Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ford Bronco II Niepowtarzalny Super stan

19-01-2015, 21:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 900 zł     
Użytkownik hoa4
numer aukcji: 4965751881
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 2520   
Koniec: 19-01-2015 19:42:43

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1990
Przebieg (km): 130000
Pojemność silnika (cm3): 2900
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Ford Bronco II  2,9 V6

 

Rzadki model produkowany tylko dwa lata 1989-90. Od poprzedniej wersji różni się wyglądem przodu (zmieniono błotniki, maskę, lampy, grill) oraz nowym kokpitem.

 

Niespotykany stan i wyposażenie.

 

Przebieg tylko 128 tyś km!

 

Instalacja gazowa z zamontowanym blosem.  Butla 70 litrów.

 

Centralny zamek, elektryczne szyby, klimatyzacja – wszystko w pełni sprawne. Klimatyzacja po zmianie zaworków wlewowych oraz czynnika chłodzącego na nowy typ, wymianie wszystkich uszczelek w układzie oraz czyszczeniu całego układu.

 

Szyberdach uchylny.

 

Podniesiony ok 2,5 cala na zawieszeniu i ok 2,5 cala na karoserii.

 

Samochód po gruntownej technicznej renowacji – przez rok dokonywane były w nim wszystkie wymiany i naprawy. Prace wykonywane były w firmie 4XDRIVE (www.4xdrive.com),  doskonale znanej z produkcji  i serwisowania aut wygrywających we wszystkich Polskich rajdach terenowych.

 

Silnik nie ruszany ponieważ jego stan techniczny przy tak małym  przebiegu 128 tyś km jest doskonały.

Odpala "na dotyk".

 

Założone  przewody wysokiego napięcia, świece  i kopułka – wszystko MOTORCRAFT.

 

Automatyczna skrzynia biegów po całkowitej regeneracji – włożone wzmocnione elementy do przeniesienia większych obciążeń ze względu na duże koła, nowe wzmocnione sprzęgło hydrokinetyczne i zregenerowane sterowanie.  Po regeneracji skrzynia  przejechała ok. 12 tyś km. Założono dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów uniemożliwiająca jej przegrzanie.

 

Rozebrane zostało całe zawieszenie oraz  mosty. Wymienione zostało dosłownie wszystko w zawieszeniu: simeringi, uszczelniacze, łożyska kół i w mostach, tuleje, gumy, amortyzatory, krzyżaki, sworznie.  Nowe szczęki , klocki,  tarcze i przewody  hamulcowe.  Nowy płyny.

 

Zawieszenie po całkowitej wymianie wszystkich amortyzatorów, gum, łączników, tulei wahaczy i resorów. Wszystkie elementy sprowadzane z USA  - najwyższej jakości poliuretany.  Nowa pompa paliwa – zewnętrzna – bardzo łatwy dostęp. Alternator po regeneracji – nowe łożyska, szczotki i regulator napięcia. Nowe elementy w rozruszniku.

 

Felgi Mangels i  opony Yokohama Geolandar A/T  33” x 12,5 x 15. (zużycie tylko ok 10-15%!) .

 

Zamontowany został  reduktor manualny oraz sprzęgiełka na przednim moście ( w tym modelu był reduktor elektryczny bez sprzęgieł).

 

Zamontowane oryginalne poszerzenia  Bushwackera poszerzające 12cm na stronę, rury progowe oraz  schodki. Daszki przeciwdeszczowe ze stali nierdzewnej na drzwiach. Blachy ze stali nierdzewnej na progach i drzwiach z logo Bronco II.

 

Białe kierunkowskazy i obrysówki.

 

Grill zmieniony na tuningowy.

 

Nowy tłumik i rura wydechowa 2,5”. Niesamowity dźwięk – niskie, głębokie brzmienie.

 

Głośniki: przód JBL 4 szt ze zwrotnicami, tył 6 szt ze zwrotnicami. Radio Sony CDX GT 828 (cd+USB)

 

Tapicerka w bardzo dobrym  stanie, wygląda jakby była niewiele  użytkowana. Małe pęknięcie na kokpicie i na plastiku słupka. Plastik obok radia troszkę sfatygowany.

 

PIĘKNA  STARA  KIEROWNICA "Grant Nostalgia"  - z lat  60-tych, zbudowana z nitowanych  elementów drewnianych.  Firma Grant buduje takie kierownice od pół wieku w niezmienionym kształcie i stylu a ta z Bronco jest z początkowego okresu produkcji...

 

Lakier oryginalny, w   dobrym stanie.  Auta nie malowałem bo z założenia Bronko miał być samochodem użytkowym.  Jest  gdzieniegdzie kilka niewielkich miejsc  korozji : element pod chłodnicą (mam  cały pas przedni do ewentualnej wymiany) ,  lekkie pęknięcie na klapie tylnej za  kołem zapasowym, miejsce wlewu paliwa, na słupku i progu. Lusterka choć w całości wykonane z nierdzewki złapały jednak rdzę na mocowaniu.

 

Alarm  z centralnym zamkiem na pilota + dodatkowe zabezpieczenie.

 

Sprzedaję pomimo tego, że po  rocznych pracach pojeździłem nim zaledwie 12 tyś km ! Większość czasu stoi w garażu  i cieszy oczy.Chociaż zamierzałem go traktować użytkowo to okazało się, że traktowany jest jak pojazd zabytkowy stąd sporadyczne tylko  przejażdżki po mieście. Niestety jakiś czas temu przydarzyła się przygoda w wyniku której wgięte zostały delikatnie oba przednie błotniki oraz lekko pękły poszerzenia. Wszystko pokazane na zdjęciach gdzie widać, że to nic poważnego.

 

Sprzedaję tylko dlatego, że “zachorowałem” na  Early Bronco z początku lat 70tych... 

 

Samochód do obejrzenia w Zielonej Górze.

 

Tel  512 [zasłonięte] 536

 







































FILM Z SAMOCHODEM