Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FORMY MUZYCZNE T II Chomiński suita sonata koncert

02-03-2015, 20:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik szmucpagina
numer aukcji: 5112633432
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 02-03-2015 20:16:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa i płatność

 

Płatność z góry
  • Przelew bankowy
  • List polecony ekonomiczny      9,50 zł

     

     

  • List polecony priorytetowy         13,10 zł

     

     




Wyślij e-maila do mnie - kliknij

 


 PRZEJDŹ DO SPISU TREŚCI - KLIKNIJ

 
 
           

formy muzyczne chominski 2 01

formy muzyczne chominski 2 02

formy muzyczne chominski 2 03

formy muzyczne chominski 2 04

formy muzyczne chominski 2 05


screenshot on pc

   
 
      Oprawa:  
twarda
     Format: 
22x30
                cm               
          Ilość stron: 
501
   str. 
 Stan: 

db- odbarwienia i przytarcia okładki, lekkie zagięcia rogów stron, zagięcia i złamania rogów okładki, odbarwienia na bokach bloku stron po wierzchu i na dolnym rogu wyblakła plamka po wierzchu
             
             Tytuł / autor / wydawnictwo 

Józef M. Chomiński
FORMY MUZYCZNE
Tom II
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
1956  


     Spis treści: 

SPIS    TREŚCI
FORMY  STOSOWANE W MUZYCE  INSTRUMENTALNEJ
(Część   druga)
FORMY   CYKLICZNE..........................      9
I. SUITA..................................    10
1. Podstawowe ustępy suity barokowej.................    13
Allemande.............................     13
Courante.............................    18
Sarabanda   .............................    24
Gigue...............................    28
2. Intermezza suity barokowej....................     34
INTERMEZZA TANECZNE........................     35
Tańce   w   rytmach   parzystych      ...................    35
Anglaise..............................    35
Bourree..............................    36
Entree...............................    38
Gawot..............................   .    39
Rigaudon.......................-......    42
Tańce   w   rytmach   nieparzystych..................    44
Canarie.....................,........    44
Hornpipe.............................    45
Loure...............................    46
Menuet    ..............................    46
Passepied...........................,   ,   .    50
Polonaise.   .............................    51
INTERMEZZA NIETANECZNE......................     52
5. Ustępy wstępne i końcowe suity barokowej.............    58
4.   Budowa cyklu............................    63
5.   Suita romantyczna i nowsza    ....................    65
II. SONATA........................~.........     83
1.  Sonata staroklasyczna........................     85
2.  Sonata klas3rczna..........................     89
Allegro   sonatowe...........................     90
Ekspozycja..............................     91
Temat główny — Twory funkcyjne tematu — Temat przeciwstawny — Temat końcowy
Przetworzenie............................    U9
Repryza..............................    125
Koda.................................    131
Monotematyczna   forma   sonatowa      .................    135
Ustępy   środkowe   sonaty......................    140
Finał................................    145
Specjalne   rodzaje   sonat   klasj-cznych................    150
Sonata  w  klasycznej   muzyce   kameralnej      .............    152
Symfonia..............................    175
5. Sonata romantyczna.........................    206
Uwagi  ogólne............................    206
Wpływ   liryki............................    207
Znaczenie   czynnika  ruchowego   i   dynamicznego......    214
Kierunek   klasycystyczny   i   sonata   późnoromantyczna.......    214
Znaczenie   muzyki   programowej..................    225
Symfonia   romantyczna.......................    251
4. Sonata nowsza...............................    257
Sonata   w   okresie   impresjonizmu      .................    257
Krzyżowanie    się    wpływów    impresjonistycznych    i    późnoroman-
tycznych.............................    263
Emancypacja   elementu   rytmicznego— motoryczność     .......   264
Nowa   rola   polifonii     ........................    271
Uproszczenia   suitowe........................    277
W   poszukiwaniu   nowej   formy — mistycyzm............    278
Przemiany   w   krajach   socjalistycznych...............    286
III.  SONATINA, SERENADA, DIVERTIMENTO.................    308
IV.  KONCERT................................    320
1.   Uwagi wstępne...........................    320
2.   Koncert w okresie baroku.....................    320
Concerto grosso............................    520
Koncert solowy............................    335
3.  Koncert w muzyce klasycznej....................    540
4.   Koncert w muzyce romantycznej..................    566
5.   Koncert w muzyce nowszej.....................    396
V. SPECJALNE RODZAJE UTWORÓW CYKLICZNYCH.............    417
INNE RODZAJE WIĘKSZYCH FORM INSTRUMENTALNYCH.....    419
1.  Uwertura..............................    419
2.  Poemat symfoniczny.........................    442
5. Fantazja, ballada, rapsodia..........,...........    477 

               Zdjęcia / rysunki / ilustracje: 

 

Powrót do zdjęć


 

Dodaj do ulubionych Sprzedających

Dodatkowe informacje w zakładce "strona o mnie"

Pozostałe książki - moje aukcje


Zdjęcia/skany poddane kompresji - mogą występować charakterystyczne zniekształcenia - zwłaszcza wokół liter.

jhhbsfbhbabbfbbbhhx13w10w