Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robi

07-03-2015, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.50 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 5062448272
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia internetowa.

Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?


Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Tytuł: Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7416-9
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress


To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
• Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
• Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
• Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
• Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
• Czy ludzie Ci wierzą?
• Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?


Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych książek. Nie wysyłamy za pobraniem.