Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

19-01-2012, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67.70 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998826923
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:14:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Wydawnictwo: Helion


Stwórz pełne życia prezentacje internetowe

  • Jak tworzyć obiekty graficzne i tekstowe?
  • Jak budować animacje i elementy interaktywne?
  • Jak optymalizować i publikować gotowe prezentacje?

Macromedia Flash CS3 to kolejne wcielenie rewelacyjnej aplikacji służącej do kreowania dynamicznych, animowanych witryn WWW oraz prezentacji multimedialnych. Flash to rozbudowane narzędzie łączące w sobie program graficzny i animacyjny, edytor cyfrowego wideo oraz środowisko programistyczne pozwalające na pisanie skryptów w obiektowym języku ActionScript. Możliwości Flasha ułatwiają ożywienie witryn WWW za pomocą dźwięku, interaktywnych przycisków, zapierających dech w piersiach animacji i atrakcyjnych interfejsów użytkownika. Budowane we Flashu arcydzieła mogą być odtwarzane nie tylko na monitorach komputerów, ale także na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń PocketPC.

Książka "Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby budowania elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flash narzędzi pomocniczych. Znajdziesz tu także informacje o języku ActionScript, importowaniu do prezentacji elementów utworzonych przy użyciu innych aplikacji, dodawaniu cyfrowego dźwięku i wideo oraz testowaniu i optymalizowaniu animacji pod kątem odtwarzania przez sieć lub z dysku. Przeczytasz także o publikowaniu gotowej prezentacji. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci sekwencji czynności uzupełnionej ilustracjami obrazującymi każdy krok, co bardzo ułatwia zrozumienie i wykonanie określonego zadania.
  • Interfejs użytkownika
  • Korzystanie z narzędzi
  • Tworzenie i edycja obiektów
  • Rozmieszczanie obiektów na warstwach
  • Stosowanie symboli
  • Animacja poklatkowa i automatyczna
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Importowanie elementów graficznych utworzonych w innych aplikacjach
  • Dołączanie dźwięku do prezentacji
  • Publikowanie gotowych filmów
Twórz i rób wrażenie - korzystając z niesamowitych możliwości Flasha!


Spis treści:

Wstęp (11)

Rozdział 1. Środowisko projektowe programu Flash (19)
  • Praca z dokumentami Flasha (20)
  • Praca z szablonami dokumentów (25)
  • Środowisko projektowe programu Flash (28)
  • Właściwości dokumentu (32)
  • Korzystanie z miarek, siatki i linii pomocniczych (38)
  • Praca z funkcjami przyciągania (41)
  • Oglądanie grafik w różnym powiększeniu (45)
  • Panele (47)
  • Panel Inspektor właściwości (58)

Rozdział 2. Tworzenie prostych grafik (61)
  • Przybornik (62)
  • Tworzenie jednolitych kolorów i gradientów (64)
  • Praca z oknem Próbki (69)
  • Tworzenie palet kolorów (70)
  • Ustawianie atrybutów wypełnienia (72)
  • Ustawianie atrybutów obrysu (74)
  • Tworzenie kształtów geometrycznych (78)
  • Odręczne rysowanie kształtów (84)
  • Dodawanie obrysów i wypełnień (94)

Rozdział 3. Praca z tekstem (99)
  • Korzystanie z narzędzia Tekst (100)
  • Ustawianie atrybutów tekstu (102)
  • Ustawianie atrybutów akapitu (109)

Rozdział 4. Modyfikowanie prostych grafik (113)
  • Ustawianie preferencji zaznaczania (114)
  • Zaznaczanie elementów graficznych (116)
  • Korzystanie ze schowka (122)
  • Zmiana rozmiaru elementów graficznych (124)
  • Zmiana pozycji elementów graficznych (128)
  • Odbijanie, obracanie i pochylanie (130)
  • Zniekształcanie elementów graficznych (134)
  • Modyfikowanie wypełnień i obrysów (137)
  • Modyfikowanie kształtów - narzędzia odręcznego rysowania (144)
  • Modyfikowanie kształtów - krzywe BĂŠziera (147)
  • Modyfikowanie ścieżek obiektów pierwotnych (155)
  • Konwertowanie kształtów (160)

Rozdział 5. Złożone grafiki na jednej warstwie (163)
  • Praca z grupami (166)
  • Edycja grup (169)
  • Sterowanie kolejnością wyświetlania (171)
  • Łączenie obiektów rysunkowych i pierwotnych (173)

Rozdział 6. Grafiki umieszczone na wielu warstwach (175)
  • Operacje na warstwach dostępne na osi czasu (176)
  • Tworzenie i usuwanie warstw oraz folderów (177)
  • Kontrolowanie warstw i folderów (180)
  • Ustawianie właściwości warstwy na osi czasu (182)
  • Organizowanie warstw w folderach (184)
  • Praca z grafikami na różnych warstwach (187)
  • Wycinanie i wklejanie pomiędzy warstwami (189)
  • Rozmieszczanie elementów graficznych na warstwach (192)
  • Praca z warstwami linii pomocniczych i warstwami linii ruchu (193)
  • Praca z warstwami maskującymi (195)

Rozdział 7. Praca z symbolami (199)
  • Panel Biblioteka (200)
  • Hierarchia biblioteki (204)
  • Konwertowanie grafik na symbole (206)
  • Tworzenie nowych symboli od podstaw (210)
  • Zastosowanie instancji symbolu (213)
  • Modyfikowanie instancji symbolu (214)
  • Zastępowanie instancji symbolu (218)
  • Edycja symboli głównych (220)
  • Powielanie symboli głównych (221)
  • Usuwanie symboli głównych (222)
  • Konwersja instancji symboli na grafiki (223)

Rozdział 8. Animacja poklatkowa (225)
  • Korzystanie z osi czasu (226)
  • Tworzenie klatek kluczowych (230)
  • Tworzenie zakresu klatek (234)
  • Zaznaczanie klatek (236)
  • Manipulowanie klatkami jednej warstwy (239)
  • Usuwanie klatek (243)
  • Tworzenie prostej animacji poklatkowej (246)
  • Podgląd akcji (248)
  • Wygładzanie animacji (250)
  • Tryb przenikania ujęć (tryb łusek cebuli) (252)
  • Edycja wielu klatek (254)
  • Parametr Szybkość odtwarzania (256)
  • Zróżnicowana szybkość animacji (257)

Rozdział 9. Automatyczna animacja ruchu z klatkami pośrednimi (259)
  • Tworzenie animacji ruchu z klatkami pośrednimi (260)
  • Dodawanie klatek kluczowych do animacji ruchu (264)
  • Animowanie efektów kolorystycznych (265)
  • Animowanie grafik zmieniających rozmiar (266)
  • Obracanie grafik (268)
  • Animacja ruchu grafiki po linii prostej (271)
  • Animacja ruchu grafiki wzdłuż ścieżki (273)
  • Orientacja grafiki na ścieżce ruchu (277)
  • Zmiana szybkości animacji (279)
  • Ponowne wykorzystanie animacji ruchu (285)

Rozdział 10. Automatyczna animacja kształtu z klatkami pośrednimi (291)
  • Tworzenie animacji odbijającej się piłki z wykorzystaniem automatycznej animacji kształtu (292)
  • Morfing nieskomplikowanych linii i wypełnień (295)
  • Animacja kształtu wielu elementów (297)
  • Przekształcenie prostego kształtu w kształt skomplikowany (299)
  • Tworzenie kształtów poruszających się w trakcie transformacji (304)

Rozdział 11. Skomplikowane zadania animacyjne (307)
  • Znaczenie scen (308)
  • Manipulowanie klatkami umieszczonymi na różnych warstwach (311)
  • Tworzenie wielu animacji ruchu (314)
  • Animowanie skomplikowanych kształtów (319)
  • Odwracanie klatek (321)
  • Połączenie animacji automatycznej z techniką animacji poklatkowej (323)
  • Zapisywanie animacji jako symboli graficznych (325)
  • Wykorzystanie animowanych symboli graficznych (329)
  • Zapisywanie animacji jako symboli klipów filmowych (332)
  • Wykorzystanie symboli klipów filmowych (336)
  • Wykorzystanie animowanych masek (339)
  • Korzystanie z filtrów (345)

Rozdział 12. Tworzenie interaktywnych przycisków (353)
  • Tworzenie prostego symbolu przycisku (355)
  • Tworzenie symboli przycisków zmieniających kształt (359)
  • Tworzenie w pełni animowanego symbolu przycisku (362)
  • Korzystanie z komponentu przycisku (365)
  • Modyfikacja komponentów przycisku (368)
  • Tworzenie przycisków klipów filmowych (374)

Rozdział 13. Prosta interaktywność (379)
  • Panel Operacje (380)
  • Dostosowanie panelu Operacje (382)
  • Organizacja operacji w klatkach (385)
  • Dołączanie operacji do klatek (386)
  • Dodawanie operacji do przycisków (390)
  • Podgląd działania operacji (401)
  • Modyfikowanie i rozbudowywanie skryptów dla przycisku (404)
  • Wybieranie zdarzeń (408)
  • Komponenty przycisku (412)
  • Obsługa wielu zdarzeń za pomocą jednej funkcji obsługi zdarzenia (415)
  • Klipy filmowe działające jak przyciski (417)
  • Sterowanie osią czasu za pomocą przycisków (421)
  • Łącza do stron internetowych (425)
  • Zamiana animacji osi czasu na kod (429)
  • Przyciski sterujące obiektami graficznymi (432)

Rozdział 14. Wykorzystanie grafiki spoza programu Flash (441)
  • Importowanie bitmap (442)
  • Importowanie plików z programu Photoshop (444)
  • Importowanie plików z programu Adobe Illustrator (450)
  • Importowanie plików z programu Fireworks (457)
  • Importowanie z programu FreeHand (459)

Rozdział 15. Dołączanie dźwięku (461)
  • Importowanie dźwięków (462)
  • Dołączanie dźwięków do klatek (464)
  • Dołączanie dźwięków do przycisków (468)
  • Wykorzystanie dźwięków zdarzeń (470)
  • Opcja Uruchom (474)
  • Wykorzystanie dźwięków strumieniowych (475)
  • Zatrzymywanie odtwarzania dźwięku (478)
  • Powtarzanie dźwięków (480)
  • Edycja dźwięków (482)

Rozdział 16. Importowanie filmów wideo (487)
  • Importowanie wideo na potrzeby stopniowego pobierania lub strumieniowania (489)
  • Importowanie osadzonego wideo (494)
  • Ustawianie opcji kodowania (498)
  • Praca z osadzonym wideo (506)
  • Praca z komponentem FLVPlayback (508)

Rozdział 17. Publikowanie filmów w internecie (515)
  • Przygotowanie filmu do optymalnego odtwarzania (516)
  • Publikowanie (520)
  • Ustawienia odtwarzacza Flash Player (524)
  • Publikowanie kodu HTML dla plików Flash Playera (534)
  • Kod HTML dla obrazów zastępczych (544)
  • Korzystanie z detekcji wersji (548)
  • Drukowanie w programie Flash (550)

Skorowidz (553)

Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje