nowa książka
Flash CS3 Professional PL
Techniki zaawansowane
Klatka po klatce
autor Russell Chun
przy zakupie na tej oraz innych aukcjach ksiażek za minimum 60 zł
wysyłka kurierem po wpłacie gratis
ilośc stron 528
twarda okładka
format 18 x 25 cm
rok wydania 2008
Wydawnictwo Helion
Odkryj najgłębiej strzeżone tajemnice Flasha
Jak tworzyć rozbudowane animacje?
W jaki sposób kontrolować obiekty, wykorzystując ActionScript?
Jak pobierać dane z zewnętrznych źródeł?
Flash CS3 Professional to kolejne wcielenie narzędzia, które zyskało uznanie dziesiątek tysięcy twórców witryn WWW.
Jednak jego niesamowite możliwości w zakresie tworzenia grafiki i animacji to tylko wierzchołek góry lodowej.
Swoją prawdziwą potęgę Flash ujawnia, gdy sięgniemy po rozwiązania oparte na wbudowanym, obiektowym języku programowania noszącym nazwę ActionScript 3.0. Za jego pomocą możemy kontrolować niemal każdy aspekt animacji i wszystkie obiekty wchodzące w jej skład, sterować wyświetlaniem i pobieraniem danych oraz odtwarzaniem dźwięku. Jesteśmy w stanie wykreować niesamowite efekty, jakich nigdy nie uzyskalibyśmy, wykorzystując inne techniki. W książce „Flash CS Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce" opisano techniki tworzenia animacji związane ze stosowaniem języka ActionScript. Czytając ją, poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji za pomocą poleceń ActionScriptu. Opanujesz sposoby łączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu błędów w skryptach i ich usuwaniu.
Animacje poklatkowe i automatyczne
Animowane maski
Rotoskopia
Edycja kodu ActionScript w panelu Actions
Tworzenie funkcji
Obsługa zdarzeń w animacji
Zarządzanie listwami czasowymi
Tworzenie elementów nawigacyjnych
Pobieranie plików multimedialnych z zewnętrznych źródeł
Przetwarzanie elementów graficznych i dźwiękowych oraz danych tekstowych
Operacje matematyczne we Flashu
Optymalizacja filmów
Odkryj zapierające dech w piersiach możliwości synergii Flasha i języka ActionScript!
ksiażki pochodzą z wyprzedaży z likwidacji księgarń i dystrybutorów książek ;
większość jest całkowicie nowa ale zdarzają się także ksiażki z półek
PARAGON LUB F-VAT
|