Cougar sprowadzony w 2008r. z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km, od tej pory przejechał 23 tys. km, pierwszy właściciel w kraju. Właściciele niepalący. Wszystkie części wymieniane na bieżąco, a większość z nich została wymieniona stosunkowo niedawno, m.in. sprzęgło, tarcze, klocki, amortyzatory, przednie wahacze, tuleje zawieszenia, płyny, filtry, etc. Mogę udostępnić arkusz co i kiedy było wymieniane.
Samochód ma standardowe cougarowe wyposażenie, t.j.:
- klimatyzacja (nabita, odgrzybiona, sprawna w 100%)
- skórzana tapicerka, podgrzewane przednie siedzenia, fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- radio z CD
- elektryczne szyby
- podgrzewane, elektryczne lusterka
- szyberdach
- ABS, ASR
- 4 poduszki powietrzne
- alarm
- centralny zamek
- komputer pokładowy
- wspomaganie kierownicy
- halogeny przeciwmgielne
Ponadto Cougar posiada:
- Webasto (ogrzewanie postojowe) - świetna sprawa w zimę i chłodniejsze dni. Wystarczy 10-15 minut działania i mamy ciepło w środku, odmrożone szyby, a co najważniejsze podgrzany silnik. Jest to też wytłumaczenie dlaczego silnik jest w bardzo dobrym stanie i "wypluł" 168KM w serii. Konsumpcja paliwa 0,5l/h. Uruchamianie z pilota do 500m, lub z programatora czasowego.
- kolektory dolotowe, przepustnica z Mondeo ST200, power rura 3" puszczona w nadkole, zakończona filtrem stożkowym K&N
- wydajniejsze wtryskiwacze 19lb z Mondeo ST200
- rurowe kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej + y-pipe Toyosports, katalizator metalowy Magnaflow o zwiększonym przepływie
- filtry odmy + oil catch tank, przez co olej nie dostaje się do dolotu
- naprawione IMRC (sterowanie długością kanałów ssących, częsta usterka w silnikach V6)
- zmieniony program sterujący silnikiem (chiptuning), wystrojony na szerokopasmowej sondzie AFR (demontuję przed sprzedażą i wstawiam standardową kratkę nawiewu). W przypadku dalszego tuningu zmiany map za 0zł.
- oryginalne felgi aluminiowe 16" z oponami zimowymi Nokian WRG2 6mm
- koła OZ 35 Anniversary 17" (ze zdjęć) ewentualnie za dopłatą
- poliuretanowe wahacze przednie, poduszki silnika i skrzyni, dzięki czemu samochód pewniej się prowadzi
- hamulce przednie 300mm EBC z Mondeo MK3
- tylna rozpórka
- poliftingowe przednie lampy i zegary (przebieg na liczniku w milach z innego samochodu, oryginalny licznik do wglądu)
Dzięki modyfikacjom silnika spalanie jest mniejsze, niż w standardowym Cougarze o ok. 2 litry przy normalnej jeździe i 3-4 litry przy szybkiej jeździe. Spalanie poza miastem - 7L/100km (prędkość ok. 90km/h), w mieście ok 9-10L/100km. Silnik odpala "od dotknięcia". Aktualny wynik na hamowni to 182KM i 222Nm. Jako gratis dodaję komplet wałków rozrządu z Mondeo ST200, których nie zdążyłem zamontować. Po ich założeniu moc powinna oscylować w okolicy 190KM i 230Nm.
Wartość dołożonych części to ponad połowa ceny samochodu.
Samochód jest w ciągłym użytkowaniu i można go obejrzeć w Krakowie. Cena do negocjacji.
Cena bez kół letnich - 7900zł
Kontakt: 509-[zasłonięte]-442