Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOREFRONT: THE CULTURE OF SHOP WINDOW DESIGN

26-10-2014, 1:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 220.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643424046
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 8   
Koniec: 26-10-2014 01:52:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95821, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51629, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43719, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35059, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71662, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95821, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51629, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43719, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35059, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71662

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Forefront: The Culture of Shop Window Design

FOREFRONT: THE CULTURE OF SHOP WINDOW DESIGN

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Shonquis Moreno
Language: English
Publisher: Birkhäuser GmbH
Publication Date: 24 Feb 2005
Dimensions: 2.2 x 23.2 x 29.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: C764C71927

 

 

A half an inch thick glass window separates the sidewalk from the boutique. On the one side, this air-conditioned interior welcomes the affluent customers, on the other, the asphalt, from which those who are not sufficiently well-off, without paying can flatten their noses against the window. Glass is a solid liquid, a magical paradox, which links the real world outside the world of luxury inside. The displays behind it, are ideally magical, too - far more than its individual parts. A display surrounded by windows, the most efficient type of temporary staging of expensive goods, is a neglected discipline of design which plays an important role in our culture. Shop windows tell stories about ourselves and the desires that drive us.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHY WE BUY: THE SCIENCE OF SHOPPING Paco Underhill

 WINDOW DISPLAY: NEW VISUAL MERCHANDISING Morgan

 VISUAL MERCHANDISING Tony Morgan