Witam
Zapraszam do zakupu folii grzewczej pod lustro bardzo znanej i posiadającej duże doświadczenie w ogrzewaniu firmy THERMOVAL
wymiary folii samoprzylepnej grzewczej pod lustro 55x60 cm
na taką wielkość lustro będzie odparowane
moc znamionowa 59 W
zasilanie 230V
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie
Wszyscy znamy sytuację, kiedy po wyjściu z wanny lub z pod prysznica nasze lustro łazienkowe całkowicie pokryte jest parą. Zwykle próbujemy usunąć ją ręcznikiem lub własnymi rękoma, co nie tylko bywa mało skuteczne, ale przysparza nam kłopotów w postaci smug i zacieków.
Mata grzewcza jest elektrycznym podgrzewaczem instalowanym z tyłu lustra, Zaprojektowanym specjalnie po to, aby zapobiec osiadaniu na nim pary.
Mata pozwoli utrzymać lustro krystalicznie czyste nawet podczas najbardziej gorącej kąpieli. To niezawodny produkt najwyższej jakości!
Maty grzewcze THERMOVAL nadają się do instalacji na każdym pojedynczym (jednowarstwowym) lustrze. Urządzenie można zainstalować na lustrach montowanych bezpośrednio w ścianie, jak i lustrach zawieszanych
Instalacja folii (maty) grzewczej jest bardzo prosta i szybka.
Urządzenie przyklejamy na tylnej części lustra ( nie do ściany). Nie musimy w tym celu stosować żadnego kleju, gdyż wewnętrzna część maty ma właściwości klejące.
Tak zamontowane urządzenie należy podłączyć do prądu, najlepiej bezpośrednio do włącznika światła nad lustrem. Pozwoli to na włączanie i wyłączanie maty tylko wtedy , kiedy to jest konieczne.
Na terenie Warszawy i okolic jest możliwość odpłatnego montażu luster.
KONTAKT:
Mirosław Padel
ul. Antka Rozpylacza 4
01-107 Warszawa
Telefon: 501[zasłonięte]654
e-mail: [zasłonięte]@interia.pl
REGULAMIN I WYSYŁKA:
Czas realizacji wysyłki od 1 do 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, zastrzegam sobie możliwość wydłużenia czasu dostawy z przyczyn niezależnych ode mnie.
Szanowny kliencie wysyłamy towar ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków w transporcie po to aby klient zawsze otrzymał towar który kupuje w idealnym stanie, dlatego proszę o sprawdzenie towaru przy kurierze czy nie jest uszkodzony.
W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny, zrobić zdjęcia towaru oraz opakowania
i zgłosić sprawę do nas abyśmy szybko załatwili sprawę i dostarczyli towar pełnowartościowy za który klient zapłacił. Jest to jedyna forma reklamacji uszkodzonego podczas transportu towaru. Towar wysyłamy zapakowany w grubą warstwę styropianu, owijamy to dokładnie streczem i oklejamy taśmą
PŁATNOŚĆ:
Przedpłata na konto Nr konta:
mbank 89 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 741743
O MNIE:
Kieruję sie zasadą:
KLIENT JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZY.
ZAWSZE OBSŁUGUJEMY KLIENTA Z
NAJWYŻSZĄ KLASĄ ŚWIADCZĄ O TYM
NASZE KOMENTARZE.
|
Serdecznie zapraszamy na nasze pozostałe aukcje:
|
|
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
|
PaneleAllegro.pl
|
|
|