Auto-Park Szulc
ul. Nadwarciańska 19
62-041 Puszczykowo /k.Poznania
e-mail: [zasłonięte]@onet.eu
nr.tel: 510 [zasłonięte] 295
Wysyłka za pobraniem
1szt. 35 zł
Wysyłka po wpłacie na konto
1szt. 25 zł
lub odbiór osobisty
Wysyłka kurierem DPD
Po zakupie klient zobowiązany
jest skontaktować się
telefonicznie lub przez e-mail
w celu ustalenia warunków
zapłaty i wysyłki.
Szybki kontakt z Państwa strony
umożliwi nam jak najszybsze
wysłanie paczki.
W przypadku zakupu towaru
wysyłka następuje do 48h
(tylko w przypadku wysyłki
pobraniowej) od zakupu, co sprawia, że
na 95% przesyłka będzie
dostarczona w wyznaczonym
miejscu w ciągu max. 3dni.
Przy wpłacie na konto
towar wysyłany jest zaraz
po zaksięgowaniu umówionej
kwoty na koncie.
W trosce o Klienta przed zakupem
prosimy o kontakt na e-mail lub
najlepiej telefoniczny
w celu indywidualnych
ustaleń przebiegu transakcji!!!
W okresie jesienno zimowym oraz wiosennym
proszę o wcześniejszy kontakt
telefoniczny w celu
sprawdzenia stanu magazynowego i dostępności towaru!!! Zwroty i gwarancje przyjmujemy
po wcześniejszym ustaleniu e-mailowym lub telefonicznym co do
formy odbioru towaru i zwrotu należnej kwoty! Kupujący ma prawo i obowiązek przy kurierze obejrzeć dostarczona mu przesyłkę ( w wypadku przesyłki pobraniowej po zapłaceniu towaru ). Jeśli towar jest uszkodzony należy spisać z kurierem protokół szkody na miejscu w momencie dostarczenia przesyłki (w przypadku montażu opon/felg protokół z serwisantem który montuje opony/felgi i potwierdzi że nie nadają się do montażu oraz opis uszkodzenia potwierdzony podpisem serwisanta na protokole).Protokół szkody/niesprawności powinien być spisany rzetelnie, zgodnie ze stanem faktycznym, tzn. należy określić sposób uszkodzenia przesyłki , wygląd i stan towaru.Po spisaniu protokołu szkody, należy wysłać go e-mailem wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu na adres e-mail:[zasłonięte]@onet.eu , abyśmy mogli podjąć działania reklamacyjne w związku z przesyłka.Zwrot kosztów następuje dopiero po dostarczeniu uszkodzonego towaru z powrotem do siedziby naszej firmy i jego oględzinach.Niezastosowanie się do powyższych wskazówek
oznaczać będzie niemożność reklamowania uszkodzonego bądź niesprawnego towaru.