Ford Galaxy Mk I
data produkcji: 11/1998
silnik: 2.3 - 150km
paliwo: benzyna + LPG
przebieg: 310 kkm
skrzynia biegów: automatyczna
ilość biegów: 4 + nadbieg
ilość miejsc: 7
ilość drzwi: 5
hak 1800kg dmc przyczepy
Funkcje bezpieczeństwa:
2 x poduszka powietrzna
2 x pirotechniczne napinacze pasów
4 x wzmocnienia boczne drzwi
7 x pasy bezpieczeństwa
Solidna niemiecka ( VW ) konstrukcja nadwozia, wysoka pozycja siedzenia pasażerów.
Wyposażenie:
- przednie fotele kapitańskie - obracane, regulacja wysokości, podłokietnik kierowcy i pasażera
- 5 siedzeń tylnych w dwóch rzędach ( 3 + 2 ) - wyjmowane, składane, możliwość dowolnej konfiguracji
- 6 x elektryczne szyby ( 4 + 2 uchylane )
- oryginalny system audio - 8 głośników
- automatyczne światła dzienne
- centralny zamek z pilota
- klimatyzacja
- nawiew przedziału bagażowego
- oryginalne przyciemniane szyby boczne
- 4 dodatkowe lampki oświetleniowe pasażerów z tyłu
Auto zadbane, wewnątrz jak i na zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze.
Wnętrze czyste, fotele bez przetarć, podsufitka i boczki w dobrym stanie, dywaniki na całej części tylnej auta.
Ogólnie dobrze się prezentuje, karoseria prosta, podwozie i nadkola zdrowe, unikatowe jak na ten model felgi aluminiowe ( opony w dobrym stanie 5 - 6 mm ) posiada 2 małe wgniotki ( maska i błotnik )
Przebieg jak najbardziej oryginalny! Jestem 3 właścicielem od nowości ( 2 w Polsce ). Auto w 2010 sprowadzone ze Szwajcarii. Auto ma 15 lat a wygląda i prowadzi się lepiej od młodszych aut z przebiegiem 180 kkm.. Jeździło głównie w długie trasy. Silnik nie bierze oleju, nie kopci, jest dynamiczny i oszczędny.
Wszystkie naprawy robione na bieżąco. W ciągu ostatnich 10 kkm:
silnik: olej Mobil 10W40 + filtr, filtr powietrza, świece, przewody, cewki zapłonowe, rolka, pasek
skrzynia biegów: olej Mobil ATF III + filtr
wspomaganie: pompa + płyn
hamulce: tarcze, klocki, linki ręcznego, regeneracja tylnych zacisków
zawieszenie: górne mocowania amortyzatorów wraz z łożyskami, końcówki drążków kierowniczych, łapa dolna skrzyni biegów, łożyska kół przednich, łączniki stabilizatorów
Wymieniona była też dolna rurka klimatyzacji i sprawdzona szczelność, do nabicia, sprężarka sprawna, chodziła bez zarzutu.
Instalacja gazowa wysokiej klasy - sterownik Stag 300, parownik Zavoli Zeta S, listwa wtryskowa OMVL REG Fast. Filtry nowe, parownik od regeneracji 5kkm. Nigdy nie sprawiała problemu, szybko się przełącza - niezauważalnie, pracuje równo, moc jak na benzynie. Instalacja była zakładana za granicą i niestety nie jest wbita w dowód.
Zawieszenie dość twarde, wysoki prześwit, dobrze znosi zakręty nawet przy większych prędkościach, można dużo załadować - po wyjęciu siedzeń ogromna przestrzeń ładunkowa.
NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO!
Spalanie LPG trasa 12 - 15 ( bardzo szyba jazda ), miasto 15 - 18 w zależności od stylu jazdy - dane rzeczywiste nie zaniżone!
Dla wielbicieli diesla jest to odpowiednik 6 - 7,5 litra ON w trasie co jest nie osiągalne dla odpowiednika 1.9 TDI ( raczej 9 - 10 przy szybszej jeździe )
Obecna karta pojazdu oraz 2 komplety kluczyków. Posiadam cały komplet siedzeń ( 2 nie widoczne na zdjęciach ). Piasty o 2 rozstawach śrub 5x112 i 5x120. Drugi komplet kół zimowych z oponami w bardzo dobrym stanie - 6mm bieżnika.
Zdjęcia nie oddają rzeczywistego stanu auta.
Przegląd do 06/2015 OC do 12/2015 !!!
Naprawdę godne polecenia i warte swojej ceny!
W razie pytań proszę dzwonić 600 [zasłonięte] 388 lub pisać.
Świetne dla dużej rodziny, wożenia ludzi, towarów, psów, ciągnięcia przyczep, lawet, na wycieczki.. do wszystkiego!
Cena raczej nie do negocjacji.
Niższa cena = brak kół zimowych
Jeszcze niższa cena = brak kół zimowych i brak felg aluminiowych
I tak dalej... = krótkie OC i siedzenia tylne..
Pozdrawiam i zapraszam zdecydowanych! :-) |