Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Foresight w turystyce

28-01-2012, 2:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 2061693314
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-01-2012 20:18:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Paczki wysyłane są w ekspresowym tempie.

Książki są dobrze zabezpieczane.

Wystawiamy faktury VAT oraz paragony fiskalne.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszych innych aukcji:

 

 

 


 
 
Tytuł Foresight w turystyce
Autor Krzysztof Borodako
Wydawca C.H. BECK
Rok wydania 2011
Liczba stron 254
Wymiary 165 x 235 mm
Okładka miękka
ISBN 978-83-[zasłonięte]-3099-0

 

 

 

Bariery wykorzystania i rozwoju

 

Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.

Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych – zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.

 

Foresight w turystyce