FORD FOCUS 1.8 TDDi
Rok produkcji:
2002. Data pierwszej rejestracji: 09.2002.
Stan licznika:
327.000 km.
Pojemność silnika: 1.753 cm/3. Moc: 90
KM. Paliwo: olej
napędowy.
Kolor: biały. Ubezpieczenie OC ważne do: 17.08.2012
r.
Przegląd techniczny do: 07.10.2012 r.
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/ev231_DSC_0080.JPG)
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/fp947_DSC_0072.JPG)
Przedmiotem aukcji jest moje autko służbowe
Ford Focus 1.8 TDDi. Autko o ile dobrze pamiętam zakupione jako ponad
roczne z przebiegiem ok 40.000 km. Od 2004 roku w jednych rękach, co musi
chyba świadczyć o jego nie najgorszej kondycji. Używane raczej na dłuższych
trasach, co na pewno przyczyniło się do mniejszego zużycia pewnych elementów.
Focus I jest bardzo wygodnym autkiem, komfort zawieszenia i przyczepność stawia
go w czołówce swojej klasy. Niezbyt wyrywny 90 konny silnik,
odwdzięcza się stosunkowo małym zużyciem paliwa. Na 55 litrowym zbiorniku
można przejechać od 800 do 1000 km. Z racji tego że autem podróżowałem
po całej Polsce i miałem kilka wyjazdów zagranicznych, wszystkie naprawy i
obsługa serwisowa była robiona regularnie. Części i materiały
eksploatacyjne pochodziły z wyższej półki, nigdy na tym nie było oszczędzane.
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/om990_DSC_0095.JPG)
Wyposażenie:
-
Wspomaganie kierownicy.
-
Regulacja kolumny kierowniczej.
-
Dwie czołowe poduszki powietrzne.
-
Boczne poduszki
powietrzne.
-
-
Przyciemniane szyby.
-
Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne.
-
Podgrzewane lusterka zewnętrzne.
-
Elektrycznie sterowane szyby z przodu.
-
Klimatyzacja manualna (sprawna).
-
Podgrzewana przednia szyba.
-
Komputer pokładowy.
-
Termometr zewnętrzny.
-
Centalny zamek.
-
Immobilizer.
-
Alarm.
-
Radioodtwarzacz
Sony.
-
Elektryczna regulacja wysokości reflektorów przednich.
-
Trzecie światło
stop.
-
Relingi
dachowe.
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/ul726_DSC_0090.JPG)
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/dd285_DSC_0104.JPG)
Stan techniczny:
-
Stan blacharki przyzwoity, rzekł bym ponad przeciętny jak na Focusa z
tego roku, autka te borykały się z ponad przeciętną podatnością na korozję. W
moim egzemplarzu kilka zabezpieczonych ognisk powierzchownej korozji - dach
nad przednią szybą, wywinięcie tylnich błotników, dół tylnych
drzwi.
-
Powłoka lakiernicza porysowana jak na 10 letni samochód przystało,
polerka lakieru na pewno by poprawiła sytuację. Biały jest jednak bardzo
wdzięcznym kolorem i szczerze średnio na nim cokolwiek
widać.
-
Układ hamulcowy wymieniony w zeszłym roku (tarcze,
klocki).
-
Zawieszenie wymienione kompletne poza amortyzatorami które były jeszcze
w dobrej kondycji w zeszłym roku (sworznie kulowe przód, tulejki wahaczy
przód, łączniki stabilizatora przód, gałki kierownicze przód, oraz wszystkie
tulejki tylnej belki włącznie z tzw. cukierkami). Wszystkie elementy markowe
głównie FEBI.
-
Silnik serwisowany regularnie z okresem między przeglądowym 15 tyś km.
Olej Mobil 1 10W40, między wymianami nie wymagał uzupełniania.
-
Autko w ciągłej eksploatacji, nie sprawia najmniejszych
kłopotów.
-
Do zrobienia: rozrząd,
olej z filtrami i prawdopodobnie któraś poduszka pod
skrzynią.
![](http://img22.otofotki.pl/obrazki/km976_DSC_0096.JPG)
Starałem się jak najdokładniej
przedstawić rzeczywisty stan pojazdu.
W przypadku wątpliwości proszę o
kontakt, z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania. Jestem dostępny pod
numerem 605/331-314. Przy wysyłaniu wiadomości mailowych proszę koniecznie o
podanie numeru telefonu. Zapraszam Państwa także na inne moje aukcje.
Życzę miłych zakupów.
|