzętu oczekujemy na wystawienie komentarza.
ZANIM KOMENTARZ ZOSTANIE WYSTAWIONY PROSIMY O ZGŁASZANIE WSZELKICH EWENTUALNYCH UWAG!!!
Komentarz wystawiamy jako drudzy.


Sprzęt nie naprawiony:

Oświadczamy, iż ingerencja serwisanta mająca na celu ustalenie przyczyny powstania usterki, nie spowoduje pogorszenia stanu technicznego ani wizualnego powierzonego serwisowi sprzętu. W przypadku zwrotu nie naprawionego sprzętu zobowiązujemy się do przywrócenia sprawności w stopniu jaki występował przed diagnostyką.



Dlaczego warto powierzyć sprzęt nam???

KONKURENCYJNY KOSZT USŁUGI


SZYBKA I TRWAŁA NAPRAWA


12 MIESIĘCZNA GWARANCJA


ZADOWOLENIE KLIENTA POTWIERDZONE LICZNYMI KOMENTARZAMI


ZAPRASZAMY NA INNE AUKCJE