Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOTO SERWIS - LEICA PENTAX LINHOF GRAFLEX SINAR

23-01-2012, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik foto-naprawa
numer aukcji: 2053141529
Miejscowość Bydgoszcz, obsługa Kraj-Zagranica
Wyświetleń: 46   
Koniec: 26-01-2012 13:27:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ZAJMUJEMY SIĘ PROFESJONALNĄ NAPRAWĄ I KONSERWACJĄ ANALOGOWEGO SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
USŁUGA DIAGNOSTYKI USZKODZENIA APARATU
 
NASTĘPUJĄCYCH MAREK i MODELI:


LEICA , AGFA , KODAK , FUJI , NIKON , CONTAX  PENTAX

ROLLEIFLEX , ROLLEICORD , ROLLEIFLEX SL 66 YASHICA MAT , PENTACON SIX , PRAKTISIX
EXAKTA 66

 

HASSELBLAD , BRONICA , FUJICA , PENTAX

MAMIYA RB , MAMIYA RZ , MAMIYA C220 / C330
MAMIYA 645


ZEISS IKON , VOIGTLANDER , LINHOF , SINAR  RODENSTOCK , PLAUBEL ,  GLOBICA , SCHNEIDER


POZOSTAŁE  ŚREDNIO- I WIELKOFORMATOWE

 

UWAGA: SERWIS NIE PROWADZI NAPRAWY APARATÓW CYFROWYCH!

 

Kwota w " Kup Teraz " jest ceną za diagnostykę uszkodzenia 1 pozycji. Jeśli do uszkodzonego aparatu jest dołączony uszkodzony obiektyw, pryzmat, kaseta lub inne wyposażenie, koszt usługi wyceny proporcjonalnie wzrasta o załączone akcesoria.

W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na naprawę, opłata za usługę diagnostyki nie będzie pobierana.

 Koszt naprawy zostanie wyliczony na podstawie roboczogodzin niezbędnych do usunięcia uszkodzenia. W przypadku zlecenia sprzętu do okresowego przeglądu i konserwacji, koszt usługi będzie ustalany również po przeprowadzeniu diagnostyki.

Do każdej usługi RACHUNEK  

Po naprawie 12 miesięczna  GWARANCJA

 

 

W jaki sposób skorzystać z usługi ???
OTO W SKRÓCIE :

1) Licytacja
2)
Dostarczenie lub wysyłka do serwisu
3) Potwierdzenie otrzymania przesyłki z podaniem terminu wyceny
4)
Wykonanie diagnostyki uszkodzenia
5)
Przesłanie Informacji do Klienta
6)
Wykonanie zatwierdzonych przez Klienta prac naprawczych

7) Uzgodnienia sposobu płatności i odbioru sprzętu lub wysyłka zwrotna
8)
Wystawienie Komentarza

 

 

Zakres czynności proponowany do USŁUGI NAPRAWY: na przykładzie YASHICA MAT 124G

czyszczenie / konserwacja:
komory filmu , obudowy , osłon

darmowyhosting obrazków   darmowyhosting obrazków   darmowyhosting obrazków
darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków 

układu pomiaru ostrości , lustra , matówki , kalibracja światłomierza , kalibracja ostrości

  
  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków
 
mechanizmów obiektywu , soczewek, czyszczenie lub naprawa przesłony , naprawa samowyzwalacza
naprawa lub regulacja czasów migawki
naprawa lub regulacja synchronizacji błysku lampy

   darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków darmowyhosting obrazków

wymiana uszczelek pokrywy filmu pozostałe uszczelnienia

 
 darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków

 darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków

PONADTO:
/dotyczy pozostałych aparatów i obiektywów/

wymiana uszczelki nad lustrem

 darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków

wymiana smarów w gwintach pierścienia ostrości
czyszczenie optyki , kalibracja ostrości
prostowanie wgnieceń gwintów pod filtr
naprawa przysłony

 darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków

naprawa lub regulacja szerokości podziału klatek , naprawa transportowania filmu , uszczelnienie kasety
naprawa licznika

 darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków  darmowyhosting obrazków

INNE CZYNNOŚCI:
naprawa, czyszczenie, kalibracja pryzmatu TTL
naprawa, kalibracja dalmierza

czyszczenie matówki, celownika, wizjera
czyszczenie matryc, wyświetlaczy LCD

   
GALERIA ZDJĘĆ  
 

 

Po wzięciu udziału w aukcji prosimy dostarczyć lub przesłać uszkodzony sprzęt na adres serwisu. Osoba zlecająca usługę zostanie poinformowana e-mailowo lub telefonicznie o fakcie otrzymania przesyłki przez serwis oraz o planowanym terminie wykonania diagnozy uszkodzenia, a następnie naprawy.  

Terminy ustalane indywidualnie i będą dostosowane do oczekiwań zlecającego usługę.

W ustalonym terminie zostanie przeprowadzona diagnostyka w celu wykrycia występujących usterek. Następnie serwisant powiadomi e-mailowo lub telefonicznie o powodach uszkodzenia sprzętu z wyszczególnieniem zakresu prac naprawczych oraz kosztach usługi i terminie wykonania naprawy. 

Naprawa będzie wykonywana po zaakceptowaniu kosztu przez Klienta  

Przed licytacją usługi najlepiej skontaktować się w celu potwierdzenia możliwości serwisowania Państwa sprzętu!



Wykonawcą usługi jest NAGOV SERVICE
KONTAKT:

[zasłonięte]@interia.eu

tel. 888 [zasłonięte] 784 , (52)[zasłonięte]345 71
 

Zachęcamy do przeczytania KOMENTARZE
Szczegóły na stronie
O MNIE

 

 

 

 







KONTAKT:


Pon.- Pt. 10:00-18:00

kom. 888-[zasłonięte]-784

tel./ fax. 52[zasłonięte]345-71

[zasłonięte]@interia.eu


 

KONTO:

 

  MultiBank:
971[zasłonięte]201700[zasłonięte]30212[zasłonięte]135

 

 

======= Galeria Zdjęć ======


Pentacon Six

Hasselblad 

============================
 

SZCZEGÓŁY:

Licytacja:
Po zapoznaniu się z warunkami oraz zakresem usług w opisie aukcji prosimy o wybór i zalicytowanie odpowiedniej aukcji.
Wzięcie udziału w aukcji oznacza przystąpienie do zlecenia serwisowi usługi diagnostyki lub naprawy.


Adres do wysyłki:

NAGOV SERVICE

ul. Halicka 28
85-137 Bydgoszcz

Dane niezbędne do realizacji usługi serwisowej również zawarte są na stronie "O Mnie" oraz zostaną przesłane w automatycznym e-mailu z Allegro po zalicytowaniu aukcji.
Odpowiedzi na e-maile realizowane są najdalej dnia następnego, korespondencja jest prowadzona w trakcie wykonywania usługi, nierzadko z załączeniem zdjęć ilustrujących przebieg prac.


Dostarczenie sprzętu:
Sposób dostarczenia sprzętu pozostawiamy w gestii zlecającego usługę:
osobiście lub wysyłkowo /Poczta Polska, Firma kurierska/.
WAŻNE! Do wysyłki prosimy o załączenie adresu zwrotnego i danych kontaktowych /e-mail, telefon/ oraz
opisu usterki.
Informacje te również można przesłać na e-maila lub podać telefonicznie.


Informacje od Klienta:
Mile widziana wszelka informacja ze strony zlecającego usługę na temat ewentualnej przyczyny powstania usterki, zachowania sprzętu, załączenie filmów na których występują usterki i t. d.


Gwarancja:
Na każdy sprzęt naprawiony, konserwowany lub regulowany w naszym serwisie udzielana  GWARANCJA NA OKRES 1 ROKU lub dłuższa
Gwarancja nie obejmuje usługi diagnostyki uszkodzenia. 
 
 W  czasie trwania gwarancji serwis zobowiązuje się do bezpłatnych napraw. 
 Klient ponosi koszty związane z transportem przesyłki w dwie strony. 
 
 

Płatność:

Płatność nastąpi po wykonaniu usługi, forma do uzgodnienia:
przy odbiorze sprzętu z serwisu- "gotówka"  
wpłata na konto przed wysłaniem- "przedpłata"  
  przy odbiorze przesyłki od kuriera-
"za pobraniem" 
    Na każdą usługę wystawiany RACHUNEK


Wysyłka po naprawie:
 Sprzęt po wykonaniu diagnostyki lub naprawy wysyłany na koszt Klienta.
Wysyłki realizowane za pośrednictwem  kuriera UPS
Standardowa forma wysyłki to paczka wartościowa z opcją "ostrożnie".
Szczegóły w zakładce "Informacja dodatkowa".
  
Wysyłany sprzęt zawsze starannie pakowany i należycie zabezpieczany! 


Komentarz:
Po odebraniu sprzętu oczekujemy na wystawienie komentarza.
ZANIM KOMENTARZ ZOSTANIE WYSTAWIONY PROSIMY O ZGŁASZANIE WSZELKICH EWENTUALNYCH UWAG!!!
Komentarz wystawiamy jako drudzy.


Sprzęt nie naprawiony:

   Oświadczamy, iż ingerencja serwisanta mająca na celu ustalenie przyczyny powstania usterki, nie spowoduje pogorszenia stanu technicznego ani wizualnego powierzonego serwisowi sprzętu. W przypadku zwrotu nie naprawionego sprzętu zobowiązujemy się do przywrócenia sprawności w stopniu jaki występował przed diagnostyką. 



Dlaczego warto powierzyć sprzęt nam???

KONKURENCYJNY KOSZT USŁUGI


SZYBKA I TRWAŁA NAPRAWA


12 MIESIĘCZNA GWARANCJA


ZADOWOLENIE KLIENTA POTWIERDZONE LICZNYMI KOMENTARZAMI