Profil: I-rock
Odwrócony Camber (tzw. banan) z naturalnym wypukłym wygięciem deski ułatwia jazdę na rurkach i stabilizuje deskę w rożnych warunkach. Połączony z tradycyjnym camberem daje duże wsparcie przy freestyle'u i dużą reaktywność w parku
Kształt: Tru-Twin
Inserty na wiązania są symetrycznie rozmieszczone względem nosa i ogona, dając możliwość jazdy w każdym kierunku.
Rdzeń: Re-Flex
Najbardziej reaktywny i wysoce wytrzymały ślizg, o minimalnej wadze. Profilowane kawałki z topolowego drzewa zapewniają idealne właściwości.
Laminat:
QUADRAX (0/-30/+30/90 st)- Cztero-kierunkowy laminat w połączeniu z włóknami karbonowymi rozmieszczonymi wzdłuż deski zwiększają pop deski oraz przekazanie energii w trakcie skrętów.
Technologia Whiskey: Whiskey Royal
Nowy kompozytowy materiał powstały z połączenia włókna i gumy z mikro-porami, umieszczony pod wiązaniami zapewnia maksymalne przekazanie energii na krawędź oraz amortyzuje drgania ułatwiając jazdę.
Taliowanie: 3-DT
Łagodny z stopniową zmianą konta, taliowanie 3-D Transition jest różne w zależności od profilu deski. Łagodniejsze dla desek z I-Rock i bardzo ostrym w przypadku desek Pop-Cam. Łagodny przy nosie i bardziej agresywnym przy wiązaniach daje maksymalne trzymanie krawędzi.
Ślizg: Grafitowy
Do zaawansowanego ślizgu spiekanego SINTERED 4000 został dodany grafit i specjalna struktura pochłaniająca większą ilość smaru. Konstrukcja ta jest jeszcze szybsza i bardziej wytrzymała.
ABT – AGUMENT BASE TECHNOLOGY
Poczuj różnicę....
ABT to pierwsza technologia ślizgu 3D, która dostosowuje się do warunków i terenu na którym jest używana. Do ślizgu zostały wstawione absorbujące inserty z silikonu, które pochłaniają drgania i zapewniają bardziej gładką, stabilną jazdę. ABT porusza się naturalnie dając bardziej stabilną jazdę czy to poza trasą czy to na rail'ach.
Snoboard magazine napisał o niej:
„...you'll be pleasantly surprised how smooth this board rides no metter the conditions”
ABT: 1-elementowy
Jednoelementowy ABT w deskach z odwróconym camberem (I-Rock) jest umiejscowiony centralnie w ślizgu. Taka technologia zapewnia płynniejszą jazdę oraz chroni przed niepotrzebnym złapaniem krawędzi. Dodatkowo ułatwia jazdę poza trasą gdzie szybko może zmienić się rodzaj śniegu.