Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FLEXIBLE FIRM Jakob Krause-Jensen

23-05-2014, 6:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 181.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178225693
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-05-2014 06:03:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40908, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52854, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23803, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67312, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19283, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40908, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52854, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23803, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67312, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19283

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Flexible Firm: The Design of Culture at Bang and Olufsen

FLEXIBLE FIRM Jakob Krause-Jensen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jakob Krause-Jensen
Language: English
Publisher: Berghahn Books
Publication Date: 1 April 2013
Dimensions: 1.7 x 15.2 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 322
Condition: NEW
Product_ID: 17DBCDA310

 

 

Bang & Olufsen, the famous Danish producer of high-end home electronics, is well known as an early exponent of value-based management: the idea that there should be consistency in what the organisation does, a certain continuity between what the company develops and sells, and the beliefs and practices of the employees. This study investigates how company values are communicated and the collective identity is articulated through the use of such concepts as 'culture', 'fundamental values', and 'corporate religion', as well as how employees negotiate these ideas in their daily working lives. As this book reveals, the identification of values, meant to create cohesion and solidarity among employees, came to symbolise and engender a split between the staff and the other parts of the company. By examining the rise and fall of the value-based management approach, this volume offers the indispensible insight of anthropological enquiry to expose how social realities challenge conventional management strategies and therefore must be considered in the development of new management techniques.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.