Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Folia ogrodnicza TUNELOWA IV UV4 sezonowa 12m mb.

01-10-2014, 15:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.40 zł     
Użytkownik PRSTradePoland
numer aukcji: 4567901637
Miejscowość OSIEK MAŁY
Wyświetleń: 10   
Koniec: 01-10-2014 14:47:35

Dodatkowe informacje:
Wysokość: 1200 [cm]
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Folia Ogrodnicza Tunelowa UV4 4 - sezonowa 12m

Jedna kupiona sztuka = 1m bierzący o szerokości 12m
Cena za mb. 21.40zł

 

Trójwarstwowe, wielosezonowe folie ogrodnicze służą do pokrywania kon­strukcji tuneli - szeroko stosowanych do osłony upraw w rolnictwie, ogrod­nictwie i leśnictwie. Zastosowanie folii ogrodniczych powoduje przyspieszenie wzrostu roślin oraz znaczny wzrost wy­dajności upraw, przy jednoczesnym za­pewnieniu ochrony przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz innymi czynnikami atmosferycznymi.


Nowa, trójwarstwowa struktura folii w połączeniu z odpowiednim doborem su­rowców, oraz stabilizatorów sprawiają, że oferowane przez nas folie ogrodnicze spełniają wysokie wymagania stawiane przez użytkowni­ków.Folie charakteryzują się bardzo dobrą przepuszczalnością świa­tła oraz odpornością na promieniowanie UV w okresie kilku sezonów wegetacyj­nych.


Gwarantujemy bardzo dobre parametry elastyczności, dzięki którym montaż folii na konstrukcji tunelu jest jeszcze szyb­szy i wygodniejszy. Dzięki dużej wytrzy­małości mechanicznej folii, a także od­porności na rozciąganie i rozdarcie folii w procesie użytkowania, sprzedawane przez nas folie ogrodni­cze z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów.

 


  

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

ZA POBRANIEM

Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.

PRZELEW BEZPOŚREDNI

na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898



PŁATNOŚĆ PAYU



DOKUMENT ZAKUPU

Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.

ZWROT NALEŻNOŚCI

Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10 dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.


REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ

W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokółu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000 zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.

NIEODEBRANIE PACZKI

Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.