Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOOD MEDIA Signe Rousseau

22-05-2014, 16:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 131.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176608450
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 17:00:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26185, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78505, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16309, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82499, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48954, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26185, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78505, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16309, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82499, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48954

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Food Media: Celebrity Chefs and the Politics of Everyday Interference

FOOD MEDIA Signe Rousseau

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Signe Rousseau
Language: English
Publisher: Berg Publishers
Publication Date: 1 April 2012
Dimensions: 1.3 x 15 x 22.8 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: AD57D5A539

 

 

There have been famous chefs for centuries. But it was not until the second half of the twentieth century that the modern celebrity chef business really began to flourish, thanks largely to advances in media such as television which allowed ever-greater numbers of people to tune in.

Food Media charts the growth of this enormous entertainment industry, and also how, under the threat of the obesity 'epidemic,' some of its stars have taken on new authority as social activists, while others continue to provide delicious distractions from a world of potentially unsafe food. The narrative that joins these chapters moves from private to public consumption, and from celebrating food fantasies to fueling anxieties about food realities, with the questionable role of interference in people's everyday food choices gaining ground along the way.

Covering celebrity chefs such as Jamie Oliver and Rachael Ray, and popular trends like foodies, food porn and fetishism, Food Media describes how the intersections between celebrity culture and food media have come to influence how many people think about feeding themselves and their families - and how often that task is complicated when it need not be.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 YOU AREN'T WHAT YOU EAT: FED UP WITH GASTROCULTURE

 FOOD AND CULTURAL STUDIES Ashley, Hollows

 CULINARY CAPITAL Kathleen LeBesco, Peter Naccarato

 CONSUMPTION, FOOD AND TASTE Alan Warde