Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOLIA OCHRONNA PŁYTY OD STRONY ZEWNĘTRZNEJpf5005

19-01-2012, 3:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik CDLANDPLUS
numer aukcji: 2034970261
Miejscowość Brwinów
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-01-2012 10:15:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Folia ochronna dla nośnika od strony nagrywalnej PF 5005
 
  
 
 
Folia ochronna zabezpiecza przez zarysowaniami, smugami, zabrudzeniami płytę z zewnętrznej strony. dzięki czemu płyta zawsze będzie w nienaruszonym stanie.
Dzięki tej folii możesz być pewny i spokojny o swoje nośniki.
W pakiecie znajduje się 10 szt specjalnych folii
  
  
 
 


Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 505[zasłonięte]909
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]16999

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Koszty przesyłki
Przelew 15 zł
Pobranie 21 zł
Odbiór osobisty 0 zł

Konta bankowe
Numer 81 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 330259
Bank bre bank
Dane Piotr Zadrozny

Regulamin

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA AUKCJACH CDLANDPLUS:



1) Jeżeli nie chcesz kupić jakiegoś przedmiotu - nie licytuj. Oszczędzisz kłopotów sobie i nam. Złożenie oferty na naszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.

2) Po wygraniu aukcji należy niezwłocznie przesłać e-maila potwierdzającego zakup na adres: [zasłonięte]@cdrspeed.pl BEZPOŚREDNIO ZE STRONY PRODUKTU POPRZEZ "ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU". W treści e-maila proszę zadeklarować sposób płatności za przesyłkę (z góry na konto lub za pobraniem). Dla osób poniżej 10 komentarzy wysyłamy dopiero po dokonaniu wpłaty na konto.

3) Koszt przesyłki ponosi kupujący.

4) Jeżeli paczka ma zostać wysłana na adres inny niż podany na allegro to prosimy o przesłanie e-maila  BEZPOŚREDNIO ZE STRONY PRODUKTU POPRZEZ "ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU" Chcielibyśmy aby wszystko dotarło do Państwa tak jak Państwo oczekują i dlatego w tych dwóch sprawach BARDZO prosimy o ustosunkowanie się do naszych wskazówek. Przesłanie w inny sposób informacji może zostać pominięte.

5) Jeżeli na aukcji nie jest określony koszt przesyłki, to jest on obliczany na podstawie cennika zamieszczonego na dole tej strony. Jeżeli na aukcji koszt przesyłki jest określony, to obowiązuje on dla danej transakcji.

6) Koszt przesyłki określa kupujący po obliczeniu wagi przesyłki z tabeli kosztów zamieszczonej poniżej. Wszystkie paczki POBRANIOWE wysyłane są tylko priorytetem.

7) Wysyłkę towaru realizujemy najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub też wyrażenia chęci zapłaty przy odbiorze

8) Firma zastrzega sobie prawo do wysyłania towaru dopiero po zakończeniu aukcji.


9) Pamiętaj, że nieodebranie przesyłki naraża firmę na dodatkowe koszty. Nieodebranie przesyłki jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i jest zgłaszane do allegro w celu zawieszenia konta kupującego. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja w której kupujący ureguluje z góry opłatę za towar i podwójną wysyłkę.

10) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio do firmy przewozowej. Mimo przykładania najwyższych starań do zabezpieczenia przesyłki nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkiego. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu.

11) Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

12) Jako "Sprzedający" komentarz wystawiamy drudzy. Jako "Kupujący" komentarz wystawiamy pierwsi.

13) Do transakcji zawsze podchodzimy profesjonalnie, aczkolwiek jesteśmy tylko ludźmi i możemy się pomylić jak każdy, w takiej sytuacji prosimy o wyrozumiałość.

14) Towar zawsze sprzedajemy nowy i na gwarancji, chyba że w opisie aukcji widnieje adnotacja --TOWAR UŻYWANY--.

15)W przypadku zaginięcia paczki zwrot gotówki lub ponowna wysyłka paczki jest dokonywana dopiero po otrzymaniu odpowiedzi z poczty. Nie robimy wyjątków. Jeżeli klientowi zależy bardzo na czasie możemy wysłać kolejna po wpłacie na konto i w przypadku odpowiedzenia przez pocztę zwracamy całą sumę

16)W związku z nasilającymi się oszustwami w ostatnimi czasy, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przez nas wpłaty na konto. Prosimy o nie wysyłanie do nas dowodów wpłaty na emaila.

17) Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
UWAGA: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie [...] zasad wystawiania faktur w formie elektronicznej [...] (Dz.U. Nr 133, poz. 1119) pragniemy poinformować Państwa, że Faktura VAT nie wymaga odręcznego podpisu ani też pieczątki firmy. Z tego też względu wysyłka faktur w naszej firmie jest realizowana w formie elektronicznej.
Całą treść rozporządzenia mogą Państwo przeczytać pod TYM adresem.
Tekst ten jest również dostępny na stronie ministerstwa finansów: www.mf.gov.pl.

W przypadku mało wartościowych paczek przed dokonaniem wysyłki należy dokładnie ustalić z odbiorcą koszty transportu. Informujemy, iż bezwzględnie potrzebny jest numer telefonu kontaktowego do umieszczenia na liście przewozowym. Bez niego nie dokonujemy wysyłki .

Całkowicie rezygnujemy z usług Poczty Polskiej. Jednak wciąż na życzenie klienta po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość wysyłki firmą kurierską  DPD ale  przede wszystkim wysyłamy paczki GLS

REKLAMACJE

1.Zasady Ogólne:

  • 1.1 Reklamacja może być złożona tylko i wyłącznie przez osobę, która nabyła u nas przedmiot.
  • 1.2 Przed wysłaniem towaru, kupujący kontaktuje wcześniej drogą emaliową i uzgadnia proces reklamacji.
  • 1.2 Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na nasz adres z dopiskiem "Dział serwisowy", wraz z wyczerpującą informacją na temat usterki.

2.Zasady Gwarancji:

  • 2.1 Niemal na każdy towar udzielamy 12-mies. gwarancji
  • 2.2 Gwarancja będzie uwzględniona, należy posiadać:
  • .                  Dowód zakupu (Karta Gwarancyjna)
  • .                  Nienaruszone plomby gwarancyjne (dotyczy urządzeń: RTV i innych)
  • 2.3 W przypadku: naruszenia, przeklejenia, pęknięcia, wytarcia, zostanie obligatoryjnie anulowana.

3.Proces reklamacji

  • 3.1 Kupujący odsyła towar na własny koszt, w przypadku wymiany towaru sprzedający pokrywa koszt wysyłki.
  • 3.2 Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie: karty gwarancyjnej i nienaruszonych plomb.
  • 3.3 Reklamacje rozpatrywane są wyłącznie pod kontem załączonego opisu usterki. Niedołączone takowej powoduje automatyczne odrzucenie reklamacji.
  • 3.4 Proces reklamacji maksymalnie trwa 21 dni (w zależności od usterki)
  • 3.5 Gwarancja będzie obligatoryjnie anulowana:
  • 3.5.1Gdy dostarczony towar będzie nie kompletny, będą naruszone plomby gwarancyjne, brak opisu usterki.
  • 3.5.2 Usterka powstała w wyniku nagłych zmian atmosferycznych tj. wyładowania atmosferyczne, opady i inne mogące wpływać nieprawidłowe działanie towaru.
  • 3.5.3 Kupujący dokonuje montażu i prób naprawy "na własną rękę". W takich przypadkach gwarancja będzie anulowana w trybie natychmiastowym i nieodwołalnie.

3.6.Wymiana towaru

  • 3.6.1 Sprzedający zastrzega sobie prawo na wymianę towaru na inny przedmiot.
  • 3.6.2 Sprzedający zobowiązuje się wymienić towar na nowy lub o porównywalnych parametrach, w ciągu 14 dni od wykluczenia winy kupującego.
  • 3.6.3 Zwrot pieniążków występuje tylko w przypadku braku towaru na magazynie.
  • 3.6.4 W przypadku zwrotu pieniędzy, zwracamy tylko kwotę wylicytowaną na aukcji. Koszty transportu ponosi kupujący.
  • 3.7 Za bezpodstawne i nieuzasadnione reklamacje, kupujący będzie obarczany kosztami pracy serwisu w wysokości 30 zł brutto.

Zobacz inne moje aukcje (CDLANDPLUS):