Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FLOROVIT AGRO PŁYNNY NAWÓZ DOLISTNY BOR 5l

21-06-2014, 16:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 77 zł     
Użytkownik PRSTradePoland
numer aukcji: 4265496945
Miejscowość OSIEK MAŁY
Wyświetleń: 23   
Koniec: 21-06-2014 15:52:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Florovit AGRO płynny nawóz dolistny BOR


Skoncentrowany nawóz płynny zawierający bor w postaci organicznej. Formuła zapewnia wysoką i szybką przyswajalność składnika oraz długotrwałe działanie.

 

Sposób stosowania:

Zaleca się stosowanie nawozu zgodnie z Programami Nawoż’enia upraw warzywniczych, rolniczych i sadowniczych, opracowanymi we współpracy z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu oraz z Instytutem Ogrodnictwa w Skierniewicach. U’żywanie nawozów Florovit AGRO zgodnie z Programami Nawoż’enia gwarantuje wzrost efektywności upraw oraz poprawę jakości plonów. Produkty z serii Florovit AGRO mo’żna ze sobą mieszać. Programy Nawoż’enia oraz tabele mieszań dostępne są u Dystrybutorów oraz na www.florovitagro.pl

Objawy niedoboru boru:

Przy niedostatku boru obumierają młode pędy, zamierają pąki, kora jest spękana i chropowata, występuje kędzierzawienie liści, słabo rozwinięty jest system korzeniowy a także występują skorkowacenia owoców, owoce są zdeformowane i wcześniej opadają. Najbardziej charakterystyczne symptomy niedoboru tego pierwiastka występują w uprawach buraka, w postaci zgrzeli liścia sercowego oraz środkowej części korzenia.


ULOTKA

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

ZA POBRANIEM

Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.

PRZELEW BEZPOŚREDNI

na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898



PŁATNOŚĆ PAYU



DOKUMENT ZAKUPU

Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.

ZWROT NALEŻNOŚCI

Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.


REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ

W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokółu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.

NIEODEBRANIE PACZKI

Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.