Ford Bronco II 2,9 V6
Rzadki model produkowany tylko dwa lata 1989-90. Od poprzedniej wersji różni się wyglądem przodu (zmieniono błotniki, maskę, lampy, grill) oraz nowym kokpitem.
Niespotykany stan i wyposażenie.
Przebieg tylko 128 tyś km!
Instalacja gazowa z zamontowanym blosem. Butla 70 litrów.
Centralny zamek, elektryczne szyby, klimatyzacja – wszystko w pełni sprawne. Klimatyzacja po zmianie zaworków wlewowych oraz czynnika chłodzącego na nowy typ, wymianie wszystkich uszczelek w układzie oraz czyszczeniu całego układu.
Szyberdach uchylny.
Podniesiony ok 2,5 cala na zawieszeniu i ok 2,5 cala na karoserii.
Samochód po gruntownej technicznej renowacji – przez rok dokonywane były w nim wszystkie wymiany i naprawy. Prace wykonywane były w firmie 4XDRIVE (www.4xdrive.com), doskonale znanej z produkcji i serwisowania aut wygrywających we wszystkich Polskich rajdach terenowych.
Silnik nie ruszany ponieważ jego stan techniczny przy tak małym przebiegu 128 tyś km jest doskonały.
Odpala "na dotyk".
Założone przewody wysokiego napięcia, świece i kopułka – wszystko MOTORCRAFT.
Automatyczna skrzynia biegów po całkowitej regeneracji – włożone wzmocnione elementy do przeniesienia większych obciążeń ze względu na duże koła, nowe wzmocnione sprzęgło hydrokinetyczne i zregenerowane sterowanie. Po regeneracji skrzynia przejechała ok. 12 tyś km. Założono dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów uniemożliwiająca jej przegrzanie.
Rozebrane zostało całe zawieszenie oraz mosty. Wymienione zostało dosłownie wszystko w zawieszeniu: simeringi, uszczelniacze, łożyska kół i w mostach, tuleje, gumy, amortyzatory, krzyżaki, sworznie. Nowe szczęki , klocki, tarcze i przewody hamulcowe. Nowy płyny.
Zawieszenie po całkowitej wymianie wszystkich amortyzatorów, gum, łączników, tulei wahaczy i resorów. Wszystkie elementy sprowadzane z USA - najwyższej jakości poliuretany. Nowa pompa paliwa – zewnętrzna – bardzo łatwy dostęp. Alternator po regeneracji – nowe łożyska, szczotki i regulator napięcia. Nowe elementy w rozruszniku.
Felgi Mangels i opony Yokohama Geolandar A/T 33” x 12,5 x 15. (zużycie tylko ok 10-15%!) .
Zamontowany został reduktor manualny oraz sprzęgiełka na przednim moście ( w tym modelu był reduktor elektryczny bez sprzęgieł).
Zamontowane oryginalne poszerzenia Bushwackera poszerzające 12cm na stronę, rury progowe oraz schodki. Daszki przeciwdeszczowe ze stali nierdzewnej na drzwiach. Blachy ze stali nierdzewnej na progach i drzwiach z logo Bronco II.
Białe kierunkowskazy i obrysówki.
Grill zmieniony na tuningowy.
Nowy tłumik i rura wydechowa 2,5”. Niesamowity dźwięk – niskie, głębokie brzmienie.
Głośniki: przód JBL 4 szt ze zwrotnicami, tył 6 szt ze zwrotnicami. Radio Sony CDX GT 828 (cd+USB)
Tapicerka w bardzo dobrym stanie, wygląda jakby była niewiele użytkowana. Małe pęknięcie na kokpicie i na plastiku słupka. Plastik obok radia troszkę sfatygowany.
PIĘKNA STARA KIEROWNICA "Grant Nostalgia" - z lat 60-tych, zbudowana z nitowanych elementów drewnianych. Firma Grant buduje takie kierownice od pół wieku w niezmienionym kształcie i stylu a ta z Bronco jest z początkowego okresu produkcji...
Lakier oryginalny, w dobrym stanie. Auta nie malowałem bo z założenia Bronko miał być samochodem użytkowym. Jest gdzieniegdzie kilka niewielkich miejsc korozji : element pod chłodnicą (mam cały pas przedni do ewentualnej wymiany) , lekkie pęknięcie na klapie tylnej za kołem zapasowym, miejsce wlewu paliwa, na słupku i progu. Lusterka choć w całości wykonane z nierdzewki złapały jednak rdzę na mocowaniu.
Alarm z centralnym zamkiem na pilota + dodatkowe zabezpieczenie.
Sprzedaję pomimo tego, że po rocznych pracach pojeździłem nim zaledwie 12 tyś km ! Większość czasu stoi w garażu i cieszy oczy.Chociaż zamierzałem go traktować użytkowo to okazało się, że traktowany jest jak pojazd zabytkowy stąd sporadyczne tylko przejażdżki po mieście. Niestety jakiś czas temu przydarzyła się przygoda w wyniku której wgięte zostały delikatnie oba przednie błotniki oraz lekko pękły poszerzenia. Wszystko pokazane na zdjęciach gdzie widać, że to nic poważnego.
Sprzedaję tylko dlatego, że “zachorowałem” na Early Bronco z początku lat 70tych...
Samochód do obejrzenia w Zielonej Górze.
Tel 512 [zasłonięte] 536
FILM Z SAMOCHODEM