Kontakt
|
Masz problem? Skorzystaj z pomocy konsultantów.
Biuro obsługi klienta Godziny pracy: 8:00 - 17:00
Pracujemy od poniedziałku do piątku. Sobota 10:00 - 14:00
zamówienia/zapytania: (012)[zasłonięte]44, 500-[zasłonięte]-647
Kontakt gadu-gadu: [zasłonięte]46615
Napisz e-mail: [zasłonięte]@nettrading.pl
Zobacz gdzie jesteśmy:
kliknij tutaj
Dane do przelewu:
NET.Trading ul. Św. Wojciecha 38 32-085 Modlnica
Bank BPH: 16-[zasłonięte]00076-[zasłonięte]032600[zasłonięte]1504
|
Wysyłka
|
Towar wysyłamy w terminie 2-5 dni roboczych liczonych od daty wpływu pieniędzy lub określenia przesyłki pobraniowej.
Koszty transportu są określone bezpośrednio na każdej aukcji.
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Opek.
W przypadku uszkodzenia przedmiotu, wynikającego z transportu fakt ten należy zgłosić natychmiastowo drogą mailową na adres: [zasłonięte]@nettrading.pl Prosimy również o spisanie protokołu szkody z kurierem, jedynie spisanie protokołu szkody, a następnie przesłanie podpisanej kopii na adres: [zasłonięte]@nettrading.pl pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacji towaru. |
Regulamin
|
Wszystkie dane potrzebne do finalizacji transakcji są zawsze w mailu od Allegro zawiadamiającym o wygranej, czyli dane do przelewu oraz koszt wysyłki.
Po zalicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie ostatecznego adresu oraz formy wysyłki (pobranie/wpłata). W innym przypadku wysyłamy na adres z allegro.
W tytule przelewu prosimy o wpisanie nazwy użytkownika, oraz numer aukcji lub numery jeżeli jest ich kilka.
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez producenta.
Odbierając przesyłkę należy sprawdzić jej stan w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia prosimy sporządzić wraz z kurierem protokół reklamacyjny i niezwłocznie powiadomić nas o tym zdarzeniu. Jedynie protokół szkody pozwala na zweryfikowanie przez kuriera powstałych szkód.
Masz prawo do zwrotu zakupionej rzeczy bez podawania przyczyny w terminie do 10 dni od otrzymania przesyłki. (Dz. U. z dnia 05.09.2002r. Nr 141, poz. 1176).
Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub też zwrotami klientów.
Reklamacje oraz zwroty rozpatrujemy w terminie do 7 dni roboczych, w przypadku urządzeń czas się nieznacznie wydłuża.
Wystawiony przez Państwa komentarz jest dla nas niezbędną informacją o zakończeniu transakcji. Automatycznie odpowiadamy komentarzem. |
|
Fotel Lena Plus
Parametry:
- fotel ogrodowy składany, wielopozycyjny, - regulacja w podłokietnikach, - rozkłada się do pozycji prawie leżącej, - stelaż z oparciem profilowanym, - konstrukcja z rur owalnych stalowych profilowanych 32 x 18 mm, - malowany proszkowo, - poduszka o grubości 10 cm, wypełnienie pianka poliuretanowa,
- poduszka pikowana, wypełniona ciętą gąbką flocke 8-10 cm,
- wierzch z tkaniny bawełnianej, spód z lutrasilu łączone pasem tkaniny bawełnianej, - obszyta kolorową poliestrową lamówką dopasowaną do tkaniny,
- w górnej partii oparcia kieszeń umożliwiająca mocowanie do stelaża, - poduszka na fotel z podnóżkiem w dolnej części mocowana do stelaża paskiem z lutrasilu,
- fotel jest bardzo solidny i stabilny,
- leżak posiada pozytywną opinię firmy certyfikującej: TUV NORD, - PRODUKT POLSKI. Wymiary: - szerokość leżaka 47,5 cm, - wysokość leżaka 102 cm,
- głębokość leżaka 58 cm - maksymalne obciążenie leżaka 110 kg,
- maksymalne obciążenie podłokietników 40 kg.
Przed dokonaniem zakupu prosimy pytać o dostępność wzorów.
Dostępne wzory:
Wzór 1070-3 (44073)
Wzór 1117-22 (44074)
Wzór 1143-12 (44075)
Wzór 1145-12 (44076)
Wzór 6020-6 (44077)
Wzór 2014-12 (44078)
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
Ewentualne uszkodzenia proszę zgłaszać natychmiast kurierowi! Jedynie spisanie protokołu pozwala na dochodzenie reklamacji i dosłanie uszkodzonych elementów/wymianę.
Akceptujemy jedynie protokół spisany z zaznaczeniem wypełnienia wewnętrznego, i uszkodzenia/wgięcia paczki na zewnątrz.
Produkt jest NOWY.
DOSKONAŁA JAKOŚĆ CHYBA TEGO OCZEKUJESZ!!!???
GWARANCJA
Podstawą reklamacji jest dowód zakupu.
Dokonując wpłaty na konto w tytule przelewu należy podać swój nick z Allegro i numer aukcji.
|