FORD FUSION MK1
PRODUKCJA 2005r
SILNIK 1.4i BENZYNA 80KM
PRZEBIEG ORYGINALNY 260.000KM
KOLOR SZARY METALIK
WYPOSAŻENIE:
KLIMATYZACJA
ABS
4x AIR BAG
WSPOMAGANIE
CENTRALNY ZAMEK
RADIO
AUTO STOI DO OBEJRZENIA W PIASECZNIE POD FIRMĄ.
OBECNIE AUTO NIE ODPALA, ALE O TYM NAPISZĘ PÓŹNIEJ.
W AUCIE NA POCZĄTKU LUTEGO 2012 KOŃCZY SIĘ OC I BADANIE TECHNICZNE.
STAN AUTA DOBRY. NIE DAWNO WYMIENIONE WSZYSTKIE ŁOŻYSKA KÓŁ. TARCZE W DOBRYM STANIE, KLOCKI TEŻ. ZAWIESZENIE CICHE. AMORTYZATORY WYMIENIONE PRZY PRZEBIEGU 200.000KM. 20.000KM TEMU WYMIENIONO KATALIZATOR Z CAŁYM KOLEKTOREM, GDYŻ ZAPCHAŁ SIĘ NA AMEN.
TAPICERKA: BRUDNA, NOSI ŚLADY ZNACZNEGO ZUŻYCIA, WYTARCIA, FOTELE PRZEDNIE MAJĄ PO JEDNEJ DZIURZE OD PAPIEROSA. PLASTIKI POSIADAJĄ RYSY, WYTARCIA, ŚLADY UŻYTKOWANIA PO TAKIM PRZEBIEGU.
LAKIER: OKLEJONY, POSIADA WIELE RYS DO SPOLEROWANIA, KLIKA RYS GŁĘBSZYCH. DRZWI SĄ OBTARTE I ZAGNIECIONE, TYLNA KLAPA MA OZNAKI KOROZJI, MASKA POSIADA WIELE ODPRYSKÓW OD KAMIENI.
NADWOZIE: AUTO MIAŁO 3 KOLIZJE W HISTORII. JAKO PRAWIE NOWE PUKNĘŁO ZIMĄ W SARENKĘ, WYMIENIONO MASKĘ, ZDERZAK, LAMPĘ PRAWĄ, BŁOTNIK PRAWY, PAS PRZEDNI (PLASTIKOWY, WIĘC PĘKŁ). PÓŹNIEJ BYŁO UDERZONE PRZEZ KAWAŁEK BLACHY, KTÓRA SPADŁA Z JADĄCEJ CIĘŻARÓWKI W WYNIKU CZEGO AUTO MIAŁO MALOWANY PRAWY SŁUPEK, WYMIENIONĄ PRZEDNIĄ SZYBĘ I MALOWANA MASKĘ. TRZECIA KOLIZJA OBJĘŁA TYLKO WGNIECENIE PRAWEGO PRZEDNIEGO BŁOTNIKA PRZEZ AUTO NA PARKINGU.
MOŻNA UZNAĆ, ŻE JEST BEZWYPADKOWE, GDYŻ ŻADNA KOLIZJA NIE NARUSZYŁA NADWOZIA.
OPONY ZIMOWE.
WADY ORAZ POWÓD NIE ODPALANIA:
W AUCIE OD MIESIĄCA GDY JESZCZE JEŹDZIŁO ZACZĘŁA SIĘ ŚWIECIĆ LAMPKA CHECK ENGINE. 2 DNI TEMU AUTO NIE ODPALIŁO, W OGÓLE NIE KRĘCI MIMO, ŻE JEST PRĄD. BYŁ SERWISANT Z FORDA. KOMPUTER WYKAZUJE SPALENIE STEROWNIKA WTRYSKU. ROZRUSZNIK I ALTERNATOR JEST OK. PO PROSTU KOMPUTER ODCIĄŁ ZAPŁON Z RACJI SPALENIA STEROWNIKA. NOWY W SERWISIE KOSZTUJE PRAWIE 2000zł + PROGRAMOWANIE.
DO WYMIANY SKRZYNIA BIEGÓW. PRZEZ PEWIEN CZAS JEŹDZIŁA BEZ OLEJU I TERAZ CIĘŻKO CHODZĄ BIEGI, ZGRZYTAJĄ, SĄ PROBLEMY Z 2 BIEGIEM.
TYLNA PRAWA LAMPA JEST PĘKNIĘTA, WLAŁA SIĘ WODA, JEST DO WYMIANY GDYŻ ZAŚNIEDZIAŁA I SPALA ŻARÓWKI SAMA.
PRAWA PÓŁOŚ JEST DO WYMIANY, GDYŻ WPROWADZA WIBRACJE NA NADWOZIE I KIEROWNICĘ.
WYDECH WYMAGA WYMIANY, JEST SKORODOWANY TROCHĘ.
PRZY OBECNYM PRZEBIEGU TRZEBA JUŻ WYMIENIĆ ROZRZĄD (MA 140.000KM).
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MA LUZY, JEST DO WYMIANY, PONIEWAŻ RAZ NA 10.000KM TRZEBA WYMIENIAĆ W NIEJ OLEJ, ROBI SIĘ CZARNY. KILKA RAZY SIĘ ZDARZYŁO, ŻE PRZYBLOKOWAŁA SIĘ W CZASIE JAZDY. CIEKNIE.
POMPA HAMULCOWA JEST DO REGENERACJI, BYŁO WYMIENIANE USZCZELNIENIE, GDYŻ W OGÓLE NIE DZIAŁA I TRZEBA BYŁO HAMOWAĆ SIŁĄ NOGI. TERAZ DZIAŁA, ALE POWIEDZIANO, ŻE TO NIE NA DŁUGO.
RESZTĘ NALEŻAŁOBY ZOBACZYĆ NA WŁASNE OCZY.
ODBIÓR OSOBISTY Z PIASECZNA/KOŁO WARSZAWY. AUTO NIE JEŹDZI.
MOŻLIWY TRANSPORT ODPŁATNY BEZ RACHUNKU. 2zł / 1km
AUTO SPRZEDAWANE NA FAKTURĘ. SAMOCHÓD OD NOWOŚCI BYŁ WŁASNOŚCIĄ NASZEJ FIRMY.
KONTAKT 603 [zasłonięte] 113