W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów, prosimy o kontakt celem uzgodnienia jednego kosztu przesyłki w jednej paczce. Jeśli kupujący życzy sobie wysyłkę w różne miejsca, wtedy należy opłacić koszty dla każdego przedmiotu oddzielnie. Na koszt przesyłki składa się: opłata pocztowa + opakowanie. Możliwy jest odbiór osobisty we Wrocławiu, ale po uprzednim umówieniu. Bywamy tam nieregularnie. | praca zbiorowa Flash 5. Techniki zaawansowane HELION Format: B5, stron: 712 zawiera CD ROM Chociaż sam program mieści się na niewielkiej płycie, to możliwości Flasha są ogromne. Pojawił się na scenie internetowej kilka lat temu, ale teraz wykrystalizował się jako poważne narzędzie zdolne do tworzenia atrakcyjnych wizualnie witryn internetowych wysokiej jakości. Lecz to jeszcze nie wszystko: implementacja skryptu ActionScript w piątej wersji Flasha przekształciła program w prawdziwe środowisko programistyczne, które umożliwia realizację w pełni interaktywnych projektów od interfejsu użytkownika do wewnętrznego przechowywania danych. W niniejszej książce przedstawimy pełen zakres możliwości Flasha, a celem autorów jest pokazanie kolejnych zastosowań tej użytecznej aplikacji. Do powstania tej książki przyczynili się programiści, którzy w codziennej pracy stawiają sobie te same pytania co Ty: Jak powinienem to zrobić? Jak mogę to zrobić? Jakie mam możliwości do wyboru? W jaki sposób ta technologia rozwinie się w przyszłości? Jak mogę zapewnić, że witryna, nad którą pracuję, będzie odwiedzana przez maksymalną liczbę internautów? Jakie są wymagania moich klientów i jak mogę im sprostać?. Wszyscy oni stali na linii ognia, walcząc z klientami, technologią czy kodem. Za pomocą tej książki chcą podzielić się z Tobą zdobytą wiedzą. Pragniemy pomóc Ci w "przedarciu się" przez poważne zastosowania Flasha. Podział książki Materiał zawarty w książce podzieliliśmy na kilka części. Dzięki temu możesz czytać ten podręcznik na dwa sposoby: po kolei lub też wybiórczo, zwracając uwagę na interesujące Cię zagadnienia. Poniżej omawiamy poszczególne części książki. Preludium W tej części przedstawiliśmy podstawowe zasady tworzenia projektu witryny i pomysłów graficznych, którymi powinieneś się kierować podczas opracowywania witryny internetowej. Tworzenie zawartości Ta część jest poświęcona różnorodnym technikom służącym do wprowadzania bogatszej zawartości wykonanej we Flashu, takiej jak dźwięk, wideo, animacje i efekty trójwymiarowe do filmów. ActionScript W tej części skupiliśmy się na teoretycznych i praktycznych zagadnieniach związanych z językiem programowania ActionScript: omówiliśmy jego strukturę, efektywne metody użycia, a także szczegółowo zanalizowaliśmy przykłady zastosowania. Mimo poważnego stopnia zaawansowania, na pewno uznasz techniki ActionScript za dostępne dla Ciebie i pomocne przy wykonywaniu wielu operacji we Flashu: od tworzenia pętli po obiekty. Dynamiczna zawartość Część ta zawiera informacje dotyczące możliwości Flasha daleko wybiegających w przyszłość, czyli dynamicznego umieszczania w przeglądarce zawartości z oddzielnych źródeł danych w odpowiedzi na działanie użytkownika. Konteksty W kończącej książkę części skoncentrowaliśmy się na omówieniu ogólnych zagadnień, o jakich należy pamiętać podczas umieszczania ukończonej witryny w Internecie. Znajdziesz tu informacje o zamieszczaniu filmów Flasha na stronach HTML, o zasadach strumieniowania i o optymalizacji witryny internetowej dla wyszukiwarek. | Do transakcji na Allegro podchodzimy bardzo poważnie i tego samego oczekujemy od kontrahentów. Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną Jeśli masz jakieś pytania, skorzystaj z formularza: Zadaj pytanie sprzedającemu. Odpowiadamy na wszystkie poważne pytania. |