Tytuł: Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7416-9
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
• Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
• Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
• Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
• Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
• Czy ludzie Ci wierzą?
• Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
|