Witam, posiadam na sprzedaż Forda F150 w wersji Triton. Silnik 5.4l V8 300 KM. Rok produkcji to 2004 ale pierwsza rejestracja w USA to 08.10.2005r. Wtedy to zostało ono kupione jako nowe auto i sprowadzone do Polski a zarejestrowane po raz pierwszy w Polsce w dniu 09.05.2006r. czyli faktyczny początek użytkowania auta od nowości to połowa roku 2006. Auto posiada oryginalną zabudowę paki firmy Leer praktycznie nieosiągalną w Polsce i w oferowanych na allegro autach. Na chwilę obecną ma przejechane 46000 mil a biorąc pod uwagę przeznaczenie tego auta, jego konstrukcje, zastosowanie, użytkowanie i ogólną niezniszczalność można powiedzieć że jest jeszcze na dotarciu. Przebiegu auta nie zamierzam udowadniać bo wystarczy do niego zajrzeć i się nim przejechać aby ocenić jego autentyczność. Ford w chwili obecnej ma założone większe felgi i opony oraz poszerzone nadkola na których wygląda naprawdę fajnie a w związku z tym że nie są to jakieś tanie imitacje to jeździ się na nich naprawdę dobrze – nie huczą, nie biją itp. Oczywiście drugi komplet opon i felg też posiadam. Modyfikacje przeprowadzone przez poprzedniego właściciela to naprawdę długa lista: czujniki cofania, podgrzewane półskórzane siedzenia, automatyczny włącznik świateł, progi na których można stanąć a nie tylko się na nie patrzeć, wyciągarka która jest nie do ozdoby tylko do tego żeby dać radę to auto wyciągnąć z błota – ze sterowaniem z kabla lub z kabiny, cb radio i antena renomowanego producenta, odpinany hak (może holować przyczepę 3500 kg – żadna Navara ani L200 nie ma tyle w dowodzie a i tyle nie pociągnie) i pewnie jeszcze parę innych rzeczy których nie pamiętam ale jak sobie przypomnę to dopiszę. Jeżeli chodzi o kwestię osiągów, mocy, komfortu jazdy, właściwości terenowych to mogę powiedzieć tyle że nawet nie ma co porównywać jazdy Fordem F150 do jakiegokolwiek europejskiego pickupa – to nie ta liga. Auto oczywiście nie skażone gazem. Jest to naprawdę fajne auto do pracy (wół roboczy) a na poparcie togo co piszę wystarczy zerknąć w tylne zawieszenie gdzie są zamontowane seryjnie poduszki pneumatyczne które można sobie napompować gdy chcemy wieść coś cięższego lub holować jakąś cięższą przyczepę. Po jego kupnie obawiałem się trochę jego gabarytów ale naprawdę nie sprawiają one żadnych problemów – siedzi się wysoko, lusterka są duże a i drogi nikt nie zajeżdża ;) Auto na drodze naprawdę robi wrażenie i skupia wzrok przechodniów i innych uczestników ruchu – jest niepowtarzalne i rozpoznawalne. Ma 6 miejsc siedzących, napęd na 4 koła i blokady działają bezproblemowo i CAŁE wyposażenie DZIAŁA !!! Silnik, skrzynia, mosty wały, układ wydechowy to kompletny fabryczny standard i nikt tam łapek nie wsadzał w celu robienia jakiś agrotuningów. Jedynymi wadami auta jest: małe odłuszczenie (centka) lakieru nad nadkolem, chyba 2 wgniotki blachy na otwarciu paki i wyłuszczony rant nadbudowy paki – kosmetyka. Ogólnie rzeczy mało albo w ogóle niezauważalne ale nie chcę aby ktoś kto to auto obejrzy był rozczarowany tym że mu o tym nie wspomniałem. Ford jest dostosowany do warunków europejskich – światło cofania, przeciwmgielne oczywiście w lampie a nie w jakiś tam wstawkach pod zderzakiem. Kupując tego forda zleciłem kompleksowe sprawdzenie przez firmę zatrudniającą rzeczoznawców motoryzacyjnych a raport mogę udostępnić dla osób naprawdę zdecydowanych na kupno – a był on naprawdę na plus. Oczywiście tak dla pewności to auto jest bezwypadkowe. Na auto wystawiam fakturę. Wiem że trochę się rozpisałem ale trudno opisać to auto w dwóch linijkach. Dla zainteresowanych mogę wysłać więcej zdjęć na maila ale to za parę dni jak je trochę umyje i naładuje baterie w aparacie ;) Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie tel. 666 [zasłonięte] 556 lub mailowo [zasłonięte]@kierznowski.pl. pozdrawiam
ZAMIENIĘ NA BUSA EWENTUALNIE NA ZADBANE AUDI, BMW LUB MERCEDESA NAJLEPIEJ Z NIEDUŻYM PRZEBIEGIEM MOŻE BYĆ Z NIEWIELKĄ DOPŁATĄ Z MOJEJ STRONY.
|