Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ford Fiesta XR2i 16V Zamiana na auto lub motocykl

27-06-2012, 22:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik krzysieks_mc
numer aukcji: 2393415888
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 1412   
Koniec: 16-06-2012 19:53:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Sprzedam auto marki Ford Fiesta RS1800. Oryginalnie była to S-ka 105KM. Samochód przeszedł gruntowny remont blacharsko lakierniczy 2 lata temu który wykonałem osobiście z kolegą blacharzem lakiernikiem (Hubert Pozdrawiam!!) Tylne błotniki, progi zostały wymienione oraz porządnie zabezpieczone przed korozją. Dołożony pakiet Xr2i. Całe auto zostało polakierowane niebieskim lakierem perłowym. Do dziś niema na nim grama korozji. Nigdy nie jeździłem nią zimą a nawet w deszczowe dni. Od października do marca stoi w ciepłym podziemnym garażu. Dla niedowiarków dołączam zdjęcie z zimowego snu:-) Auto nie posiada nagrzewnicy powietrza- w zime nie potrzebuję, a latem dmucha o wiele chłodniejszym powietrzem. Praktycznie wszystkie elementy w aucie zostały wymienione na nowe.

 

Wyposażenie :

- El. szyby

- El lusterka

- Centralny zamek z pilota

- Wspomaganie kierownicy

- Fotele Recaro

 

Silnik:

Moc silnika ze 105 KM zwiększona została do 130 KM poprzez wymianę wałków rozrządu, komputera, kolektor ssący plastik z mondeo 2.0 + przepustnica. Kolektor wydechowy 4-2-1 przerobiony od RS2000 owinięty bandażem termoizolacyjnym. Dodatkowo silnik przeszedł kapitalkę: wymiana pierścieni tłokowych panewek głównych i korbowych. tulejowanie bloku. Dołożone zostały natryski oleju na denko tłoka od Rs1800. głowica po obróbce. Nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze i inne. Po remoncie przejechane 3,000 KM. Chłodnica wody custom 3x grubsza w całości z miedzi (kosztowała1100zł) Jeżdżony na oleju valvoline 5W40. Nowy rozrząd oryginał motorcraft z pompą wody. Pompa od wspomagania po regeneracji

 

Skrzynia:

Oryginalna z RS1800. Dołożona szpera z ERST po regeneracji w firmie zajmującej się Offroadem. Spięcie 30%. Dorobiony w obudowę skrzyni korek do spuszczania oleju. Nowe sprzęgło LUK, nowe przeguby zewnętrzne i osłony

 

Zawieszenie: Sprężyny Eibach niebieskie. Amorki przód tył gt cupline. Nowe wahacze febi drążki końcówki wszystkie nowe łożyska w kołach, nowy oryginalny kompletny układ wydechowy bosala (ściągnięty z Belgi 600zł). Nowy zbiornik paliwa i masa innych rzeczy.

Felgi 16” OZ RACING z praktycznie nowymi oponami continental 185/50


Hamulce:

 

Przód od RS2000 tarcza 260mm. Tył tarczo-bęben od RS2000 + nowe tarcze TRW. Zaciski odmalowane na czerwono. Wymienione wszelkie gumki i uszczelki. Do tego Serwo z focusa mk1 2.0. Pompa hamulcowa z mondeo 2.0. Wszystkie przewody wymienione na miedziane + nowe gumowe

Wnętrze:

Flokowane elementy takie jak deska słupki tylnie boczki i inne plastiki. Obszyte fotele RECARO z kanapą Nowa podsufitka.


Car audio:

 

 

Jednostka sterująca oldschoolowy Alpine 7939R

Procesor dźwięku Alpine PXA-H600

Wzmacniacz Alpine MRV-F505

Zmieniarka Alpine CHA- S624

Woofery DLS R6A

Tweetery MOREL MT-23

Subwoofer Powerbass

 

Wszystkie kable zasilające miedziane. Sygnałowe światłowodowe. Gra bardzo czysto i klarownie. Po prostu stara szkoła Alpine'a.

 

Więcej zdjęć na maila dla poważnie zainteresowanych.

 

Zamiana na auto osobowe lub motocykl typu naked lub sportowy o podobnej wartości. Propozycje proszę składać na maila lub telefonicznie

 

UWAGA!! Podana cena jest za auto bez CAR AUDIO które zostało zdemontowane. Zostawiam zabudowę bagażnika słupki pod tweetery i panele drzwiowe.

 

 

KONTAKT: 512-[zasłonięte]-594 lub email krzysieks_[zasłonięte]@wp.pl

 

 

Dołączam kilka zdjęć z prac przeprowadzonych na początku 2010r :