Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOCUS Heidi Grant Halvorson, E. Tory Higgins

11-03-2015, 3:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 108.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5073782463
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 03:36:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82694, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21807, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28290, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86505, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80421, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82694, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21807, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28290, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86505, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80421

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence

FOCUS Heidi Grant Halvorson, E. Tory Higgins

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Heidi Grant Halvorson, E. Tory Higgins
Language: English
Publisher: Penguin USA
Publication Date: 14 Mar 2004
Dimensions: 20.6 x 13.6 x 1.5 cm
Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A14B1DA734

 

 

''A must-read for anyone who wants to understand why they behave as they do.'' --Art Markman, Ph.D., author of ''Smart Thinking '' Do you play to win? Or do you play not to lose? As Tory Higgins and Heidi Grant Halvorson have discovered in their work at Columbia University's Motivation Science Center, everything we do is motivated either by a desire to be better off or to simply hang on to what we've got. And understanding the simple but crucial difference between the two can empower you to motivate yourself and influence everyone around you. Examining how promotion/prevention focus applies across a wide range of situations--from selling products to managing employees to raising children to getting a second date--Halvorson and Higgins show us how to identify, change, and use focus to get the results we want.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONTAGIOUS Jonah Berger

 NINE THINGS SUCCESSFUL PEOPLE DO DIFFERENTLY

 THE POWER OF HABIT Charles Duhigg

 SWITCH: HOW TO CHANGE THINGS WHEN CHANGE IS HARD

 NUDGE Richard Thaler, Cass Sunstein

 PREDICTABLY IRRATIONAL Dan Ariely