W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu podstawą do reklamacji jest spisanie protokołu szkody z kurierem dostarczającym. Bez protokołu reklamacja może zostać nie uwzględniona.
Jeśli kurier dostarczy uszkodzony towar lub opakowanie proszę zażądać spisania protokołu szkody (kurierzy maja taki obowiązek).
Następnie proszę przyjąć przesyłkę (ale pod warunkiem spisania protokołu) i poinformować nas o zdarzeniu.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.
Zwrot towaru:
Kupując u nas mają Państwo gwarancję zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny pod warunkiem zwrotu towaru w takim stanie jak został wysłany. My niezwłocznie zwracamy pieniądze.
Koszty zwrotu towaru ponosi
kupujący. W przypadku chęci dokonania zwrotu wcześniej proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Informacje dodatkowe:
Wszelkie ustalenia, terminy i inne sprawy najlepiej przekazywać drogą mailową. Prosimy o to gdyż tym sposobem unikniemy pomyłek.
Na aukcjach sprzedajemy towar, który jest widoczny i opisany. Nie dzielimy kompletów, nie sprzedajemy części itp.
Nie wykonujemy przeróbek, skracania, wydłużania, malowania itp.
sprzedawanych towarów.
Jeśli szukacie Państwo czegoś podobnego do produktu z tej aukcji lecz w innych kolorach lub rozmiarze a nie ma takiego na innych naszych aukcjach to znaczy, że tego nie mamy.
Dziękujemy za poświęcenie paru chwil na przeczytanie powyższych informacji i
zapraszamy do zakupów!