Witam,
Ta oferta skierowana jest dla osób szukających dużego przestrzennego rodzinnego kombi z pewnych rąk.
Jestem jego pierwszym właścicielem w POLSCE od 2008r i wiem co sprzedaje a powodem sprzedaży jest kupno dwóch aut ciężarowych bo założyłem działalności gospodarczą i potrzebowałem auto do wożenia sprzętu i towaru. Trzecie - rodzinne kombi stoi i czeka na nowego właściciela bo i tak nie ma kiedy go używać.
Ford FOCUS rok prod. 2000r, pojemność 1,8 TDDI wersja bogato wyposażona GHIA.
Nie jest to TDCI które się psują! - mój to jest stara pewna technologia diesli TDDI- UWAGA CO ISTOTNE: - tryb TURBO załącza sie dopiero przy 22000obrotów silnika. Ja jeżdżąc 95-100km.h wykorzystywałem max 20000 obrotów i wówczas auto pali 6,5l w mieście a 4,8 na trasie! Przekraczając tą prędkość szalejąc po drogach to w mieście 7-7,6 na trasie 5,5L/100.
Auto sprzedaję tylko i wyłącznie dlatego, że założyłem działalność gospodarczą i kupiłem dwa samochody ciężarowe i moje ukochane pierwsze własne autko stoi już nie używane no i traci na wartości z każdym miesiącem.
Jeżeli jesteś handlarzem samochodowym szukającym okazji to informuje, że nie zależy mi na szybkiej sprzedaży za śmieszne pieniądze zwłaszcza, że wiem co sprzedaje!.
Auto posiadam od końca 2008 i kupiłem je z przebiegiem 156tyś z pewnych rąk i z tych samych rąk kupiłem jeden z obecnych ciężarowych.
Posiadam dużo zdjęć poświadczających oryginalność przebiegu. Książki serwisowej nie mam od samego początku, ale sam dochodziłem zgodności dokumentacji. Było to moje pierwsze auto własne więc poświęciłem dużo czasu i dużo literatury zgłębiłem przed jego kupnem i byłem zadowolony z dokonanego wyboru.
Dużo pisać więc szybko dlaczego auto uważam za doinwestowane:
W 2009 w wrześniu wymiana rolek napinających, prowadzących plus pasek przy napinaczu. koszt 480zł
W 2010 w lutym naprawa silnika po jego awarii: wymieniono końcówki wtrysków (DELPHI), oleje, uszczelkę, panewki, rozrząd - komplet, filtry, i coś tam jeszcze - naprawa trwała łącznie 2mc i kosztowała blisko 3tysiące zł.
W kwietniu w 2010 wymiana alternatora - 300zł ( był zalany olejem przez naprawę silnika - tak stwierdził auto-elektryk)
Awaria silnika polegała na tym, że jak był silnik zimny to kopcił białym dymem - mam filmik na telefonie.
W czerwcu 2010 - czyszczenie, odgrzybianie i napełnianie klimatyzacji - 330zł
W wrześniu 2010 - wymiana termostatu, kompletnej pompy wody przy silniku, nowe filtry, płyn chłodniczy itd. - 480zł
W październiku wymiana hamulców - komplet przód włoskie REMES i nowy pasek od napinacza - 280zł
W 2011 marzec wymiana stabilizatorów ( z 2 razy wcześniej też były wymieniane)- 3x 50zł - 150zł
W kwietniu 2011 - wymiana hamulców tył 150zł
Między czasie pilnowałem aby wymieniać systematycznie - olej w silniku CASTROL 10W40 diesel, filtry oleju, paliwa, kabiny oraz powietrza.
ZAWSZE WSZYSTKIE CZĘŚCI BYŁY ORYGINALNE LUB WYSOKIEJ KLASY ZAMIENNIK - np. hamulce REMES czy pasek były kupione w sklepie z częściami FORD w Poznaniu na Kościelnej w specjalistycznym sklepie FORD gdzie facet pracował w serwisie ford i wie wszystko o tym modelu.
TERAZ OPONY - UWAGA - jeżeli kupujący nie będzie się za dużo licytował to dołożę komplet KÓŁ!!!! z oponami zimowymi PNEUMANT 150 WINTEC .
Wolałem dokupić komplet kół z oponami niż 2 razy w roku przekładać zimowe na letnie.
STAN KÓŁ ZIMOWYCH - felgi oryginalne FORD - opony PNEUMANT 150 WINTEC z roku 2005 bieżnik 5-6mm wszystkie równe!
STAN KÓŁ LETNICH - felgi oryginalne FORD - opony 5-6mm tak więc komplet kół z oponami letnimi i komplet kół z oponami zimowymi które spokojnie wystarczą na 3 lata! nie pamiętam jakiej firmy opony ale też jakaś górna półka.
Auto stało przez cały styczeń w największych mrozach u dziewczyny na ogrodzie pod Poznaniem i przy minus 10 odpaliło po 6tygodniach nie ruszania za pierwszym przekręceniem kluczyka!!!! Autko jest doinwestowane i żal mi sprzedawać więc jeśli szukasz dla siebie czegoś pewnego to zadzwoń, przyjedź, obejrzyj, przejedź się jak chcesz przyjedź z mechanikiem nie mam nic do ukrycia!
Pełen komplet ubezpieczenia od początku posiadania, książka pojazdu itd, radio z CD ze sterowaniem przy kierownicy szyby elektryczne , 4 poduszki, lusterka elektryczne no i dużo jest jeszcze rzeczy które nie napisałem a które zachęcą do kupna.
Wszystkie informacje są prawdziwe i na miejscu na spokojnie możemy wszystkie dokumenty pokazać, omówić i nie mam nic do ukrycia! wiec myślę, że moja aukcja jest wyjątkowa dla kogoś kto woli dołożyć i kupić coś pewnego ! widzę i wiem że te modele stoją po 6-9tys zdarzają się i po 12tyś, ale ja za tyle nie sprzedam bo sam wiem ile kasy wpakowałem w mój i wątpię żeby było drugie takie tak zadbane i doinwestowane jak moje.
Jeżeli czytasz opis że auto z 2000r ma przejechane 160tyś km i że nigdy nie było z nim żadnego problemu to znaczy, że kupisz minę którą długo się nie nacieszysz! Ja nie ukrywam, że auto miało coś wymieniane czy naprawiane ani też nie kłamie z przebiegiem. Uważam, że po wymianie wtrysków, kompletnego rozrządu, napinaczy rolek i pompy to auto spokojnie wystarczy na 50tyś km bezawaryjnej pracy! Od momentu napraw nie było z nim problemów auto dostało przysłowiowego "KOPA" i przez ponad rok do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje! Moją radość sprawił zimą gdzie myślałem że nie odpali a tu za pierwszym przekręceniem kluczyka! gdzie wiem że akumulator był też słaby po takim czasie nie używania. Dlatego warto się zastanowić bo oferta jest prawdziwa i z prywatnych rąk.
PRZED LICYTACJĄ ZADZWOŃ
tel. 505-[zasłonięte]-231
AUTO DO OBEJRZENIA W LUBONIU koło POZNANIA
UWAGA NIE SPRZEDAJE POPRZEZ ALLEGRO. KUPNA MOŻNA DOKONAĆ TYLKO PRZY ODBIORZE OSOBISTYM NIE KLIKAĆ PRZEZ ALLEGRO!!!