- Wersja niższa od GHIA (a może to nawet GHIA jest) – nie wiem jak się nazywa, ale ma fajne welurowe siedzenia i ciemny środek, nie tak jak wieszkośc Focusów. Mnie się naprawde to podoba. Silnik pracuje wspaniale, odpala od pierwszego zima czy lato, nie kopci, bardzo małe spalanie- na pełnym baku 52 l robie jezdzac normalnie - około 950 km, co daje około 5,3 l./100km, na autostradach podchodzi do 6,5 l
MINUSY:
-Auto jest uszkodzone- ma do wymiany uszczelke pod głowica. Silnik oczywiscie pracuje, jednak wywala olej do chlodnicy.
- Focus stoi w Niemczech okolice Monachium- gdzie mieszkam i jeździ po tych drogach od 2004 roku. Kupilem je w 2003 roku w Gdańsku od pierwszego właściciela w Polsce( jako pedant dbał o niego bardzo- ja również), który je miał od 2001 roku. Auto zostało przez niego sprowadzone w 2001 roku z Belgii- rok produkcji 1999. Wynika z tego, ze Focus jeździł po polskich drogach tylko przez dwa lata. Oczywiście tankowane tez tutejsze paliwo, wielokrotnie Diesel Ultimate.
PLUSY
- Focus był tu serwisowany przez znajomego mechanika i dbany. Jezdzil w 95% po niemieckich drogach, ja bywałem nim raz w roku na dwa tygodnie na wakacje w Polsce. Używane prawie codzinnie-czasem nie, ponieważ mam jeszcze drugie auto od dwóch lat.
- Olej był zmieniany, co 12-14 tysiecy, tak jak i filtry oleju i paliwa.
- Posiada w sumie trzy zestawy opon: dwa na alufelgach –letnie Fulda Carat Progresso 195/50/15 (profil 6-7mm) i zimowe Continental ContiPremiumContact2 195/65/15 z 2008 (profil 6-7mm) oraz jeden 185/65/14 na stalowych zimowe (profil 5mm)
- Nie pale i w aucie nigdy nie było palone.
-Ostatnio były zmieniane łożyska,tarcze i hamulce przód, bebny i hamulce tył zmieniane były w 2009. W listopadzie zmienialem jeszcze łożyska tył. Klimatyzacja serwisowana w Polsce-wymiana oszuszacza, nabicie i dezynfekcja jonem w sierpniu 2011. Jeszcze nadal fajnie pachnie jak pracuje.
- Dorzucam jeszcze filtr oleju i powietrza oraz filtr klimatyzacji, które czekały na zmianę na wiosnę, Ponadto mam dodatkowy zestaw wszystkich świateł, które kiedyś dostałem i trzymałem tak, bo szkoda było wyrzucic-swiatla przednie, boczne migacze oraz tylne.
- Focus był regularnie myty, zreszta tu w Niemczech jest mandat jak ma się brudne auto, wiec byłem poniekąd zmuszony do częstego mycia. Mam fajny preparat do woskowania, gdzie po tym Focus wygląda jak nówka
- W sierpniu 2011 było zrobione tez pranie calej tapicerki i podsufitówki
- PRZYCZYNY SPRZEDAŻY
- Focusa, mojego ukochanego, z którym łaczy mnie wiele kilometrow, sprzedaje tylko, dlatego, ze koszt naprawy wyniesie mnie w Niemczech tyle, ze nie opłaca się to po prostu. W Polsce bym go nigdy nie oddał, zreszta miałem zamiar nim jezdzic do konca. Nie zakladałem, ze zrobi się takie uszkodzenie tu, które miałoby tyle kosztowac. Koszt naprawy w Polsce jest relatywnie tani.
Focusa może przewieźc do Polski na lawecie albo na sztywny hol, ponieważ silnik pracuje i swiatla plus hamulce dzialaja. Ja go tak holowalem tu do siebie i temperatura w trakcie holowania (200km) nigdy nie osiagnela stanu normalnego, czyli ok. 90 st.C – co zapewnia ze auto nie przegrzeje się pracujac na biegu jałowym w trakcie holowania do Polski.
Naprawde sprzedaje go z bolącym sercem...
_______________________
Zapraszam do licytacji
Mój telefon: 0049 15[zasłonięte] 1111 55
Moj numer GG:[zasłonięte]25289 ,
email: bunia2005
MOGE PRZESLAC INNE ZDJECIA
________________________
_______________________
Przed podjeciem decyzji o licytacji proszę przemyślec moja oferte, przeczytac
O MNIE , zas w razie wątpliwosci nie wahac się zapytac
________________________