Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FLIGHT SIMULATOR 2002 PL niekompletna

07-03-2015, 12:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 5062003812
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 30   
Koniec: 07-03-2015 11:47:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć inne aukcję z podobnymi grami

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

FLIGHT SIMULATOR 2002

uwaga - w zestawie brakuje CD1, do pogrania tylko jeśli ktoś posiada tą płytkę

gra używana, stan zestawu dobry

Microsoft Flight Simulator 2002 Standard Edition to kolejna część bodaj najpopularniejszej i najżywotniejszej serii symulatorów lotu, firmowanej przez giganta oprogramowania z Redmond, korporację Microsoft. Tak jak i wszystkie pozostałe odsłony cyklu, także wersja 2002 SE cechuje się nieprzeciętnym realizmem, dopracowaną szatą graficzną i pełnymi licencjami na kilkanaście najciekawszych maszyn latających.

Odbiorcy serii MFS zawsze najbardziej cenili możliwość samodzielnego pilotażu sławnych samolotów w wiernie odwzorowanych warunkach powietrznych. W stosunku do poprzedniej wersji, najciekawszą nowością jest w tym przypadku dodanie systemu interaktywnej kontroli ruchu lotniczego (ATC – Air Traffic Control), który dodaje zupełnie nową głębię rozgrywki – konieczność uwzględniania w świecie gry obecności innych maszyn, w powietrzu i na ziemi. Każdy pilot ma obowiązek stosować się do obowiązujących na danym lotnisku procedur, przed wzbiciem się w powietrze musimy otrzymać pozwolenie na start, zaś już podczas samego lotu powinniśmy bacznie obserwować dane radarowe o innych, przebywających w pobliżu, obiektach latających. Co więcej, pilotowane przez nas maszyny możemy teraz kontrolować bezpośrednio z poziomu kokpitu, utrzymanego w pełnym 3D i uwzględniającego wszystkie najważniejsze przyrządy kontrolne i pomiarowe. Całość uzupełniana jest przez realistyczne warunki meteorologiczne, dostarczane do graczy na bieżąco, za pośrednictwem sieci, przez system Jeppesen NavData. W efekcie w każdym momencie możemy zasymulować pogodę, która obecnie panuje w danym zakątku Ziemi. Wszystko to ma oczywiście bardzo pozytywny wpływ na realizm rozgrywki, a więc i na jej atrakcyjność dla docelowej grupy odbiorców.