Florovit AGRO płynny nawóz dolistny AZOTOWO-MAGNEZOWY
Nawóz azotowy z wysoką zawartością łatwo przyswajalnego magnezu. Uniwersalny – przeznaczony w szczególnosci do wszystkich roślin sadowniczych, uprawianych na wszystkich rodzajach gleb. Natychmiastowe działanie.
Sposób stosowania:
Zaleca się stosowanie nawozu zgodnie z Programami Nawożenia upraw sadowniczych, rolniczych i warzywniczych, opracowanymi we współpracy z Instytutem Ogrodnictwa w Skierniewicach oraz Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu. Używanie nawozów Florovit AGRO zgodnie z Programami Nawożenia gwarantuje wzrost efektywności upraw oraz poprawę jakości plonów. Produkty z serii Florovit AGRO można ze sobą mieszać. Programy Nawożenia oraz tabele mieszań dostępne są u Dystrybutorów oraz na www.florovitagro.pl
Objawy niedoboru azotu:
Azot jest najważniejszym makroskładnikiem plonotwórczym. Niedobór azotu powoduje zahamowanie wzrostu roślin, a w następstwie spadek wielkości i jakości plonów. Objawy niedoboru najpierw pojawiają się na liściach starszych, które nabierają barwy jasnozielonej i żółtej a następnie opadają. Rośliny stają się wątłe, mają mniej łodyg i kwiatów. Rośliny mają słabszy system korzeniowy i słabiej się krzewią. Chlorozy występują na całych blaszkach liściowych.
Objawy niedoboru magnezu:
Magnez jest składnikiem chlorofilu odpowiedzialnego w roślinach za fotosyntezę. Odpowiada za gospodarkę energetyczną roślin. Objawy niedoboru pojawiają się na najstarszych liściach w postaci chloroz miedzy nerwami (żółte plamy, które później brunatnieją). Rośliny są jasnozielone i charakteryzują się osłabionym wzrostem. Uzyskane plony są mniejsze i gorszej jakości.
ULOTKA
ZA POBRANIEM
Ta forma płatności skraca czas realizacji zamówienia, jest bardzo wygodna dla kupującego. Płatność następuje przy odbiorze towaru od kuriera. UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania paczki za pobraniem dla osób niepewnych.(np. z dużą ilością komentarzy negatywnych). Nie wysyłamy za pobraniem poprzez Pocztę Polską.
PRZELEW BEZPOŚREDNI
na rachunek bankowy 59 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2030001 [zasłonięte] 167898
PŁATNOŚĆ PAYU
DOKUMENT ZAKUPU
Domyślnie wystawiamy na wszelkie zakupy faktury VAT, na życzenie możemy wystawić paragon. Jednakże do zaginionego podczas transportu paragonu, nie możemy wystawić duplikatu. Oczywiście do faktury duplikaty wystawiamy bez problemu.
ZWROT NALEŻNOŚCI
Dotyczy zwrotów należności pochodzących z reklamacji i zwrotów.Podstawą do wykonania takiego przelewu jest faktura korygująca. Po otrzymaniu towaru (lub uznaniu reklamacji) wysyłamy na adres fakturę korygującą. Na dokumencie prosimy o umieszczenie danych do przelewu i numeru konta. Przelew środków następuje zawsze po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Jakikolwiek zwrot należności może być wykonany tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW ORAZ O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODĘ WYRZĄDZONĄ PRZEZ PRODUKT NIEBEZPIECZNY (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)"
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użycia. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 10dni na adres: [zasłonięte]@prs-poland.com.pl ,jeszcze przed wysłaniem paczki. Podamy adres do przesłania towaru. Prosimy w takim przypadku o załączenie: dowodu zakupu (faktura lub paragon), pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Jeśli pieniądze mają być zwrócone Pocztą Polską (przekaz pocztowy) od wartości będzie odjęty koszt nadania (zgodnie z cennikiem). Zwrot nie obejmuję kosztów przesyłki, o które zostanie pomniejszona kwota przelewu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, paczkę należy wysłać na własny koszt.
REKLAMACJA USŁUGI KURIERSKIEJ
W razie uszkodzenia paczki konieczne jest wypełnienie wraz z kurierem: "Protokółu szkody” z opisem stanu paczki. Kurier ma obowiązek poczekać i wypełnić taki wniosek. Bez tego protokołu nie będzie możliwości złożenia reklamacji. Prosimy o jak najszybsze przekazanie listem poleconym protokołu na adres firmowy, abyśmy mogli zająć się likwidacją szkody. Reklamację usługi kurierskiej możemy złożyć u kuriera do 30 dni od daty nadania paczki. Paczki są ubezpieczone do wartości 5000zł, na życzenie klienta ubezpieczamy wysyłki na wyższe kwoty.
NIEODEBRANIE PACZKI
Nieodebranie paczki z jakiegokolwiek powodu powoduje, iż klient zostanie obciążony kosztami zwrotu. Ewentualna kolejna wysyłka tylko po opłaceniu z góry kosztów powtórnej wysyłki.