Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOCUS GROUP METHODOLOGY: PRINCIPLE AND PRACTICE

11-03-2015, 17:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 217.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5075711858
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 15:58:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78790, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58483, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10156, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05199, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22136, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78790, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10156, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05199, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22136

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Focus Group Methodology: Principle and Practice

FOCUS GROUP METHODOLOGY: PRINCIPLE AND PRACTICE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Pranee Liamputtong
Language: English
Publisher: SAGE Publications Ltd
Publication Date: 31 Mar 2011
Dimensions: 1.2 x 17 x 23.7 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 1D47D79098

 

 

Focus Group Methodology is an introductory text which leads readers through the entire process of designing a focus group study, from conducting interviews to analysing data and presenting the findings. It also includes discussions on cross-cultural and virtual focus group.
Liamputtong presents clear, practical advice in simple terms which will be appropriate for undergraduate and postgraduate students who are undertaking research, making this an ideal starter text for anyone new to focus group research.
Like her previous book, Researching the Vulnerable, Liamputtong's latest work pays close attention to research ethics and will also be of great interest to researchers who are working with different social groups - such as women, men, older people, children and ethnic groups - and anybody who is engaging in cross-cultural research.
Illustrated with case studies and examples throughout, this is a perfect introduction to focus group methods for students and new researchers alike.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FOCUS GROUPS Richard Krueger, Mary Anne Casey

 THE CODING MANUAL FOR QUALITATIVE RESEARCHERS

 DOING FOCUS GROUPS Rosaline Barbour

 FOCUS GROUPS IN SOCIAL RESEARCH Bloor, Frankland

 USING FOCUS GROUPS IN RESEARCH Lia Litosseliti

 DEVELOPING A QUESTIONNAIRE Bill Gillham