Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FLOROVIT AGRO PŁYNNY NAWÓZ DOLISTNY WAPNIOWY 20L

21-06-2014, 18:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 299 zł     
Użytkownik PRSTradePoland
numer aukcji: 4265846584
Miejscowość OSIEK MAŁY
Wyświetleń: 20   
Koniec: 21-06-2014 17:43:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Florovit AGRO płynny nawóz dolistny WAPNIOWY


Skoncentrowany nawóz płynny zawierający wapń w postaci doskonale przyswajalnego mrówczanu. Nie zawiera azotu oraz chlorków. Zapewnia natychmiastowe i optymalne zaopatrzenie rośliny w wapń.

 

Sposób stosowania:

Zaleca się stosowanie nawozu zgodnie z Programami Nawoż’enia upraw sadowniczych, warzywniczych i rolniczych, opracowanymi we współpracy z Instytutem
Ogrodnictwa w Skierniewicach oraz z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu. U’żywanie nawozów Florovit AGRO zgodnie z Programami Nawoż’enia gwarantuje wzrost efektywności upraw oraz poprawie jakości plonów. Produkty z serii Florovit AGRO moż’na ze sobą mieszać. Programy Nawo’żenia oraz tabele mieszań dostepne są u Dystrybutorów oraz na www.florovitagro.pl 
 

Objawy niedoboru wapnia:

Wapń oprócz tego, że jest niezbędnym składnikiem pokarmowym odpowiada również za właściwy odczyn gleby. Niedostateczne odżywienie roślin wapniem powoduje w jabłkach gorzką plamistość podskórną oraz wpływa na ich gorsze przechowywanie. Związane to jest z blokadą transportu wapnia do owoców. Objawy niedoboru wapnia pojawiają się na najmłodszych liściach w postaci zielonożółtych przebarwień oraz charakteryzują się zamieraniem pędów wierzchołkowych.

 

ULOTKA

 


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

ZA POBRANIEM

Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.

PRZELEW BEZPOŚREDNI

na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898



PŁATNOŚĆ PAYU



DOKUMENT ZAKUPU

Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.

ZWROT NALEŻNOŚCI

Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.


REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ

W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokółu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.

NIEODEBRANIE PACZKI

Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.