Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Flash 8  Klatka po klatce

28-01-2012, 8:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik wojciechwinter
numer aukcji: 2056279841
Miejscowość Wadowice
Wyświetleń: 12   
Koniec: 28-01-2012 10:35:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Flash 8  Klatka po klatce

książka jest używana ale praktycznie bez sladów użytkowania jedynie niewielkie slady na okładce w postaci lekkich przybrudzeń w białych miejscach 

Ożyw swoje strony WWW

  • Stwórz obiekty graficzne i wpraw je w ruch
  • Dodaj do stron elementy interaktywne
  • Udostępnij stronę użytkownikom różnych przeglądarek

Macromedia Flash 8 to kolejna wersja doskonałego narzędzia do tworzenia dynamicznych, animowanych witryn WWW oraz prezentacji multimedialnych. Flash, który rozpoczynał karierę na rynku jako prosty program animacyjny, jest teraz rozbudowaną aplikacją łączącą możliwości programu graficznego i animacyjnego z obiektowym językiem programowania ActionScript. Dzięki Flashowi można tchnąć życie w witryny internetowe, umieszczając w nich dźwięk, interaktywne przyciski i elementy animowane, tworzyć zapierające dech w piersiach prezentacje oraz odtwarzać je nie tylko na monitorach komputerów, ale także na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń PocketPC.

Książka "Flash 8. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby tworzenia elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flasha narzędzi pomocniczych. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci sekwencji czynności uzupełnionej ilustracjami obrazującymi każdy krok, co bardzo ułatwia zrozumienie i wykonanie określonego zadania.

  • Interfejs użytkownika
  • Korzystanie z narzędzi rysunkowych
  • Tworzenie i edycja obiektów
  • Rozmieszczanie obiektów na warstwach
  • Stosowanie symboli
  • Animacja poklatkowa i automatyczna
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Importowanie elementów graficznych stworzonych w innych aplikacjach
  • Dołączanie dźwięku do prezentacji
  • Publikowanie gotowych filmów

Poznaj możliwości najnowszej wersji Flasha.