Witam. Mam do sprzedania świetny samochód jakim jest Ford Mondeo. Samochód pomimo swoich lat jest nadal niezawodny, bardzo zadbany i czysty oraz był regularnie „serwisowany”. Daję słowo „serwisowany” w cudzysłów, gdyż sam jestem mechanikiem. Samochód nie musiał jeździć po warsztatach. Z każdą najmniejszą pierdołą leciałem do garażu i wykonywałem naprawę lub przeróżne udoskonalenia. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny… Lakier jest bardzo ładny, lecz wiadomo swoje przeżył. Są niewielkie ogniska korozji czy odprysków. Uroku dodają przednie lampy tzw. bez wkładkowe, które jak widać (choćby po aukcjach tych samochodów) są rzadkością. Fordzik nigdy mnie nie zawiódł, a przejeździł ze mną wiele dalekich tras (nad morze, w góry, codziennie do pracy itd.). Numer VIN: WF0AXXGBBASY00751 Data produkcji: 26.06.1995 Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan Wersja: GLX Silnik: 1.8L Zetec-E EFI (115PS) Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75 Napęd: LHD FWD Przełożenie przekładni głównej: 4.06 Norma emisji spalin: Emisja 83 Usa Benzyna/Usa Diesel Klimatyzacja: Układ Klimatyzacji Ze Sterowaniem Ręcznym Obszar: (+)"I" Lakier: Zielony Tourmallard Kolor wnętrza: Wnętrze Medium Opal (O) Materiał we wnętrzu: Papillon Wyposażenie: -tapicerka welurowa -klimatyzacja (sprawna, co roku serwisowana i odgrzybiana) -układ ABS -elektrycznie regulowane lusterka -elektrycznie podnoszone szyby kierowcy i pasażera -centralny zamek (oryginał) + otwieranie/zamykanie z pilota (dołożone), bardzo daleki zasięg -lampy przednie bez wkładkowe na żarówki H7 (wymienione, oryginalnie były te z żółknącymi wkładkami) -elektrycznie regulowane przednie reflektory -komputer pokładowy (tzw. TRIP) (pokazuje średnią prędkość, przebieg dzienny, średnie spalanie, chwilowe spalanie, pozostałą ilość kilometrów do tankowania, godzinę, datę, temperaturę zewnętrzną, stoper) -immobiliser -2 poduszki powietrzne (kierowca + pasażer) Co zostało zrobione/wymienione: -amortyzatory przód + tył -sprężyny przód + tył -poduszki mcphersonów przednich i tylnych -łożyska mcphersonów przód -kompletne wahacze przód -obydwa łączniki stabilizatora przód + obydwa tył -obsady stabilizatora przód + tył -geometria kół -przewody hamulcowe na cały samochód (miedziane) -linki hamulca ręcznego -przetoczone bębny hamulcowe + nowe szczęki + zestaw sprężyn/gwoździ -dwa cylinderki hamulcowe -dwa tłoczki + nowe uszczelnienia przednich zacisków hamulcowych -tarcze + klocki hamulcowe przód (mają max 15 000 km) -płyn hamulcowy -płyn chłodniczy -płyn (olej) do wspomagania kierownicy -świece zapłonowe (max 15 000km) -przewody zapłonowe (max 15 000km) -rozrząd kompletny + uszczelniacze na wałkach (około 26 000km) -cały układ wydechowy (tłumik końcowy jest sportowy, jeśli komuś przeszkadza leciutki pomruk mogę dodać oryginalny cichy tłumik, który ma przejechane max 5 000km) -uszczelka pokrywy zaworów -pasek osprzętu -rolka prowadząca pasek osprzętu Wypisałem te najważniejsze. Bardzo możliwe, a nawet pewne że o czymś jeszcze zapomniałem. Autko jeździ na oleju Mobil 10W40 (wymieniany co rok lub 15 000km). Ostatnia wymiana to sierpień 2014. Aktualnie jest na felgach stalowych 15 cali (super stan, czarne bez rdzy) z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie. Mam jeszcze białe felgi 16 cali, na których samochód wygląda bardzo przyzwoicie.
Aktualny przegląd i OC (do września 2015)!
Proszę dzwonić i pytać pod nr 797 [zasłonięte] 121.