|
FORD FOCUS 1.8 TDDi
Rok produkcji: 2002.
Data pierwszej rejestracji: 09.2002.
Stan licznika: 327.000 km.
Pojemność silnika: 1.753 cm/3.
Moc: 90 KM.
Paliwo: olej napędowy.
Kolor: biały.
Ubezpieczenie OC ważne do: 17.08.2012 r.
Przegląd techniczny do: 07.10.2012 r.
Przedmiotem aukcji jest moje autko służbowe Ford Focus 1.8 TDDi. Autko o ile dobrze pamiętam zakupione jako ponad roczne z przebiegiem ok 40.000 km. Od 2004 roku w jednych rękach, co musi chyba świadczyć o jego nie najgorszej kondycji. Używane raczej na dłuższych trasach, co na pewno przyczyniło się do mniejszego zużycia pewnych elementów. Focus I jest bardzo wygodnym autkiem, komfort zawieszenia i przyczepność stawia go w czołówce swojej klasy. Niezbyt wyrywny 90 konny silnik, odwdzięcza się stosunkowo małym zużyciem paliwa. Na 55 litrowym zbiorniku można przejechać od 800 do 1000 km. Z racji tego że autem podróżowałem po całej Polsce i miałem kilka wyjazdów zagranicznych, wszystkie naprawy i obsługa serwisowa była robiona regularnie. Części i materiały eksploatacyjne pochodziły z wyższej półki, nigdy na tym nie było oszczędzane.
Wyposażenie:
-
Wspomaganie kierownicy.
-
Regulacja kolumny kierowniczej.
-
Dwie czołowe poduszki powietrzne.
-
Boczne poduszki powietrzne.
-
-
Przyciemniane szyby.
-
Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne.
-
Podgrzewane lusterka zewnętrzne.
-
Elektrycznie sterowane szyby z przodu.
-
Klimatyzacja manualna (sprawna).
-
Podgrzewana przednia szyba.
-
Komputer pokładowy.
-
Termometr zewnętrzny.
-
Centalny zamek.
-
Immobilizer.
-
Alarm.
-
Radioodtwarzacz Sony.
-
Elektryczna regulacja wysokości reflektorów przednich.
-
Trzecie światło stop.
-
Relingi dachowe.
Stan techniczny:
-
Stan blacharki przyzwoity, rzekł bym ponad przeciętny jak na Focusa z tego roku, autka te borykały się z ponad przeciętną podatnością na korozję. W moim egzemplarzu kilka zabezpieczonych ognisk powierzchownej korozji - dach nad przednią szybą, wywinięcie tylnich błotników, dół tylnych drzwi.
-
Powłoka lakiernicza porysowana jak na 10 letni samochód przystało, polerka lakieru na pewno by poprawiła sytuację. Biały jest jednak bardzo wdzięcznym kolorem i szczerze średnio na nim cokolwiek widać.
-
Układ hamulcowy wymieniony w zeszłym roku (tarcze, klocki).
-
Zawieszenie wymienione kompletne poza amortyzatorami które były jeszcze w dobrej kondycji w zeszłym roku (sworznie kulowe przód, tulejki wahaczy przód, łączniki stabilizatora przód, gałki kierownicze przód, oraz wszystkie tulejki tylnej belki włącznie z tzw. cukierkami). Wszystkie elementy markowe głównie FEBI.
-
Silnik serwisowany regularnie z okresem między przeglądowym 15 tyś km. Olej Mobil 1 10W40, między wymianami nie wymagał uzupełniania.
-
Autko w ciągłej eksploatacji, nie sprawia najmniejszych kłopotów.
-
Do zrobienia: rozrząd, olej z filtrami i prawdopodobnie któraś poduszka pod skrzynią.
Starałem się jak najdokładniej przedstawić rzeczywisty stan pojazdu.
W przypadku wątpliwości proszę o kontakt, z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania. Jestem dostępny pod numerem 605/331-314. Przy wysyłaniu wiadomości mailowych proszę koniecznie o podanie numeru telefonu. Zapraszam Państwa także na inne moje aukcje.
Życzę miłych zakupów.
|