Ford Puma (Ogłoszenie Prywatne)
rok: 2000
Silnik: R4 1,4 l (1388 cm³), 16V, DOHC
Układ zasilania: wtrysk wielopunktowy (MPI)
Moc maksymalna: 90 KM (66 kW) przy 5500 obr/min
Maks. moment obrotowy: 125 N•m
0-100 km/h: 11.9 s
V-max: 180 km/h
Skrzynia Biegów: Manualna 5-cio biegowa
Długość: 3984 mm
Szerokość: 1674 mm
Wysokość: 1345 mm
Rozstaw osi: 2446 mm
Masa własna: 1039 kg
Liczba miejsc: 4
Pojemność bagażnika: 240 do 725 l
Pierwsza rejestracja za granicą: 17.02.2000 r.
Pierwsza rejestracja w Polsce 28.02.2008 r.
Samochód wyposażony w:
- Airbag
- ABS
- ESP
- Radio SONY z pilotem
- Klimatyzację Manualną
- Immobiliser
- Wspomaganie Kierownicy
- Elektrycznie Otwierane Szyby
- Elektrycznie Regulowane Lusterka
- Oryginalne Aluminiowe Felgi (koła 195/50 R15)
- Centralny Zamek
- Komplet Nowych Dywaników
Auto jest w moim posiadaniu od lutego 2008 roku.
Prowadzona jest książka serwisowa do wglądu (wymieniony rozrząd).
Auto jest bezawaryjne i bezwypadkowe - gotowe do jazdy.
Z przodu na zderzaku po lewej stronie widoczne jest jedynie lekkie zarysowanie (widoczne na zdjęciu).
Samochód prowadzi się dynamicznie i jazda nim sprawia wiele radości.
Zapraszam do kontaktu: tel: 515 [zasłonięte] 764
Ford Puma - sportowy samochód osobowy marki Ford Motor Company produkowany w Niemczech w latach 1997 do 2001. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1997 roku. Podczas debiutu na targach w Genewie auto zaskoczyło specjalistów z branży motoryzacyjnej bowiem nie posiadali oni wcześniej żadnych informacji na temat możliwej premiery takiego pojazdu. Samochód powstał na bazie gotowych części i podzespołów z innych modeli marki. Auto wykorzystuje zmodyfikowaną płytę podłogową Forda Fiesty. Nadwozie pojazdu jest natomiast całkowicie nową konstrukcją o wyraźnie indywidualnym stylu, którego cechą są typowe dla nowych Fordów owalne linie podziału i opływowe kształty, zgodne z designem New Edge. Bardzo starannie i odpowiednio do stylu nadwozia, dobrana została forma przednich reflektorów oraz tylnych świateł zespolonych, których krawędzie składają się z fragmentów przecinających się elips. We wnętrzu można zauważyć sporo sportowych cech w postaci aluminiowej gałki zmiany biegów, białych zegarów tablicy wskaźników, chromowanych wstawek czy kubełkowych foteli. Puma korzysta z czterocylindrowych 16 zaworowych (16V) silników Ford Zetec-SE opracowanych we współpracy z Yamahą, różniących się od typowych silników Zetec m.in. w pełni aluminiowym blokiem i głowicami, podporami wału wykonanymi jako jeden element, plastikowym kolektorem ssącym czy korbowodami wykonanymi przy użyciu techniki spiekania proszków co dało bardzo lekki silnik Wiele podzespołów z popularnego Forda Fiesty można bez modyfikacji wykorzystywać w Pumie, są także dostępne wersje tuningowane podzespołów do Pumy np. amortyzatory KONI, hamulce Brembo, system nitro Nitrous Oxide Systems (NOS), podzespoły wyścigowe Sparco czy Eibach. Ford Puma był produkowany na rynek europejski w porównaniu z innym sportowym autem koncernu Ford - Mustangiem, który był produkowany na rynek amerykański. 2001 - What Car - sportowe auto roku (źródło Wikipedia)
|