Przedmiotem aukcji jest samochód Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback, rok prod. 1998.
Samochód jest w wersji Ghia, posiada bardzo bogate wyposażenie, m.in. klimatyzację automatyczną ( klimatronic ), elektryczne szyby, centralny zamek, tapicerkę welurową, komputer pokładowy oraz paliwowy, skórzaną kierownicę, listwy boczne, lusterka oraz klamki w kolorze nadwozia, podgrzewaną przednią szybę oraz dysze spryskiwaczy, reflektory przeciwmgielne, kontrolę trakcji TCS, ABS, elektryczne lusterka.
Teraz trochę na temat stanu technicznego samochodu. Auto użytkuję od ponad dwóch lat, na całym samochodzie jest oryginalny lakier - nie miał żadnych większych przygód wypadkowych. Od strony technicznej auto jest bez zarzutu, prowadzi się bardzo dobrze, silnik pracuje wzorowo zarówno na benzynie jak i na gazie. Instalacja gazowa sekwencyjna STAG - butla w miejscu koła zapasowego, rzeczywiste spalanie gazu 10l - trasa, w mieście 12-14l. Ponad rok temu silnik dostał nowe uszczelki pod głowicami ( cykanie spod głowicy ) - znawcy tematu V-szóstek wiedzą o co chodzi. Było wykonane planowanie głowic, wymiana uszczelek głowicy, nowe uszczelki pod kolektory ssące i wydechowe. Uszczelki oryginalne Forda oraz REINZ. Koszt samych części podczas tej naprawy to ponad 1300 zł, o robociźnie nie wspomnę. Silnik nie bierze oleju, jest zalany Mobilem 5W-50 Peak Life.
W listopadzie 2014r zostały wymienione końcówki drążków kierowniczych ( Lemforder ) oraz ustawiona zbieżność, wymienione pióra wycieraczek przód i tył ( bezprzegubowe BOSCH ), nowa rolka napinacza paska wielorowkowego. Także w listopadzie nowe tarcze i klocki przód ( DELPHI ) oraz wymiana płynu hamulcowego, hamulce tył kpl. były wymieniane pół roku wcześniej razem z łącznikami stabilizatora tył i przód. Wszystkie filtry i olej wymieniane terminowo, ostatni przegląd z wymianą oleju był w listopadzie 2014r. Klimatyzacja sprawna, odgrzybiana i uzupełniany czynnik, ostatnio w lipcu 2014r. Wnętrze auta jest czyste i zadbane, prawie jak nowe. Zamontowane karbonowe oryginalne dodatki stylistyczne od wersji ST200 ( panel konsoli, gałka zmiany biegów oraz listwy drzwi przednich ), także atrapa przednia od ST200. Nowe chlapacze przód i tył oryginalne Ford.
Teraz trochę na temat wad, jako że przy aucie nie było jeszcze nic robione pod względem blacharsko-lakierniczym korozja ( jak to w tych modelach bywa ) zaczyna się pojawiać na progach i nadkolach tylnych. Cena chyba nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę ile pieniędzy i serca włożyłem w to auto. Samochód jest do obejrzenia w Kielcach, na pytania chętnie odpowiem - telefon kontaktowy 510[zasłonięte] 016.