Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

folia budowlana paroizolacyjna DIFOL 0,20 5x20

09-09-2014, 10:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67 zł     
Użytkownik PRSTradePoland
numer aukcji: 4501531919
Miejscowość OSIEK MAŁY
Wyświetleń: 5   
Koniec: 09-09-2014 09:38:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Folia Budowlana Paroizolacyjna o grubości 0,2mm 5x20m ATEST

Folie paroizolacyjne DlFOL są to wyroby budowlane oznakowane zna­kiem CE,

przeznaczone do suchej zabu­dowy, stosowane jako warstwy regula­cyjne

przenikania pary wodnej przez ściany, podłogi i dachy.


Dokumentem odniesienia dla folii paroizolacyjnych jest norma PN-EN 13984: 2006 +

PN-EN 13984:2006/A1:2007.


Warunkiem skuteczności izolacji cieplnej oraz trwałości szkieletowej konstrukcji

drewnianej jest zapobieganie jej zawilgo­ceniu. Folie paroizolacyjne DIFOL prze­znaczone

są do wykonywania przegród re­gulujących przenikanie pary wodnej z po­mieszczeń

użytkowych budynku do prze­strzeni konstrukcyjnych dachu, stropu lub ścian.


Folia DIFOL montowana jest od wewnątrz pomieszczenia. Pasma folii układa się

równolegle - z zakładem min. 10 cm i łączy ze sobą gwarantując szczelność. Mocuje się

je bezpośrednio do krokwi lub konstrukcji nośnej za pomocą zszywek lub gwoździ. Folia

może stykać się bezpośred­nio z izolacją cieplną, natomiast zalecane jest pozostawienie

szczeliny pomiędzy folią a zabudową (np. z płyt gipsowo-kar- tonowych).


Zaleca się również stosowanie podkładek lub listew dociskowych. Warunkiem wła­ściwej

wilgotności w pomieszczeniach, przy ograniczonym przenikaniu pary wodnej przez

przegrody, jest zapewnienie dostatecznej wentylacji grawitacyjnej.

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

ZA POBRANIEM

Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.

PRZELEW BEZPOŚREDNI

na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898



PŁATNOŚĆ PAYU



DOKUMENT ZAKUPU

Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.

ZWROT NALEŻNOŚCI

Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.


REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ

W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokółu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.

NIEODEBRANIE PACZKI

Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.