Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

04-03-2012, 12:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098776088
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 8   
Koniec: 04-03-2012 16:24:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Okładka książki

Autorzy: Daniel Bargieł

Rok wydania: 2003

Stron: 156

ISBN: 83-7361-044-8

Format: B5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Druk na żądanie

To jest książka w druku na żądanie

Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.


Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Omówiono:

  • Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML
  • Tworzenie i animowanie postaci w grach
  • Tworzenie plansz i edytorów plansz
  • Wykrywanie kolizji w grach
  • Tworzenie inteligentnych przeciwników
  • Wykorzystywanie w grach praw fizyki
  • Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_grafikakomputerowa flash mx 2004, cs3, rendering, xml, skrypty, actionscript, flash, interaktywne animacje, projektowanie, grafika, animacja, macromedia, animacje, tworzenie stron, efekty specjalne, prezentacja, film, wideo, php, prezentacje, flash 8, kurs, książka, podręcznik, tutorial