Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Flash MX Głębsze spojrzenie Underdahl + CD Nowa

31-01-2015, 22:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł      Aktualna cena: 8.50 zł     
Użytkownik Pi3-14
numer aukcji: 5017160626
Miejscowość Brzeg
Wyświetleń: 1   
Koniec: 31-01-2015 21:54:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam

Flash MX Głębsze spojrzenie Underdahl + CD Nowa

Wydawnictwo Helion

  Tytuł oryginału: Macromedia Flash MX: The Complete Reference

 Tłumaczenie: Łukasz Oberlan

ISBN Książki drukowanej: 83-7197-952-5, 837[zasłonięte]9525

Data wydania książki drukowanej: 2[zasłonięte]002-06

Format: B5

Stron 232

Stan -  bardzo dobry – jedynie zagięty narożnik

Książka zawiera krążek płytę CD

 

Przy zakupach kilku książek wszystko ważę i podaję łączny koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub In Post

Każdy, kto przegląda strony WWW, z pewnością spotyka się z Flashem częściej, niż mógłby przypuszczać. Jest on jednym z najlepszych i najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych witryn sieciowych. Wyznacza nowe trendy w tej dziedzinie, będąc jednocześnie narzędziem potężnym i łatwym w obsłudze.

Książkę powinien przeczytać każdy, kto chciałby pracować z programem Macromedia Flash, tworzyć animacje i interaktywne witryny sieci WWW. Zarówno początkujący, jak i profesjonalista znajdzie tu wiele przydatnych wiadomości.

Tematów do omówienia jest wiele. Aby dotrzeć do naprawdę szerokiej rzeszy czytelników, zawarłem w książce informacje zarówno podstawowe, jak i bardziej złożone. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieją tę koncepcję. Największą jednak korzyść odniosą z tekstu ci użytkownicy Flasha, który mieli już okazję zetknąć się z tym narzędziem, a teraz postanowili rozszerzyć swoją wiedzę o bardziej zaawansowane zagadnienia.

Książka zawiera bardzo wiele użytecznych informacji, a jej treść można podzielić na kilka logicznych części.

Pierwsza z nich (obejmująca rozdziały od 1. do 4.) została poświęcona omówieniu bardziej złożonych tematów niż te, które zwykle przedstawia się użytkownikom dopiero rozpoczynającym swoją przygodę z Flashem. Ty zapewne znasz już abecadło tego programu, dlatego książka rozpoczyna się od razu od pokazania sztuczek i technik, które pozwalają osiągnąć więcej, w krótszym czasie.

Rozdziały od 5. do 8. stanowią drugą logiczną część, z której dowiesz się, jak wykorzystać swoją wiedzę podczas tworzenia animacji w filmach Flasha. Nauczysz się ożywiać swoje filmy.

Czytając rozdziały od 9. do 11., dowiesz się, jak publikować filmy Flasha i umieszczać je w witrynach sieci WWW. Poznasz również sposoby optymalizacji tworzonych projektów oraz przygotowywania filmów dla takich urządzeń jak Pocket PC.

Spis treści:

Wstęp (7)
Rozdział 1. Symbole (9)

  • Czym są symbole (9)
  • Rodzaje symboli (11)
    • Symbole graficzne (11)
    • Symbole przycisków (11)
    • Klipy filmowe (12)
  • Tworzenie przycisków (15)
    • Rysowanie przycisku (17)
    • Czym jest listwa czasowa przycisku (19)
    • Dodawanie do przycisków zdarzeń dźwiękowych (20)
    • Dodawanie do przycisków elementów tekstowych (20)
    • Przypisywanie akcji do przycisków (21)
  • Edycja symboli (24)
    • Czym jest efekt falowy (24)
    • Modyfikacja symboli w trybie edycji (26)
  • Korzystanie z klonów symboli (26)
    • Dołączanie klonów symboli do filmu (28)
    • Łączenie symboli (28)
    • Edycja klonów symboli (29)

Rozdział 2. Biblioteki (31)

  • Przechowywanie obiektów w bibliotekach (31)
    • Czym są biblioteki (31)
    • Umieszczanie obiektów w bibliotekach (32)
  • Organizowanie zawartości bibliotek (33)
    • Określanie właściwości okna podglądu (33)
    • Korzystanie z folderów (35)
  • Korzystanie z obiektów biblioteki standardowej (37)
    • Konsekwencje przechowywania obiektów w bibliotece (37)
    • Czyszczenie biblioteki (37)
  • Tworzenie bibliotek wielokrotnego użytku (39)
    • Przechowywanie obiektów w bibliotekach wielokrotnego użytku (39)
    • Wyświetlanie okna biblioteki wielokrotnego użytku (40)
    • Otwieranie projektów filmowych w postaci bibliotek (41)
  • Korzystanie z bibliotek współużytkowanych (42)
    • Czym są biblioteki współużytkowane (42)
    • Tworzenie biblioteki współużytkowanej (43)
    • Korzystanie z zawartości bibliotek współużytkowanych (45)

Rozdział 3. Import i optymalizacja grafiki (47)

  • Możliwości importowania grafiki we Flashu (47)
  • Importowanie grafiki wektorowej (49)
    • Importowanie plików programu Macromedia Freehand (49)
    • Importowanie grafiki wektorowej z innych programów (52)
  • Importowanie grafiki bitmapowej (54)
    • Przygotowanie grafiki bitmapowej do importowania w programie Flash (55)
    • Importowanie obrazów bitmapowych (58)
    • Określanie właściwości zaimportowanego obrazka bitmapowego (59)
    • Uaktualnianie zaimportowanych obrazków bitmapowych (60)
  • Konwersja obrazów bitmapowych na wektorowe (61)
    • Trasowanie obrazów bitmapowych (61)
    • Rozbijanie obrazów bitmapowych na bloki (63)
  • Konwersja tekstu na obiekt graficzny (64)
    • Powody konwersji tekstu na obiekt graficzny (64)
    • Rozbijanie tekstu na bloki (65)
    • Posługiwanie się tekstem jako obiektem graficznym (66)
    • Przykład praktycznego zastosowania tekstu w postaci obiektu graficznego (67)
    • Parę słów o użyteczności projektu (71)
  • Problemy z zaimportowaną grafiką (72)

Rozdział 4. Dźwięk we Flashu (73)

  • Właściwości plików dźwiękowych (73)
    • Częstotliwość próbkowania (73)
    • Głębia bitowa (75)
    • Dźwięk stereofoniczny i monofoniczny (75)
    • Formaty plików dźwiękowych (75)
  • Importowanie dźwięków (76)
    • Format MP3 (77)
    • Format Wave (78)
    • Format AIFF (78)
  • Dołączanie dźwięku do filmów (78)
    • Przypisywanie dźwięków do ujęć kluczowych (79)
    • Synchronizowanie dźwięków (79)
    • Przypisywanie dźwięków do przycisków (82)
  • Edycja dźwięków (84)
    • Posługiwanie się funkcją zanikania dźwięku (84)
    • Zapętlanie dźwięków (85)
  • Ustawianie parametrów wyjściowych (87)
    • Rola formatu pliku dźwiękowego (87)
    • Ustawianie parametrów globalnych (87)
    • Ustawianie parametrów indywidualnych (89)
  • Dla zaawansowanych: losowe odtwarzanie ścieżek dźwiękowych (90)

Rozdział 5. Automatyczna animacja (95)

  • Rodzaje automatycznej animacji (95)
    • Automatyczna animacja ruchu (97)
    • Automatyczna animacja kształtu (98)
    • Jaki rodzaj animacji jest Ci potrzebny (99)
  • Tworzenie animacji (99)
    • Tworzenie automatycznej animacji ruchu (100)
    • Tworzenie automatycznej animacji kształtu (102)
    • Łączenie sekwencji animacji ruchu oraz animacji kształtu (104)
  • Zagnieżdżanie obiektów (106)
    • Związek pomiędzy obiektem macierzystym i obiektem potomnym (106)
    • Jednoczesne przemieszczanie obiektów powiązanych ze sobą (108)

Rozdział 6. Interaktywność (115)

  • Rola interaktywności w filmach Flasha (115)
    • Interakcja z użytkownikiem (116)
    • Interakcja pomiędzy obiektami (117)
  • Czym są akcje i manipulatory zdarzeń (117)
    • Czym są manipulatory zdarzeń (118)
    • Czym są akcje (119)
  • Metody wzbogacania filmów o elementy interaktywne (120)
    • Tworzenie interaktywnych przycisków (120)
    • Dane wprowadzane przez użytkownika (122)
  • Interaktywność obiektów (124)
    • Interaktywność obiektów w praktyce (124)
    • Omówienie przykładu (128)
    • O krok dalej (128)
  • Drukowanie (129)
    • Drukowanie określonej zawartości (129)
    • Sterowanie procesem drukowania (130)

Rozdział 7. Maski (133)

  • Trochę teorii (133)
    • W jakim celu należy stosować maski (133)
    • Maski mogą wydawać się mało intuicyjne (134)
  • Tworzenie maski (136)
    • Maska graficzna (136)
    • Tekst jako maska (138)
    • Klip filmowy jako maska (139)
  • Modyfikowanie maski (140)
  • Wykorzystanie masek w animacji (140)
  • Tworzenie przewijanego tekstu (142)
    • Tworzenie warstwy maski (142)
    • Tworzenie warstwy tekstowej (143)
    • Przewijanie tekstu (144)

Rozdział 8. Ścieżki ruchu (145)

  • Jak działają ścieżki ruchu (145)
    • Czym są ścieżki ruchu (146)
    • Zastosowanie ścieżek ruchu (146)
  • Tworzenie ścieżek ruchu (148)
    • Tworzenie ścieżki ruchu (149)
    • Orientowanie obiektu względem ścieżki ruchu (152)
    • Animacja kilku obiektów za pomocą pojedynczej ścieżki ruchu (153)
    • Rozwiązywanie problemów ze ścieżkami ruchu (156)
    • Rozciąganie ścieżki ruchu poza scenę (157)

Rozdział 9. Optymalizacja filmu (159)

  • Czym jest szerokość pasma (159)
    • Poznaj swoich odbiorców (161)
    • Bądź konserwatywny (162)
  • W poszukiwaniu wąskich gardeł (162)
    • Powody tworzenia się wąskich gardeł (163)
    • Co można kontrolować (163)
    • Czego nie można kontrolować (164)
  • Optymalizacja procesu pobierania filmu (165)
    • Czym jest optymalizacja (165)
    • W czym pomaga strumieniowe pobieranie plików (167)
    • Korzystanie z polecenia loadMovie (167)
    • Czym są animacje wstępne (170)
    • Tworzenie animacji wstępnych (172)

Rozdział 10. Publikacja filmów Flasha (177)

  • Przygotowanie filmu do publikacji (177)
  • Testowanie filmów (179)
  • Umieszczanie filmów na stronach WWW (182)
    • Przeglądarki internetowe używają języka HTML (182)
    • Osadzanie filmów Flasha wewnątrz kodu HTML (183)
  • Wyświetlanie wskaźników postępu (194)
    • Wskaźnik procentowy (195)
    • Pasek postępu (195)
  • Dla zaawansowanych - pobieranie dynamicznej zawartości (196)
    • Podstawy (196)
    • Dostarczanie dynamicznie zmieniającej się zawartości (197)
  • Eksportowanie filmów w różnych formatach (199)
    • Wybór formatu (199)
    • Ograniczenia w wyborze formatu (201)

Rozdział 11. Flash a technologia Pocket PC (203)

  • Czym jest Pocket PC (203)
    • Możliwości urządzeń Pocket PC (204)
    • Zastosowanie urządzeń Pocket PC (204)
  • Ograniczenia platformy Pocket PC (205)
    • Ograniczenia mocy i wielkości ekranu (206)
    • Ograniczenia odtwarzacza filmów Flasha na platformie Pocket PC (208)
  • Tworzenie filmów Flasha przeznaczonych na platformę Pocket PC (209)
    • Ustawienia początkowe filmu (209)
    • Dołączanie zdarzeń dźwiękowych do filmu (210)