Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Jeżeli zdarzy się przypadek, iż przesyłka zostanie uszkodzona, należy koniecznie spisać protokół szkody przy obecności kuriera oraz skontaktować się z nami. Jeżeli zauważysz że paczka jest uszkodzona w momencie odbioru, koniecznie zażądaj u kuriera spisania protokołu szkody. Uszkodzony towar prosimy odesłać na adres nadawcy. W miarę możliwości postaramy się wymienić towar na nowy lub w przypadku braku podobnego modelu oddać pieniądze lub zaproponować inny towar.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru tylko na podstawie paragonu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi".
Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową WRAZ Z PARAGONEM pod adresem sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.