Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FORMATIVE ASSESSMENT IN THE SECONDARY CLASSROOM

23-06-2014, 5:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 164.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270258115
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 05:36:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52461, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19654, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08876, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82837, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04150, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52461, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19654, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08876, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82837, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04150

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Formative Assessment in the Secondary Classroom

FORMATIVE ASSESSMENT IN THE SECONDARY CLASSROOM

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Shirley Clarke
Language: English
Publisher: Hodder Education
Publication Date: 28 Jan 2005
Dimensions: 24.2 x 18.8 x 1 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: AC4ADD7664

 

 

This highly practical guide focuses on learning objectives, effective questioning and feedback as the key elements of formative assessment - assessment for learning - in the secondary classroom. Taking forward core themes developed in Unlocking Formative Assessment, Shirley Clarke shows how marking and feedback complete the 'learning loop' which starts with learning intentions and success criteria. The ways in which pupils are told what is expected of them, how well they are doing, and how their efforts are appraised, lie at the heart of effective assessment for learning. Shirley Clarke explains first how to formulate, and communicate, clear learning intentions and the types of success criteria to which pupils can relate. She then explores the use of questioning as a tool for effective teaching, before looking at classroom interaction and how pupils respond to written, oral and 'incidental' feedback. Different approaches to marking, including self- and paired marking, are then considered as one aspect of feedback, which in turn can underpin pupil self-evaluation and target setting.Down to earth and direct, and with examples from across the secondary curriculum, this book shows how formative assessment can bring a dramatic culture shift to teaching and learning in your own classroom.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE ASSESSMENT AND LEARNING POCKETBOOK Ian Smith

 PUTTING ASSESSMENT FOR LEARNING INTO PRACTICE

 WORKING INSIDE THE BLACK BOX Black, Harrison

 INSIDE THE BLACK BOX: V. 1 Wiliam, Black

 ASSESSMENT FOR LEARNING: PUTTING IT INTO PRACTICE

 ASSESSMENT FOR LEARNING: WHY, WHAT AND HOW? Wiliam