RECARO Privia należy do kategorii uniwersalnej. Oznacza to, że pasuje do każdego samochodu wyposażonego w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa. Po kupieniu bazy ISO-fix fotelik pasuje również do samochodów wyposażonych w ten system.
Bez względu na to czy fotelik montujemy za pomocą pasa samochodowego czy też przy użyciu bazy RECAROfix należy pamiętać o bezwzględnym montowaniu fotelika tyłem do kierunku jazdy odpowiednim miejscu w samochodzie.
DLACZEGO RECARO PRIVIA
RECARO Privia stosowana z bazą RECARO Fix zapewnia najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa potwierdzony badaniami ADAC i Stiftung Warentest.
System RECARO SMART fit:
intuicyjne, duże przyciski dla łatwej i bezpiecznej obsługi
ergonomiczny uchwyt do wygodnego przenoszenia
jednoprzyciskowe zwalnianie z bazy RECAROfix
fotelik waży zaledwie 3,7 kg i jest jednym z najlżejszych w swojej klasie
Tapicerki:
Tapicerka RECARO Tec to zupełnie nowy, wysoce funkcjonalny materiał:
- jest oddychająca oraz efektywnie odprowadza ciepło
- posiada aksamitną powłokę oraz gęsty splot tkaniny, dzięki czemu znacznie ogranicza osadzanie się potencjalnych zabrudzeń
- jest niebywale delikatna i miękka w dotyku
- wyróżnia się ekskluzywnym wyglądem
Nasze nowe tapicerki spełniają wymogi Oeko-Tex® Standard 100 oraz Stiftung Warentest. Zostały przetestowane pod kątem trwałości koloru oraz zawartości substancji szkodliwych. Dodatkowo są one odporne na działanie potu i śliny a także wysoce trudnopalne ( zgodnie z normą ECE-R 44/04).
Parametry:
Długość: 66 - 68 cm
Szerokość: 44 cm
Wysokość: 55 - 58 cm
Waga: 3,7 kg
Violet
Dostawa i płatności
Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską UPS.
Zamówienia realizowane są w dni robocze (pn-pt),
do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (bądź opłacenia przez system płatności „PayU” ) lub wybrania przesyłki pobraniowej.
Wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone przez nasz sklep w firmie UPS na pełną wartość zakupu co daje 100% pewności.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych 4 sklepów w Warszawie oraz w naszym magazynie centralnym.
W formularzu opcji dostawy wybierz odbiór osobisty, dodaj informację w którym miejscu chcesz odebrać sprzęt oraz
koniecznie czekaj na informację z działu zamówień odnośnie potwierdzenia terminu odbioru
Wybierz Świat Dziecka
postaw na jakość i doświadczenie
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w tej dziedzinie - jesteśmy jednym z pionierów branży dziecięcej w kraju. Najwyższą jakość obsługi gwarantują 4 największe sklepy stacjonarne w Warszawie i ich doświadczony personel. Dzięki tak dużej praktyce zapewniamy najwyższy poziom oferowanych towarów i usług. Długotrwała współpraca z najlepszymi dystrybutorami i producentami na rynku polskim i zagranicznym daje pewność najwyższej jakości produktów.
Na alle dopiero zaczynamy i jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie zdobyte przez lata w sprzedaży tradycyjnej, przełoży się na zadowolenie naszych klientów w sieci. Naszą firmę tworzy ponad 100 osób pracujących w centrali przedsiębiorstwa oraz naszych 4 salonach sprzedaży. Wszystko po to, żeby zaspokoić potrzeby każdego klienta. Masz pełną gwarancję, że nie znikniemy nagle z rynku.
Masz możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru (dotyczy zamówień realizowanych wysyłkowo). Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Dostępność i gwarancja
Produkty oferowane na naszych aukcjach są
dostępne na magazynie.
Sprzedawany przez nas asortyment jest zawsze nowy i pochodzi z legalnych źródeł dystrybucji - bezpośrednio od producenta lub oficjalnego Polskiego dystrybutora. Gwarancja pisemna trwa 12 miesięcy w systemie Door to Door (bez wychodzenia z domu) oznacza to, że nie musisz martwić się o dostarczenie i odbiór swojego sprzętu do serwisu. Gwarancja obsługiwana niezależnie od gwarancji producenta, obowiązuje na terenie Polski.
Oprócz tego produkty są
zawsze objęte oficjalną 12, 24 lub 36 miesięczną gwarancją producenta, która upoważnia do bezpłatnych napraw gwarancyjnych na terenie Polski, zazwyczaj jest to gwarancja Door to Door (bez wychodzenia z domu).
Kupując u nas masz 100% pewności, że nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją zgłoszenia reklamacyjnego.
Jesteśmy do twojej dyspozycji pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl lub
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Pytania i odpowiedzi
Nasz klient jest dla Nas ważny nie tylko przed zakupem. Zapewniamy ze swojej strony wsparcie po sprzedaży.