Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane
Autorzy: Daniel Bargieł
Rok wydania: 2003
Stron: 156
ISBN: 83-7361-044-8
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa

To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.
Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.
Omówiono:
- Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML
- Tworzenie i animowanie postaci w grach
- Tworzenie plansz i edytorów plansz
- Wykrywanie kolizji w grach
- Tworzenie inteligentnych przeciwników
- Wykorzystywanie w grach praw fizyki
- Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_grafikakomputerowa flash mx 2004, cs3, rendering, xml, skrypty, actionscript, flash, interaktywne animacje, projektowanie, grafika, animacja, macromedia, animacje, tworzenie stron, efekty specjalne, prezentacja, film, wideo, php, prezentacje, flash 8, kurs, książka, podręcznik, tutorial
