Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca
2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy
kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar
w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem,
że jest on w stanie
niezmienionym,
w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje
możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie
transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na
aukcji,
Jednocześnie informujemy że
towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na
konto
(w bardzo rzadkich przypadkach,
czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy
telefonicznie lub mailowo)
Towar
wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska
- poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po otrzymaniu
potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o
pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki
do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się
zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to
sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą
być:
- list przewozowy - dokument
potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub faktura VAT
świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół zniszczenia paczki
spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy
kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier
ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od
kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół
będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas
starannie zapakowane i zabezpieczone.
Wszelkie
reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść
kupującego !!!