Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ford Fiesta 1/16 Ken Block, SpeedRC, + Gratis

18-01-2012, 22:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 150 zł     
Użytkownik speedrc
numer aukcji: 2046449036
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 117   
Koniec: 19-01-2012 13:52:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon


 
 
 
                 Kontakt                                              Opis przedmiotu
              Wysyłka i
          Odbiór osobisty
Wysyłka realizowana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty bądź innego wyboru finalizacji transakcji.

Odbiór osobisty możliwy jest  na ulicy Wołodyjowskiego 72/-1
                    Inne
W przypadku uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody, jest to podstawa do uznania reklamacji.

 

 

Ken Block Gymkhana Fiesta Traxxas’a


 Szybkość napędu bezszczotkowego i autentyczna grafika Ken Block.

  • Nowa - oficjalna licencja na wzór karoserii Ford Fiesta z grafiką Ken Block Monster Energy
  • Nowa - oficjalna licencja na wzór kół Volk Racing Wheels
  • 48km/h prosto z opakowania… 80km/h po tuningu!
  • Największy w tej klasie silnik bezszczotkowy Velineon 380
  • Regulator VXL-3m
  • Gotowy do jazdy z pakietem napędowym NiMh
W 2005 Ken Block, współzałożyciel DC Shoes zadebiutował w pierwszym wyścigu pro rally. Na koniec sezonu został mianowany Rally America Rookie of the Year. Dzisiaj Ken Block to jedno z najbardziej znanych nazwisk w sportach motorowych. Ken Block Gymkhana Fiesta Traxxas’a, to oficjalnie licencjonowana replika.

 

Ken Block Gymkhana Fiesta zaopatrzona jest w bezszczotkowy napęd Velineon, osiąga prędkość 80 km/h, a maksymalnie obniżona sylwetka pozwala na pełne wykorzystanie tej mocy i przeniesienie jej na koła. Model jest oparty na innowacyjnym podwoziu w skali 1/16, zaprojektowanym  w celu osiągnięcia jak największej wydajności samochodu. Innowacyjny układ zawieszenia został zaprojektowany pod kątem maksymalnej przyczepności samochodu do podłoża i amortyzacji wszystkich wstrząsów.

Sprzęgło „Control Traxxas "™ zapewnia płynne i bezstratne przeniesienie mocy jednostki napędowej na cztery koła. Zastosowanie łożysk i teleskopowych wałów napędowych sprawia, że wydajność napędu jest maksymalna. To wszystko pozwala na pełną satysfakcję w czasie jazdy tym wyjątkowym i oryginalnym samochodem wyścigowym.

Stworzona specjalnie dla model Traxxas’a w skali 1/16 jednostka napędowa składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m i bezszczotkowego silnika napędowego Velineon ® 380. Regulator VXL-3m jest w pełni kompatybilny z pakietami LiPo, wykrywa niskie napięcie pakietów 2S i 3S oraz pakietów 6-12 NiMH, Bezpośrednio po wyjęciu z pudełka, Fiesta osiąga prędkość 48km/h na dołączonej baterii NiMH 7,2V. Zainstaluj opcjonalny - dodatkowy akumulator 7,2V, aby uwolnić pełną energię napędu Velineon i uzyskać prędkość 80km/h. To nigdy nie było tak łatwe i tak szybkie!
Zastosowanie regulatora VXL-3m powoduje możliwość precyzyjnej kontroli przepustnicy i pełnego wykorzystania mocy jednostki napędowej. Opatentowany tryb „Training Mode ™”,  umożliwia doskonalenie swoich umiejętności przy używaniu 50% przepustnicy. Pozwala to młodym lub początkującym kierowcom bezpiecznie rozwijać swoje umiejętności zanim użyją pełnej mocy i poczują prędkość 80km/h. Napęd Velineon to najmocniejszy napęd w tej klasie samochodów. Silnik zaopatrzony jest w wysokiej jakości – wysokoobrotowe łożyska kulkowe, spiekane magnesy neodymowe i pozłacane złącza 3,5 mm. To wszystko daje 50000 obr/min przekładające się na piekielną moc i niebiańską prędkość.

Wodoszczelna elektronika.

1/16 Fiesta wyposażona jest w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.

Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz Link Traxxas, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.

W 100% gotowy do jazdy.

1/16 Ken Block Gymkhana Fiesta jest w pełni złożona z systemem R/C 2.4GHz TQ, bezszczotkowym zespołem napędowym Velineon, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami, pakietem napędowym NiMh, ładowarką i szczegółową instrukcją.

To wszystko sprawia, że w krótkim czasie po wyjęciu z opakowania możesz cieszyć się wyjątkową przyjemnością jazdy tym kultowym samochodem wyścigowym.

TRAXXAS 1/16 Ken Block Gymkhana Fiesta - MODEL 7309


  • W pełni zmontowany – gotowy do jazdy
  • Nowa - oficjalna licencja na wzór karoserii Ford Fiesta z grafiką Ken Block Monster Energy
  • Nowa - oficjalna licencja na wzór kół Volk Racing Wheels
  • 48km/h prosto z opakowania… 80km/h po tuningu!
  • aparatura zdalnego kierowania  TQ™ 2.4GHz z systemem Traxxas Link™
  • bezszczotkowy silnikiem napędowy Velineon 380
  • elektroniczny regulator obrotów VXL-3m
  • pakiet napędowy NiMh 7.2 V
  • ładowarka pakietu napędowego
  • 48km/h w wersji podstawowej, 80km/h z dodatkowym pakietem NiMh
  • napęd na cztery koła
  • wodoszczelna elektronika
  • sprzęgło „Control Traxxas "™
  • zamknięte dyferencjały
  • wysokoprądowe złącza elektryczne
  • metryczny system złącz
  • łożyska kulkowe

Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.

W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.

Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.

Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.

- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.

- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.

Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.


To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.

Dodatkowy pakiet LiPo.

Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.

- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.

- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.

Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.

To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.

Gratis dodaje 32 częściowy zestaw śrubokrętów z wygodną rączką i  pęsetą




                                                             Zdjęcia
Ford Fiesta 1/16 Ken Block, SpeedRC, + Gratis